Miksi monille naisille on niin kova paikka ottaa seksistä rahaa vastaan?
Jätin parikymppiä baarihoidon yöpöydälle, ja nyt se on haukkunut mua vamaan kaikille tutuilleen, kuulin yhteiseltä frendiltä.
Kommentit (11)
Tyhmä kun maksoit vaikka ei pyytänyt. Olisit saanut ilmatteeksikin. Kertoo nyt kaikille kuinka tyhmä olet. Onneksi kaikki miehet ei ole noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän jätit. 200 e olisi ollut asiallisempi.
Tuolla rahalla olisi pitänyt jo saada kaupungin kauneinta naista. Ap
Kauheeta! Onko sun herkkää sieluasi nyt loukattu? Ihan kohtuutonta tommonen panettelu! Ettäs kehtaa! Nyt hoidat vaan pahan mielen pois, käy vaikka kävelyllä. Jaksuhaleja!!!
Käy hakemassa siltä se kakskymppiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalla olisi pitänyt jo saada kaupungin kauneinta naista. Ap
Tai olla tosi luotaantyötävä mies. Ehkä kyse oli siitä?
Vierailija kirjoitti:
Jätin parikymppiä baarihoidon yöpöydälle, ja nyt se on haukkunut mua vamaan kaikille tutuilleen, kuulin yhteiseltä frendiltä.
Naiset ovat niin kiittämättömiä. Saa seksin päälle vielä rahaa ja valittaa.
Vai oliko parikymppiä liian vähän? Anna sille kymppi lisää, jos näette.
Markka-aikaan olin lähdössä töihin fakbadittaren luota enkä hennonnut herättää kun neidolla oli niin tyytyväinen unihymy kasvoillaan. Muistin että olin hänelle velkaa jostain viiskymppisen ja sopivasti sellainen löytyi lompsasta, joten jätin sen keittiön pöydälle ja häivyin duuniin. Pari tuntia myöhemmin tuli todella kiukkuinen tekstiviesti, jossa kyseenalaistettiin tulisin sanankääntein hänen rinnastamisensa halpaan maksulliseen naiseen.
Kyseisen huonosti harkittu lainan takaisinmaksun ajoitus maksoi minulle pitkän pennin hyvityskierroksella yöelämässä...
Vierailija kirjoitti:
Juuri siitä syystä se haukkuikin.
En mä vaan loukkaantuis jos saan seksiä ja vielä rahaa päälle! Eri asia on jos "joutuisin" panee jotain ketä en normaalisti haluaisi ja siitä saan maksun, siihen en suostuisi.
Eli siis ap kuvittelee automaattisesti ettei kukaan halua panna häntä ilmaiseksi? :D