Lihavan laihtuminen suhteessa
Onko teille kellekkään käynyt niin että olet ollut ylipainoinen tai jopa läski ja sitten alkanut suhteeseen ja onkin käynyt niin että on laihtunut? Vaikka miellyttääkseen miestä tai ihan vaan itsetunnon nousun vuoksi?
Yleensä kuulee vain että on alkanut lihomaan.
Kommentit (5)
Minä! Laihdutin sairaalloisesta ylipainosta melkein alipainoon, sitten se normalisoitui :) en mä sitä kenenkään muun vuoksi tehnyt kuin itseni. Eipä mies kyllä valittanut ;)
Samalla opin liikunnalliseksi ja pitämään itsestäni samalla parempaa huolta. Harmittaa, koska mies ei tehnyt samaa. Niin pinnalliselta kuin kuullostaakin. Tästä aikaa kuitenkin jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Laihdutin sairaalloisesta ylipainosta melkein alipainoon, sitten se normalisoitui :) en mä sitä kenenkään muun vuoksi tehnyt kuin itseni. Eipä mies kyllä valittanut ;)
Samalla opin liikunnalliseksi ja pitämään itsestäni samalla parempaa huolta. Harmittaa, koska mies ei tehnyt samaa. Niin pinnalliselta kuin kuullostaakin. Tästä aikaa kuitenkin jo 10 vuotta.
Kiva kuulla :)
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Onhan tuo aika törkeää, että kun nainen parantaa elintapoja niin mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Onhan tuo aika törkeää, että kun nainen parantaa elintapoja niin mies ei.
Entä toisinpäin?
Olen sitä mieltä että itsestä se pitäisi lähteä, mutta voisin kyllä karsia huonoja tapoja hyvän kumppaninkin vuoksi. Eihän toisen miellyttäminen pahakaan juttu voi olla jos sen myötä voi itsekin paremmin.
Ilmeisesti ei.