PETIN AVOPUOLISOANI
Eli tosiaan avopuolisoni oli tuolloin viikonlopun vanhemmillaan, kun petin häntä yhden hänen kaverinsa kanssa. Se oli vain yksi kännipano mutta silti minua kaduttaa niin perkeleesti. Mitä minä oikein teen?????
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä en uskalla. Mä en kuitenkaan halua että se jättää mut :(
Mitäs menit sitten panemaan hänen kaveriaan? On se kumma kun nykyään on pakko käydä aina vähään väliin paneskelemaan ties ketä miestä tai naista. Eikö lojaalisuus ole tuttu käsite?
Mitä sitten vingut täällä?
Ja vielä avokin kaveria piti painaa?
Olet kuvottava.
Jos olisin pettänyt puolisoani, en tulisi sitä tänne huutelemaan, enkä kyllä minnekään muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä en uskalla. Mä en kuitenkaan halua että se jättää mut :(
Luuseri.
Avovaimosi ansaitsee paremman.
Kerrot miten homma meni, jotta puolisosi pääsee pettymään jälleen yhteen lutkahuoraan ja eteenpäin elämässään. Josko se seuraava arpalipuke hänellekin toisi jo rakkaudenarvoisen kumppanin.
Oliko ihan pakko tulla vinkumaan pettämistäsi tänne? Kauhee huomiohuora. Puolisosi ansaitsee parempaa
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan pakko tulla vinkumaan pettämistäsi tänne? Kauhee huomiohuora. Puolisosi ansaitsee parempaa
Kerroin asiasta täällä, koska halusin saada tukea ja hyviä neuvoja kyseiseen tilanteeseen. Tiiän tehneeni ison virheen ja kadun sitä todella mutta onko sitä ihan pakko olla ihan heti haukkumassa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin asiasta täällä, koska halusin saada tukea ja hyviä neuvoja kyseiseen tilanteeseen. Tiiän tehneeni ison virheen ja kadun sitä todella mutta onko sitä ihan pakko olla ihan heti haukkumassa???
Etköhän sinä haukut ansaitse, kun kerran kävit huoreilemassa? Jos et haukkuja kestä niin älä jaa mitään vastaavaa nettiin. Kerrot asiasta puolisollesi ja sillä siisti. Jos tulee ero niin onhan sinulla aina hänen kaverinsa, jota voit ihan vapaasti paneskella
Kriitikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinä haukut ansaitse, kun kerran kävit huoreilemassa? Jos et haukkuja kestä niin älä jaa mitään vastaavaa nettiin. Kerrot asiasta puolisollesi ja sillä siisti. Jos tulee ero niin onhan sinulla aina hänen kaverinsa, jota voit ihan vapaasti paneskella
Oliko ihan pakko vittuilla lisää? Plus mä en todellakaan ajatellut panna puolisoni kaveria uudestaan....
Oliko ihan pakko vittuilla lisää? Plus mä en todellakaan ajatellut panna puolisoni kaveria uudestaan....[/quote]
Älä lapsi itke, ota rusina :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, kyllä. Olethan lähtökohtaisesti huono ihminen ja arvoton.
Nyt saat asiallisen kommentin... Kuinka paljon sinulle merkitsee nykyinen parisuhteesi ja missä suhteessa koet pettämisesi merkityksen? Rikki ilmeisesti olet, mutta jos suhteesi on vakavalla pohjalla, niin pystyt kenties puhumalla hoitamaan asian. Jos et pysty olemaan avoin avokillesi, todennäköisesti teet sen vielä joskus uudestaankin. Vähä sama asia, kun rattijuopot ajelee niin pitkään kunnes jää kiinni ja sitten onkin jo myöhäistä välttää seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saat asiallisen kommentin... Kuinka paljon sinulle merkitsee nykyinen parisuhteesi ja missä suhteessa koet pettämisesi merkityksen? Rikki ilmeisesti olet, mutta jos suhteesi on vakavalla pohjalla, niin pystyt kenties puhumalla hoitamaan asian. Jos et pysty olemaan avoin avokillesi, todennäköisesti teet sen vielä joskus uudestaankin. Vähä sama asia, kun rattijuopot ajelee niin pitkään kunnes jää kiinni ja sitten onkin jo myöhäistä välttää seurauksia.
Nykyinen parisuhteeni merkitsee minulle paljon, enkä pystyisi elämään ilman puolisoani. Rakastan häntä. Olen aina ollut sitä mieltä että pettäminen on väärin, eikä se ole suotavaa parisuhteessa. Nyt kuitenkin menin pettämään häntä ja koen että minun pitäisi kertoa asiasta, mutten kertakaikkiaan uskalla. Hän on minulle kaikkeni, enkä todella halua menettää häntä tämän mokan takia. Mutta ehkä sinä olet oikeassa, että puhumalla voimme saada tämän selvitettyä.
Yks panohan se vaan oli, koita kestää. Olet vaan vaiti panosta ja pidä huoli että puolisos kaverikin on. Ole niin kuin mitään ei oli tapahtunut. Deal with it
Kerro asiasta puolisollesi juuri niin miten se meni.