Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette menneet katsomaan elokuvaa Ahvenanmaan noitavainoista?

Vierailija
02.01.2017 |

"Porvoolaisyhtiö teki miljoonilla elokuvan noitavainoista – hakeutuu nyt velkasaneeraukseen, kun elokuva floppasi valkokankailla"

http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005028721.html

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hirveän herkkä, enkä pysty katsomaan mitään sellaista, tulee hirveän ahdistunut olo. Kirjoja pystyn kyllä lukemaan vähän rankempiakin, mutta esim. American Psycho oli mulle liikaa.

Vierailija
2/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan. Olisiko pitänyt mainostaa enemmän? Aihe on mielenkiintoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ja eikä ollut ihmeellinen. Päähenkilö oli kuin kuka tahansa "mutku mää haluun"- oikutteleva teinityttö. Suuseksikohtaus oli kuin Luokkakokous2:sta, kömpelömmin toteutettu vain.

Vierailija
4/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa kuulen tästä elokuvasta. elokuvaa olisi kannattanut mainostaa, niin ihmiset olisivat tienneet elokuvan olemassaolosta.

Vierailija
5/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se ruotsinkielinen ja vieläpä suomenruotsia? Voi olla, ettei siksi kiinnosta suurta yleisöä.

Vierailija
6/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy mitään kattomassa leffassa. En tykkää istua tuntemattomien vieressä (vaikka tämän leffan kohdalla ei olisi sitä pelkoa ollut), äänentoisto on yleensä surkea ja liian kovalla...

Odotin tätäkin leffaa ja että se tulee kotona katsottavaan muotoon.

Vierailija
7/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut.

Vierailija
8/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa katsomaan, mutta luin netissä kahdesta arvostelusta ettei ollut hyvä elokuva. En mennyt.

Vierailija
9/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Cantellin elokuvat ovat olleet pettymyksiä. Hidastempoisia. Jotenkin jähmeitä. Ja ne pakolliset seksi- ja väkivaltakohtaukset....(Tuleva Tuntematon sotilas-elokuva Aku Louhimiehen ohjaamana tulee sisältämään ällöjä, rasvaisia panoja. Sekä erittäin raakaa väkivaltaa - näin toimitaan Louhimiehen elokuvissa). Käsikirjoitus ja juoni tässä elokuvassa ovat heikkoja.

Vierailija
10/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa ja eikä ollut ihmeellinen. Päähenkilö oli kuin kuka tahansa "mutku mää haluun"- oikutteleva teinityttö. Suuseksikohtaus oli kuin Luokkakokous2:sta, kömpelömmin toteutettu vain.

Päähenkilöä esittävä tyttö on oikeasti lukiolainen, Mari Rantasilan tytär. Tuskin hänen vikansa jos leffa floppasi.

Vierailija
11/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensimmäistä kertaa kuulen tästä elokuvasta. elokuvaa olisi kannattanut mainostaa, niin ihmiset olisivat tienneet elokuvan olemassaolosta.

Elokuvaa mainostettiin kyllä aika paljonkin.

Vierailija
12/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin katsomassa, koska pidän historiallisista elokuvista. Salissa meitä oli alle kymmenen katsojaa.

Aihe oli mielenkiintoinen, varsinkin, koska oli todellisiin tapahtumiin perustuva, mutta näyttelijäntyö oli välillä niin kökön jäykkää ettei tosikaan.

Vierailija
13/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut käydä katsomassa, mutta en saanut ketään seuraksi. Kukaan kavereista ei halunnut nähdä sitä.

Vierailija
14/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi pallo jalassa enkä usko, että elokuva olisi sopinut kolmevuotiaalle. Me katsotaan vain sellaista, mikä sopii molemmille.

Vierailija
15/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mainoksia, vaikutti kiinnostavalta mutta meni jotenkin ohi. Leffat pyörii teatterissa joskus niin vähän aikaa. En kyllä kauheasti tykkää kotimaisista elokuvista, mitä saatan katsoa myöhemmin jos dvd tulee kirjastoon.

Vierailija
16/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnostanut. Suomalaiset elokuvat ovat usein niin huonoja, etten ottaisi riskiä maksaa kallista elokuvalippua todennäköisesti huonon elokuvan takia.

Vierailija
17/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy mitään kattomassa leffassa. En tykkää istua tuntemattomien vieressä (vaikka tämän leffan kohdalla ei olisi sitä pelkoa ollut), äänentoisto on yleensä surkea ja liian kovalla...

Odotin tätäkin leffaa ja että se tulee kotona katsottavaan muotoon.

Mulla on aina elokuvissa korvatulpat :D Äänet mulle liian kovalla. Korvatulpat vaimentaa just sopivan verran eikä myöskään tarvi kuunnella kun joku takana rouskuttaa popcornia.

Vierailija
18/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katso DVD:ltä kuten muutkin kiinnostavat elokuvat. Teattereissa äänentoisto on aina liian kovalla, joten pitää olla todella kiinnostava tapaus, että menen korvatulppien kanssa leffaan istumaan.

Arvosteluista tiedän, että on vähän kökkö. Mutta sukuni on Ahvenanmaalta ja "noitia" jahdannut kirkkoherrakin ikävä kyllä löytyy sukupuusta, joten minulla on henkilökohtaistakin kiinnostusta aiheeseen.

Vierailija
19/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuullut/lukenut yhtään hyvää arvostelua kyseisestä leffasta, enkä jaksa kuluttaa aikaa enkä rahaa huonoihin elokuviin, edes tukimielessä.

Vierailija
20/34 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut käydä katsomassa, mutta en saanut ketään seuraksi. Kukaan kavereista ei halunnut nähdä sitä.

Mä kävin lopulta yksin katsomassa, kun ei kavereita kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän