Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointiongelma

Vierailija
02.01.2017 |

Olen haaveillut tatuoinnista pitkään. Vuosia. Nyt minulla on aika varattuna, mutten olekaan into piukeana menossa sinne. Itse tatuointi ei arveluta: paikka on sellainen, jossa sen saa tarvittaessa piiloon, aihe on minulle merkityksellinen sekä sellainen, ettei se rupea kyllästyttämään. Kun ajattelen sitä ihossani, ei se arveluta. Minua huolestuttaa se, rupeanko katumaan ylipäänsä tatuoinnin ottamista kun en kiihkeästi sinne tuoliin nyt kaipaa. Tatuoidut ihmiset, mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt eikä sitä kannata ottaa niin vakavasti! Itselläni on useampi tatuointi (yli 20) enkä yhtäkään niistä kadu vaikka osa on tosi rumia ja olisin voinut miettiä ennen kuin ne otin :D Mutta ne on osa minua, ja muistuttaa niistä ajoista kun ne otin.

Suosittelen rohkeasti vaan penkkiin menemistä, jos sitten myöhemmin kaduttaa tosi paljon (epäilen kyllä, yleensä nälkä kasvaa syödessä) niin saahan sen laserilla pois. :)

Vierailija
2/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin halusin kovasti tatuointia mutta ajattelin että annan ajan kulua. Nyt kiitän odottamista, en haluaisi enää mistään hinnasta ja pidän tatuointeja rumina. Mutta jos arveluttaa niin laita paikkaan jonka saa peitettyä esim. työelämässä. Myös avonaisen juhlapuvun kanssa tatuointi on usein mauton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 2 tatuointia, toinen nilkassa ja toinen ranteessa, ja kummankin ottamisesta on alle vuosi enkä ainakaan vielä kadu. Itseäkin on epäilyttänyt tuunko katumaan noita mutta kummankin ottamisen jälkeen on ollut tosi hyvä olo siitä että otin ne eikä oo kaduttanut tippaakaan. Varsinkin jos sulla on ollut toi kuva mielessä jo pitempään niin todellakin kannattaa ottaa.

Vierailija
4/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on maksaa tatuoinnista (tietääkseni ne ei edes ole kovin halpoja) ja ottaa se semmoiseen paikkaan jossa sitä ei näe?

Vierailija
5/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole ketjussa sanonutkaan, että on ottanut tai haluaa ottaa sellaiseen paikkaan, josta sitä ei näe? Ei näy=/=saa piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme