Tekisi mieli alkaa taas pelaamaan Haydayta! Onko.muita?
Minulla oli se vuosia sitten kännykässä ja olin ihanassa av-mammojen ryhmässä.
Sitten kännykkäni hajosi :( Lopetin pelaamisen sillä olisin joutunut aloittamaan alusta enkä pääsisi enääni av-mammojen ryhmään. Jotenkin ihan alussa ei ollut niitä chatteja?
Kiinnostaako muita aloittaa tuo peli? Taidan ladata sen ja alkaa pelata, toivoen että löytyy av-mammoja joiden kanssa pelata :)
Kommentit (103)
Ompa tää muuttunut!!! :D
Tulkaa kivat av-mammat mukaan!!!
Oon siellä. En raski erota ryhmästäni, vaikka muut ovat lähes aina pois. Heillä kuukausien taukoja.
Olen hiukan kyllästynyt. Olin yksin hevoskilpailussa monta kierrosta. Liian aikaavievää laihoin tuloksin. Esim viimeisin: tein kaikki yli 300 pisteen tehtäviä ja maksoin 10 timanttia lisätehtävästä. Tuloksena vain hopeaa.
Pelaan, mutta olen pois hevostehtävistä.
Myös alituinen varaston täynnä olo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Rämemajava?
O_o
Olen sanaton.
Minähän se.
Kuinka sä tunnistit?
Vierailija kirjoitti:
Oon siellä. En raski erota ryhmästäni, vaikka muut ovat lähes aina pois. Heillä kuukausien taukoja.
Olen hiukan kyllästynyt. Olin yksin hevoskilpailussa monta kierrosta. Liian aikaavievää laihoin tuloksin. Esim viimeisin: tein kaikki yli 300 pisteen tehtäviä ja maksoin 10 timanttia lisätehtävästä. Tuloksena vain hopeaa.
Mää oon kanssa tauolla tämänhetkisen elämäntilanteeni vuoksi, mutta yritän tuossa pian löytää aikaa pelaamiseen. Laitoinkin siitä joskus pari viikkoa sitten chattiin viestiä.
Imetysfanaatikko
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli hyvä saavutus, tuo hopea.
Meillä on kolmen hengen naapurusto ja tehdään aina kaikki tehtävät, myös lisätehtävä täysillä 320 pisteellä. Ja viikosta toiseen jäädään neljänneksi. Pitäisi ehtiä tekemään entistä nopempaa kaikki tehtävät, kun tasapisteissä aika ratkaisee.
Olen pelannut pari vuotta - vai kolme? - ja olen aika koukussa edelleen. Pelaan paljon tv:n ääressä, koska a-studiot yms. ohjelmat eivät varsinaisesti vaadi katsomista vaan kuuntelemista ja lisäksi kaupallisten kanavien mainostauot voi pelata. Ja jonkin verran pelaan myös yöllä kun herään, mutta ei tuntikausia vaan yleensä n. 20-30 min. Kerrallaan.
Valitsin aikoinaan ihan random-naapuruston, jossa näkyy olevan ihmisiä eri puolilta maailmaa, osa kielillä, joista en edes tiedä mitä ovat. Vähitellen minulle on kertynyt yli 50 seuraajaakin. Neljä- viisi naapureista on sellaisia, että apuja tulee aina tarvittaessa ja itse autan myös.
Aah sitä tunnetta kun onnistut ostamaan esim. 10 kalafilettä tai peittoa!
8 mitä ihmettä! Teette aina lisätehtävänkin täysillä pisteillä ja jäätte neljänsiksi! Huh. Millä tasolla hecoskilpailua pelaatte? Mun tuo turhautunut kierros oli kolmannella tasolla.
Miten olette saaneet sen hevosen muotoiseksi leikatun pensaan? Eli onko se pääpalkinto jollain tasolla.
Minä aloitin tänä syksynä ja olen yhtä epäsosiaalinen kuin oikeassa elämässäkin. :D Mitkään porukkajutut, ei kiitos. Tahkoan yksin menemään ja viljelen maissia ja vehnää hullun kiilto silmissä. Ihanaa. Ja mikä onnistumisen tunne tosiaan kun saa ostettua jotain harvinaista.
Mä olen tasolla 86. Välillä kylläatytttää koko peli kun mitään uutta ei tapahdu. Oon kuitenkin kivassa naapurustossa joten käyn aina välillä pelaamassa derbyn.
Olen tasolla 78. Kyllästyttää lähinnä varaston pienuus suhteessa enenevään määrään erilaisia tuotteita. Lisäksi ärsyttää hevoskilpailun vaikeus.
Haluaisin myös enemmän parempia lipukkeita.
Sitten ärsyttää se, että lemmikkien ruokaan menee koko lehmien maitomäärä ja ei riitä mihinkään muuhun tuntiin.
Aiemmin olin jo lopettamassa pelaamisen, mutta jollain tasolla alkoi kolikot vihdoin riittää mielekkääseen pelaamiseen. Se alkuvaiheen rahattomuus oli ärsyttävää.
Ne apulaiset sais olla ilmaisia.
Lehmillä on kaulahuivit ja kanoilla korvanlämmittimet :3
Jos varaston pienuus ärsyttää, niin miksi ihmeessä ette laajenna?
Latasin :)