Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan yhtä ihanaa naista aivan valtavasti <3

Vierailija
02.01.2017 |

Olen itsekin nainen. On vaikeaa keskittyä töihin ja harrastuksiin ym., kun kaipaan häntä koko ajan ja unelmoin hänestä 24/7. Miten uskaltaisin ehdottaa lähempää tuttavuutta hänelle? En halua missään nimessä säikäyttää tai loukata häntä. Hän on minulle todella rakas ja tärkeä, mutta olen suhtautunut "virallisen" asiallisesti, sillä en tiedä, onko tunteissa mitään molemminpuolisuutta. Miten pääsisin hänen kanssaan treffeille ym.? En tiedä, onko hän 100% hetero vai mahdollisesti bi. Miten mun kannattaisi kysyä fiksusti, jotta en loukkaa häntä? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen? Mä haluan häntä ihan koko ajan. Ei tähän auttaisi mikään muu kuin hänen läsnäolonsa. Haluan päästä hänen lähelleen ja syliinsä. <3 Mutta enhän voi sellaista tehdä, ellei tunne ole molemminpuolinen. Kaikki neuvot tilanteesta selviämiseen ovat tervetulleita.

Vierailija
2/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, liikunta (mahdollisimman raskas) ja musiikin kuuntelu (jatkuvasti, nupit lähes kaakossa) auttavat vähän. :) Nuo ovat ainoita, joita olen havainnut toimiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti on terapeutti on terapeutti.

Vierailija
4/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei kai ole merkitystä? Jos olet säännöllisetsi tekemisissä, lähestyt vaan hiljalleen. Jossain vaiheessa huomaat, saatko vastakaikua. Kysy syömään, teatteriin tms., jos se tuntuu luontevalta. 

Tai sitten otat härkää sarvista (huonosti sovpiva sanonta sisnänsä tähän tiolanteeseen, mutta ymmärrät idean). Kaikki on sallittua! Ei siihen kuole.

Vierailija
5/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaisi jos asiakkaani olisi noin sairaalloisen ihastunut ja jos vähänkään tietäisin asiasta.

Eikä terapeutti voi lopettaa noita käyntejäkään tuosta noin vaan?

Vierailija
6/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaisi jos asiakkaani olisi noin sairaalloisen ihastunut ja jos vähänkään tietäisin asiasta.

Eikä terapeutti voi lopettaa noita käyntejäkään tuosta noin vaan?

Ei kannata alkaa terapeutiksi jos potilaat ahdistaa, vaan kannattaisi itse hakeutua hoidettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä