Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö whatsappissa "turhaan" jotta vaikuttaisit sosiaalisemmalta?

Vierailija
02.01.2017 |

Minä tunnustan olevani näin säälittävä. Viestejä tulee yleensä vain pari viikossa, mutta en halua kohdallani lukevan että olen ollut paikalla esim. 3vrk sitten. Sanomattakin lienee selvää että kärsin tästä yksinäisyydestä...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en. En ole siellä ollenkaan ja en ole yksinäinen tai epäsosiaalinen. Mun elämä vaan on muualla. Eikä kiinnosta mitä muut ajattelee, kokeile säkin :).

Vierailija
2/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :D. Anteeksi mut oli jokseenkin hellyttävä viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessäkään. Sehän on paljon coolimpaa jos on oikea elämä eikä ehdi roikkua somessa jatkuvasti.

Vierailija
4/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä edes tullut mieleen. Pidän watsapissa lähinnä yhteyttä omaan perheeseen, joten en yhdistä sitä sosiaalisuuteen mitenkään.

Vierailija
5/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käy. Nykyään kun ihmiset elävät älypuhelin kädessä, vaikutus on jopa päinvastainen. Vaikutat siltä että sinulla on elämä, kun et sometakaan jatkuvasti

Vierailija
6/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus noin mut tajusin et ei kiinnosta mitä muut ajattelee

Voihan se olla et joku ajattelee et oot niin kiireinen ja haluttu et sua ei kiinnosta whatsapp :D Niin tai voithan sä tehä.niin että laitat sieltä asetuksista et kukaan ei nää millon oot ollu paikalla, sillon et nää kyllä itekkää millon muut on ollu.

Mut siis oikeestihan en usko et kukaan sun paikalla olemista seuraa :Dd

Vierailija
7/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ahdistaa, ota se tieto pois näkyvistä missä näkyy viimeisin whatsapissa oltu hetki. 

Vierailija
8/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu mieleenkään moinen! Tuskin kukaan käviskään siellä mun läsnäoloja vahtaamassa :D

Vierailija
9/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joskus miettii, kun päiviä mennyt ilman kirjautumista, että joku voi "vetää johtopäätöksiä", mutta en silti tee haamu kirjautumisia.

Vierailija
10/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole sellaista kännykkää johon tuon saisi joten ei ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
11/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes halua muiden näkevän mitään tietoja mun paikallaolosta. Estä ne, jos haittaa. N40

Vierailija
12/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ahdistaa, ota se tieto pois näkyvistä missä näkyy viimeisin whatsapissa oltu hetki. 

Mun tuttavalla näin mutta vähän narsista ihan kun ketä kiinnostaa? Luuleeko olevansa maailman napa?

Vierailija
13/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä (40) vaikuttaa enemmän säälittävältä, jos on koko ajan "linjoilla." Elämä on muualla.

Vierailija
14/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tämä kai kumpuaa yksinäisyydestä ja huonosta itsetunnosta. Tiedän ettei muita kiinnosta tippaakaan minun whatsappissa olo tai olemattomuus, mutta haluan näin "peitellä" tätä valtavaa yksinäisyyttäni. Tätä on varmaan sellaisen vaikea ymmärtää jolla on ystäviä tai joka ei niitä kaipaa.

Ap

Vierailija
15/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut noin ap. Itse olen estänyt viimeksi paikalla tiedon näkyvyyden kun en halua muiden näkevän milloin olen ollut siellä.

Vierailija
16/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ikinä ajatellut noin. Jos joku ei ole pitkään ollut paikalla, niin ajattelen yleensä, että onkohan sillä ollut jotain teknisiä ongelmia. Mulla kun puhelin ei enää päivittänyt wa ta, niin ajattelen heti sitä.

Vierailija
17/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Mulla on otettu "viimeksi paikalla" - toiminto ja lukukuittaukset kokonaan pois käytöstä. Mun mielestä siinä mennään jo yksityisyyden rajoilla, jos ihmisten pitäisi tietää, milloin viimeks oon käyttänyt jotain sovellusta. Itseä ei myöskään kiinnosta toisten whatsapin käyttötahti, tai että onko mun viestiin nyt vastattu 2sek jälkeen siitä, kun se on luettu.

Vierailija
18/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAsta saa pois päältä sen "last seen", eli se ei näytä kelleen, milloin viimeksi olet ollut WA. Et myöskään itse näe, koska joku kaverisi on ollut WA.

iPhonessa: Avaa WA > asetukset > tili > tietosuoja > viimeksi paikalla > ja täppä ->ei kukaan.

Minulla tämä on ollut viime kesästä päällä ja voin sanoa, että jollain tapaa tykkään, ettei kukaan näe miten usein WA roikun. Samoin joskus on treffikumppaneita, joiden en halua näkevän, etten ole lukenut heidän viestiään, vaikka olen käynyt WA. Eikä kukaan nää vaikka yöllä jonkun kanssa olisin viestitellyt. Yhdelle treffikumppanille tämä oli elinehto ja välillä mainitsi, että "kävit yöllä wa". No sitten muka päivitin WA ja sen myötä meni tuo "viimeksi paikalla" päälle.

Vierailija
19/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä pyrin välttämään ylimääräisiä some-sisäänkirjautumisia ihan vaan siksi, että vaikuttaisi siltä, että mulla on elämää somen ulkopuolellakin. 

Vierailija
20/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö en.? Koko sovellus itsellä vain yhden ryhmän vuoksi, eikä siellä välttämättä ole mitään keskustelua välillä viikkoihin. Eipä haittaa, vaikka lukisi että olen käynyt vuosi sitten viimeksi