Oululaiset, pelkäättekö?
Sarjakuristaja on päässyt vapaaksi, onko oululaisilla "tiedossa" missä asuu jne? Vaikuttaako arkeesi jotenkin se kun hän on vapaana?
Kommentit (41)
Siis Tuirassako? Apua, lähden kohta kävellen töihin ja takas vasta iltamyöhään.
Täällä mä oon ja sormia kouristaa..
Terv. Jukka L.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä oon ja sormia kouristaa..
Terv. Jukka L.
Haha
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelottaa.
T. Yösiivooja
Pelottaa!!!
Pelkään. Olen lukittautunut asuntooni siitä syystä, että vastaavanlaiset ihmiset saavat kulkea Suomessa vapaana. En voi mitään pelolle.
Mä oon kans lukittautunut asuntooni. Asun Oulussa Meri-Toppilassa. Pelkään että sekin on täälläpäin.
Ei kai se kadulla kurista vaan houkuttelee kotiinsa tyttöjä tai palkkaa esim siivoojan, jonka sit kuristaa kun se saapuu töihin.
Oon siivooja ja pelkään. Teen aika paljon just kotikeikkoja. Toivottavasti sen tunnistaa niin ei menis sitten asuntoon.
Njäh, hullu siellä, hullu täällä, hullu joka kannon päällä.. Aina on riski, että joku puukottaa/kuristaa/hakkaa/ampuu/jne. oli tämä sarjakuristaja vapaans eli ei... yks pipipää enemmän, ei siitä kannata ruveta sen hysteerisemmäksi kuin niistä sadasta muustakaan...
T. Oulun otus
Nyt kuuluu poliisiauton sireeni. Apua! T. Oulusta oon
Rajakylän Ramboksi tätä jossain vaiheessa sanottiin, uskoisin et on sillä akselilla niinkin yksinkertaisesta syystä että sieltä saa helpommin asunnon. Toisaalta enpä tiedä uskaltaisiko mennä Rajakylään sillä siellä nimenomaan hänet tunnetaan.
Muuttaisipa pois Oulusta.
Onko tietoa, missä hän majailee nykyään?
Tietääkö kukaan tästä hepusta?