Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se joulufiilis sitten tulisi

Vierailija
02.01.2017 |

Harmittaa, meni joulunodotus ihan ohi :(
Koulun puolesta olin pakollisessa harjoittelussa, arkisin (ja välillä viikonloppuisin) 8-16. Tähän päälle vielä palkallisia työvuoroja toisaalla. Vapaaillat meni koiran kanssa ja sohvalla makoillessa. Ja vapaat viikonloput oli haave vain.

Nyt sitten harjoittelu loppui ja tahti helpotti. Tekisi mieli vaan joulufiilistellä, mutta tuntuu väärältä ja itsensä huijaamiselta. Kai se on alettava korjaamaan kuusta pois.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh..

Vierailija
2/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilistele vain! Joulunaika jatkuu ihan "virallisestikin" loppiaiseen - eikä fiilistely ole kielletty maaliskuussakaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni muuten joulunodotus vähän ohi vähän samoista syistä. Mä voisin fiilistellä kans. Pistetäänkö joululaulut pyörimään? Mä haen konvehteja ja tuolla saattaa olla vielä vähän glögiä...

Vierailija
4/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lame.

Vierailija
5/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin meni muuten joulunodotus vähän ohi vähän samoista syistä. Mä voisin fiilistellä kans. Pistetäänkö joululaulut pyörimään? Mä haen konvehteja ja tuolla saattaa olla vielä vähän glögiä...

Joo!! Sopii :D Ehkä illalla voisi jonkun joululeffankin katsoa.

Vierailija
6/14 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo!! Sopii :D Ehkä illalla voisi jonkun joululeffankin katsoa.

-_____________________-

Vierailija
7/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tip tap!

Vierailija
8/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tuli nyt vasta joulufiilikset, kun saatiin lumipeite maahan.

Vierailija
9/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena joulufiilis on ihan erilainen kuin lapsena, nuorena aikuisena oikein korostuu kun muistaa lapsuuden joulujen jännityksen ja odotuksen.

Omien lasten ollessa pieniä joulu on enemmän suoritusta täydellisestä kiiltokuvajoulusta lapsille, itsellä joulumieli nolla, vaikka tukka pystyssä hymyilee itsetehty lanttulaatikko kädessä vanhoissa valokuvissa.

Kun lapset ovat teinejä ja nuoria aikuisia, yrittävät he hakea oman lapsuutensa joulua ja niin sitä tuunaa sen lanttulaatikon valmiista, pääsee itse helpommalla ja löytää jo vähän joulun rauhaa.

Oikeastaan vasta nyt kun kohta olen 50v, olen löytänyt jouluntunnelman aikuisena, pienistä hetkistä, pelkkä imurointi ja puhtaat lakanat, muutama herkkuruoka, tarkkaan harkitut lahjat, jouluostoksille meno ajatuksella siellä on ihanan paljon ihmisiä, ihana käydä mummoa katsomassa, hautausmaalla jne.

Vaikka on vilinää, vilskettä, olen jo muutamana joulukuuna päättänyt että joulu tulee ja menee ja minä nautin niistä puolen tunnin, vartin rauhallisista hetkistä.

Vierailija
10/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa lähteä ostamaan lahjat valmiiksi ensi jouluksi.

Vierailija
11/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo oikein ikinä osannut tehdä tota. No miksei, jotain joulusukkia, yöpaitoja ja muuta "turhaa" olisi helppo ostaa, mutta jotain isompaa.. Lahjansaajahan kerkeää hyvällä tuurilla hankkia itse itselleen vuoden aikana sen ostetun lahjan. Jos nyt jotain hittituotteita miettii, ei nekään ole enää muodissa vuoden päästä.

Mitä te ostatte, jos jo nyt joululahjoja hankitte? Kirjojakaan ei oikein voi. 

Ja tosiaan, harmittaa että nyt sen lumen ja pakkasen piti tulla. Hypättäis vaan suoraan jo kesään, ei mitään merkitystä enää.

Vierailija
12/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo oikein ikinä osannut tehdä tota. No miksei, jotain joulusukkia, yöpaitoja ja muuta "turhaa" olisi helppo ostaa, mutta jotain isompaa.. Lahjansaajahan kerkeää hyvällä tuurilla hankkia itse itselleen vuoden aikana sen ostetun lahjan. Jos nyt jotain hittituotteita miettii, ei nekään ole enää muodissa vuoden päästä.

Mitä te ostatte, jos jo nyt joululahjoja hankitte? Kirjojakaan ei oikein voi. 

Ja tosiaan, harmittaa että nyt sen lumen ja pakkasen piti tulla. Hypättäis vaan suoraan jo kesään, ei mitään merkitystä enää.

Mä ihmettelen, että missä ihmiset säilöö noita valmiiksi ostamiaan lahjoja?

Vierailija
13/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, meilläkin on kaikki kaapit jo valmiiksi täynnä. Eihän niitä pihavarastoonkaan voi viedä kun homehtuvat!

Vierailija
14/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun fiilisitelet. Itsekin pidän nykyisin eniten välipäivistä ja varsinkin loppiaisen ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä