MIten ihmeessä mä olen jaksanut olla kaikki päivät kotona kakaroiden kanssa?!?
Olen tänään pitkästä aikaa viikonlopun yksin kotona lasten kanssa ja tää on yhtä helvetinpersettä suoraan sanottuna. Ne sotkee, huutaa, inisee ja kitisee. Mitään hommia ei saa tehtyä ja olen ihan hermoraunio jo nyt. Miten ihmeessä olen saanut joskus arjen sujumaan näiden kanssa, mun on täytynyt olla jossain huumeissa silloin.
Kommentit (8)
Olen ollut maanantaista lähtien lasten kanssa keskenään kotona. Minä olen lomalla ja mies (josta olen kyllä eroamassa) on taas vaihteeksi pitkällä työmatkalla. Viikolla ollaan käyty parissa paikassa kylässä mutta nyt kaikki on jossain reissussa. Tähän asti on ollut ihan ok, vaikka eilen meinasi jo mennä hermot, kun lapset puhuu vaan tietokonepelistä (jota ovat pelanneet kuitenkin ihan kohtuullisesti).
Onneksi todellakin on työpaikka minne pääsee lepäämään : )
koska vietit paljon aikaa niiden kanssa.
Nyt ne joutuvat koettelemaan rajoja koko ajan, koska eivät oikein tiedä miten muuttuneessa tilanteessa tulis käyttäytyä?
mies ollut vielä töissä ja kyllä on välillä hermo ollut kireellä molemmilla.
Ensi viikolla päästään sitten jo reissaamaan ihan kunnolla, kun miehenkin loma alkaa, ehkä sitten helpottaa...
Ajatuskin että tuhlaan 8h päivästä jonkun firman tähden, pakerran vain jonkun toisen hyväksi itsestäni mehut ja entä ne työkaverit. Aina samat naamat ja niiden jutut...
Kotona kun oli niin kaikki mitä tein oli aina kotiinpäin, itselle. Sain mennä ja tulla miten halusin ja saatiin lasten kanssa ihan itse valita seuramme.
..kaikki on niiiiiiiiiiiiiin vaikeaa. Hyvä jos lapsen saa hoidettua, kotitöille tms. ei jää aikaa. Minä kyllä ehdin hoitamaan lapsen, laittamaan ruoan JA siivoamaan ;).
Nyt kun pitää olla töissä ja siihen päälle vielä kotityöt niin huhhuh. Ja eihän ne lapset päiväkodissa kiukuttele vaan sitten kotona kun on tuttua ja turvallista, mutta kun oli kotona niin ne kiukut jakaantui tasaisemmin päivänmittaan eivätkä keskittyneet iltaan. Kunpa voisikin olla vielä kotona...
Tänään ne on varmaan helteen vuoksi olleet kumman hiljaisia ja leikkineet ihan keskenään.
En kyllä tajua mitä sieniä olin syönyt ennen kuin lapset meni hoitoon, kun sitä jaksoi puljata niitten kanssa 24h. Onneksi pääsee ma täihin lepäämään..