Missä tilanteessa tykkäisitte tällaisesta kommentista?
Sanoin Facebookissa näin: Ärsyttää, kun muutamat nimeltä mainitsemattomat henkilöt ovat puhuneet minulle opiskelun jatkamisesta. En haluaisi enää jatkaa, koska koulunkäynti on aina ollut minusta jokseenkin inhottavaa eikä ole kiinnostusta siihen, mitä on ehdotettu.
Kommentit (8)
Lähinnä naurattaisi tuo draamailu. Sano ihmisille suoraan jos ärsyttää äläkä kirjota vihjailevia facebook-postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä naurattaisi tuo draamailu. Sano ihmisille suoraan jos ärsyttää äläkä kirjota vihjailevia facebook-postauksia.
Olen myös sanonutkin suoraan.
Sinun päätöshän se on, jatkatko vai et. Ei kannata noin dramatisoitua tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei riittänyt niin luuletko että tuo julkinen draamailusi jotenkin auttaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei riittänyt niin luuletko että tuo julkinen draamailusi jotenkin auttaa asiaa?
Nämä henkilöt eivät ole Facebookissa. Tuleepahan ainakin kaikille muillekin selväksi, etten halua enää jatkaa.
Onko sinulla muuta koulutusta kuin peruskoulu? Vähän haiskahtaa siltä, että olisi jäänyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muuta koulutusta kuin peruskoulu? Vähän haiskahtaa siltä, että olisi jäänyt siihen.
On. Ylioppilastutkinto ja merkonomin tutkinto.
no enpä osaa kuvitella, etä missään tilanteessa.