Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit loppuvat aina kun mies saa tietää ammattini (maatalouslomittaja) olen nätti, nuori ja hoikka

Vierailija
02.01.2017 |

Kaikki menee hyvin niin kauan kunnes tulemme aiheeseen koulutus ja ammatti.

Olen käynyt treffeillä nyt neljän miehen kanssa ja kaikki ovat perääntyneet kuullessaan mitä teen työssäni.

Yhdelle oli ok, että lypsän lehmiä ja ruokin tilan eläimet. Yksi ei sulattanut sitä että ajoin avantilla karjaa ruokkiessani.

Kolmannen kohdalla juttu tyssäsi siihen, että osaan ajaa traktoria ja hän ei. Hän koki tämän niin, että pilkkaan hänen miehisyyttään.

Nyt kun kerroin että olen koulutettu myös hevosten kengittämiseen, uusin treffikumppani poisti minut välittömästi facebookista.

Olen (ihan muiden sanojen mukaan) kaunis, hoikka, suuret silmät ja pitkät ripset, kapea vyötärö, keskikokoiset pyöreät rinnat ja pieni, pyöreä takapuoli.

Miksen kelpaa? Miehet ovat aina aivan innoissaan kunnes mainitsen ammattini. Ei sellaistakaan voi salata pitkään?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kirje kun alkaa uusi Maajussille morsian-kausi :)

Vierailija
2/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et etsi deittiä asiakaskunnastasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan miehiä nämä itse ovat, joita olet treffaillut?

Vierailija
4/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähe treffeille kaupunkilaisten kanssa :) 

Vierailija
5/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rekkakuskia, akvaario/eläinliikkeen yrittäjä ja työtön.

Ap

Vierailija
6/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi muuten mutta en halua että nainen tienaa puolet vähemmän kun minä samalla kun voin deittailla naisia jotka tienaa puolet enemmän.

Vierailija
7/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen sinä ainakin olet, jos et osaa kuvata itseäsi muuten kuin vartalosi muotojen kautta.

Vierailija
8/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rekkakuskia, akvaario/eläinliikkeen yrittäjä ja työtön.

Ap

Mistä sä noita olet oikein kaivellut?

Vierailija
9/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi! 

-Maaltakotoisin-nykyisin kaupungissa asuva-M33 :)

Vierailija
10/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kirje kun alkaa uusi Maajussille morsian-kausi :)

No ei tuo ainakaan siksi maajussiksi pääsisi, korkeintaan yrittämään jotain maajussia.

Vierailija
11/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapasin kauniin nuoren naisen ja juteltiin mukavia muttei siitä mitään tullut"

"no, miks?"

"se haisi lehmänpaskalle"

Vierailija
12/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisit kyllä, mutta palkkaluokkasi ei taida olla sama enkä halua kituuttaa. Kohtalosi on joku ääliö pienipalkkainen duunari, joka röyhtäilee ja piereskelee sohvalla.

Vierailija
13/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännissä on läjäpäin komeita ja ihania miehiä. Tähtää siihen kohderyhmään. Ala harrastamaan lavatansseja, siellä olisit hyvin vahvoilla ja hyväksytty.

Ja on sulla pällejä treffikumppaneita ollut. Ajan minäkin traktoria ja avanttia. Ei nuo niin ylistystä ansaitsevia taitoja ole, että normimunainen mies niistä pelästyy. Eli ole vain iloinen, että pääsit niistä munattomista noin helpolla. Oikealle ihmiselle sinä olet unelmien täyttymys ja arvokas. Älä sure väärien miesten perään.

Vierailija
14/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi. Deittailet väärän sosiaaliluokan miehiä. Olin itse maatalouslomittaja yli 4v, sen jälkeen yrittäjänä pitkä tovi. Ja itse jouduin deittailemaan naisia joille oli "kaupunkilainen" ammatti. Tämä ihan sen vuoksi että oman sosiaaliluokan naisia ei niin vaan ole ympäri Suomen.

Vierailija
15/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen sinä ainakin olet, jos et osaa kuvata itseäsi muuten kuin vartalosi muotojen kautta.

Kuvataan nyt sitten. Olen mukava ja rento, reilu silloin jos minulle ollaan reiluja. Huumorintajuinen, mutta en ole kakka/pieruhuumorin ystävä.

Olen avoin ja haluan tutustua ihmisiin. Jos ei seksiä välttämättä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä niin en myöskään pihtaa. Siis jos mies osaa käyttäytyä.

ap

Vierailija
16/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ap tärkeätä työtä. Tällä palstalla ei saa kuin vittuilua, olit mikä tahansa. Luulisi maaseudulla olevan vapaita poikamiehiä, jotka arvostavat sinua. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki menee hyvin niin kauan kunnes tulemme aiheeseen koulutus ja ammatti.

Olen käynyt treffeillä nyt neljän miehen kanssa ja kaikki ovat perääntyneet kuullessaan mitä teen työssäni.

Yhdelle oli ok, että lypsän lehmiä ja ruokin tilan eläimet. Yksi ei sulattanut sitä että ajoin avantilla karjaa ruokkiessani.

Kolmannen kohdalla juttu tyssäsi siihen, että osaan ajaa traktoria ja hän ei. Hän koki tämän niin, että pilkkaan hänen miehisyyttään.

Nyt kun kerroin että olen koulutettu myös hevosten kengittämiseen, uusin treffikumppani poisti minut välittömästi facebookista.

Olen (ihan muiden sanojen mukaan) kaunis, hoikka, suuret silmät ja pitkät ripset, kapea vyötärö, keskikokoiset pyöreät rinnat ja pieni, pyöreä takapuoli.

Miksen kelpaa? Miehet ovat aina aivan innoissaan kunnes mainitsen ammattini. Ei sellaistakaan voi salata pitkään?

Harmi. Itse olen maatilalta lähtöisin ja myös lomituksia tehnyt. Ne miehet ovat olleet joitain cityjuntteja.  Itse olisin innoissaan kaltaisestasi naisesta. 

Vierailija
18/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea olet sillä emännän paikkoja olisi itä Suomessa

Vierailija
19/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda treffit ja ala katsella ympärillesi muualla. Mieti, missä liikkuu traktorinajotaitoisia hevosenkengittäjiä, jotka ilahtuvat sinun taidoistasi. He nimittäin toivovat, että joku muu ajaisi traktoria ja kengittäisi hevosen.

Lähde raveihin ja mene pyörimään varikon puolelle, tallikahviokin käy. Mene sellaisiin tilaisuuksiin, joissa liikkuu maaseutuhenkisiä ihmisiä, mahdollisesti emäntää etsiskeleviä nuoria isäntiäkin. Maaseudun lavatanssitkin sopivat, jos pidät tanssimisesta.

Vierailija
20/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon maatalouslomittaja ja olen 25v nainen. Empä ole koskaan joutunut kokemaan mitään vastaavaa. Kukaan mies ei ole lempannut mua ammattini vuoksi. Päinvastoin. Ovat olleet hyvinkin kiinnostuneita ammatistani ja kyselleet lisää ja sanoneet, että hienoa kun maatalousalakin kiinnostaa.

Ehkä se sinunkaan kuvittelemasi syy ei ole ammattisi vaan joku muu asia. Vittumainen luonne? 

Ei se paljoa auta, että on suuret silmät, hoikka, kapea vyötärö, pitkät ripset ja muuta pinnallista, jos ei muuten synkkaa.. Ehkäpä miehiä ärsytti, jos sinusta huokui pinnallisuus ja itsesi kauhea kehuminen?