Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän valokuvissa kauniimmalta kuin luonnossa, en uskalla käyttää Tinderiä

Vierailija
02.01.2017 |

Mulle on sanottu suoraan ja itsekin tiedostan sen, että näytän hyvältä valokuvissa. Koulukuvissa jo yläasteella kaverin äiti sanoi, että olen kuin malli, vaikka en perinteisellä tavalla kaunis olekaan.
En tiedä mistä tämä johtuu, mutta ilmeisesti näin on kun sitä olen ikäni kuullut. Luonnossa en ole kaunis, nenäkin on sellainen vähän pysty ja kasvot kulmikkaammat, vaikea selittää tätä.. yhden poikakaverin serkku sanoi joskus, että näytän kuvissa ihan erinäköiseltä kun luonnossa.
Ymmärtäisin jos tämä olisi selfiekameran ongelma, mutta tilanne on sama muidenkin kuvatessa. Yksi syy voi olla pituus ja ulkoiset mittasuhteet, olen tosi lyhyt (151cm) ja kuvissa se ei tule esille. Ehkä ihmiset näkee livenä minusta vaan päälaen ja nenänpään... :P
Tieten tahtoen en halua ottaa rumiakaan kuvia, eli alaviistosta kaksoisleukakuvia.
Onko muilla samaa ongelmaa, että valokuvissa näyttää hyvältä ja livenä ei muistuta kuvaansa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri toisinpäin. Näytän kuvissa aivan kamalalta, mutta luonnossa en. En itse laittaisi sen vuoksi itsestäni kuvaa, koska se oikeasti vääristää...

Vierailija
2/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta fotoshoppaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä toiset onnistuu kuvissa paremmin kuin toiset. Kai se on joku taito poseerata sopivasti kuvaan... en tiedä.

Vierailija
4/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama! Monet Tinder-miehet pettyvät livenä. Olen kuvissa paljon paremman näköinen kuin livenä. Lisäksi meikki vaikuttaa tosi paljon ja vapaalla en mielelläni paljon käytä meikkiä. Lopetin koko touhun, koska tiedän olevani kuvissa niin eri näköinen.

Vierailija
5/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt kenestä vaan saa myös huonoja kuvia, tarviiko sinne Tinderiin laittaa ne parhaista parhaimmat missä näytetään ihan mallilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme