Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko patongin pakastaa ja miten sulatetaan oikein?

Vierailija
02.01.2017 |

Hankin muutaman patongin, mutta syömämiehet eivät pääsekään paikalle. Voikohan niitä pakastaa? Ja jos voi, miten ne sulatetaan oikeaoppisesti? Hitaasti vai kylmänä mikroon? Kiitos, jos joku tietää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pestä se ennen pakastamista.

Vierailija
2/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "Voiko patologin rakastaa ja miten sulatetaan oikein?"

Etkö ole oikeasti koskaan pakastanut leipää? Itse ostan aina nipun reissareita tai jotain muita leipiä ja heitän pakkaseen. Tarpeen mukaan otan aina paketin sulamaan, sulaa omia aikojaan pussissaan, eikä siihen mene kuin joku puolisen tuntia. Voi toki sulattaa mikrossakin, mutta sitten se pitää syödä heti lämpimänä, jäähtyessään se kovettuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin "Voiko patologin rakastaa ja miten sulatetaan oikein?"

Etkö ole oikeasti koskaan pakastanut leipää? Itse ostan aina nipun reissareita tai jotain muita leipiä ja heitän pakkaseen. Tarpeen mukaan otan aina paketin sulamaan, sulaa omia aikojaan pussissaan, eikä siihen mene kuin joku puolisen tuntia. Voi toki sulattaa mikrossakin, mutta sitten se pitää syödä heti lämpimänä, jäähtyessään se kovettuu.

Olen kyllä pakastanut leipää, mutta vaikkei meillä nyt mitään varsinaisia juhlia ole tulossa, vieraita kuitenkin. Halusin vain tietää, millä tavalla sulatettuna patonki pysyisi parhaana ettei yllättäen ole ihan sitkeää, kuivaa tms. Ok, sulatan sitten hitaasti. ap

Vierailija
4/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroon ja mikro täysille, ettei tule sitkeää!

Vierailija
5/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä: hitaasti vai nopeasti? ap

Vierailija
6/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä sulaa ihan huoneenlämmössäkin hyvin nopeasti koska leivässä ei ole paljoa vettä. Vesi on se minkä sulaminen kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi