Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö whatsappissa "turhaan" jotta vaikuttaisit sosiaalisemmalta?

Vierailija
02.01.2017 |

Minä tunnustan olevani näin säälittävä. Viestejä tulee yleensä vain pari viikossa, mutta en halua kohdallani lukevan että olen ollut paikalla esim. 3vrk sitten. Sanomattakin lienee selvää että kärsin tästä yksinäisyydestä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ihan hävettää kun oon paikalla ihan koko ajan. Oon miettinyt että mitähän muuta ajattelee kun aina paikalla. Kuulun pariin ryhmään joihin tulee tuhansia viestejä päivässä.

Vierailija
22/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättömänä miehenä täytyy myöntää että käyn wa:ssa turhaan koska tapailen tällä hetkellä yhden naisen kanssa ja en halua vaikuttaa yksinäiseltä hänen silmissään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen olen minäkin, mutta eipä ole tullut mieleenkään sen takia siellä käydä.

Varmaan ikäsidonnaista. Olen jo aikuinen, en mikään teini, joten olisi vain noloa, jos koko ajan siellä roikkuisin.

Vierailija
24/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pyrin muutenkin roikkumaan WA:ssa mahdollisimman vähän, kiukuttaa alvariinsa somettaa mutta nykyään kukaan ei enää soittele eikä laita tekstiviestejä, kaikki on vain WhatsAppissa tai vastaavassa. Sitten maristaan kun en pidä puhelimessa aina edes dataa päällä. Soitelkoot, jos on oikeasti jotain asiaa.

Vierailija
25/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen lähinnä Tinderissä, joten en käy. Whatsapissa keskustelen ainoastaan lähimpien ystävien ja sisarusten kanssa. 

Vierailija
26/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn lukemassa ryhmiin tulleet viestit kun muistan, en edes käyttäisi koko paskaa jos ei olisi pakko.

Vierailija
27/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen olen minäkin, mutta eipä ole tullut mieleenkään sen takia siellä käydä.

Varmaan ikäsidonnaista. Olen jo aikuinen, en mikään teini, joten olisi vain noloa, jos koko ajan siellä roikkuisin.

Minä käyn yksin baareissa ja joskus räplään puhelinta jos ei löydy seuraa, jotta en näyttäisi niin typerältä yksin istuessani. Vähän hävettää, että tulee sinne merkintä, että olen yöllä käynyt selaamassa. 

Vierailija
28/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään, että sieltä saa estettyä tuon oman käynnin näkymisen. Hienoa. Mitä se muille kuuluu. Minä käyn siellä pari kertaa kuussa, jos minulle on tullut joku viesti.

Miksi muuten ap et kerro ystävillesi, että olet yksinäinen? Ehdota niille jotain tekemistä.

Vierailija
29/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla ei näy milloin ovat viimeksi paikalla whatsapissa, ovat vähän epäilyttäviä. Juurikin, että salaavat jotain koska muut eivät saa nähdä milloin ovat olleet paikalla.

Vierailija
30/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖö en! Mulla lukee aina, etten ole paikalla, koska en halua, että kukaan tietää kuinka aktiivinen tai epäaktiivinen olen. Ja sama päteen kaikkeen sos.mediaan.

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnustan olevani näin säälittävä. Viestejä tulee yleensä vain pari viikossa, mutta en halua kohdallani lukevan että olen ollut paikalla esim. 3vrk sitten. Sanomattakin lienee selvää että kärsin tästä yksinäisyydestä...