Lapsi lähti marsua ulkoilututtamaan pihalle ja tuli yksinään kotiin itkien
marsu oli karannut ja lapsi suree sitä kovasti. Anteeks en nyt pysty enempää kirjottaa kun oon niin shokissa :(
Kommentit (22)
Miksi vitussa annat lapsen ulkoiluttaa marsua yksin? Ja vielä tammikuussa? Provo.
Marsun paikka ei ole ulkona talvella. Todennäköisesti paleltunut jo ja kuollut. Eläinsuojeluilmoituksen paikka, eläinrääkkääjät!!!
Ootko soittanut hätäkeskukseen? Vapaaehtoiseen etsintäpalveluun? Mitä nopeammin etsinnät aloitetaan niin sen parempi näillä pakkasilla. Naapurit apuun?
Eläinrääkkäyksellä pelleilyä en voi millään ymmärtää. Sut tulis laittaa tammikuun pakkaseen polistuskyvyttömänä paleltumaan.
Tosi hauskoja nää eläinrääkkäysprovot, ehe ehe.
Ei se kaukana ole. Piilossa hyvin lähellä paikkaa jossa katosi. Ensi kerralla voisi sitten odottaa kesään asti sen ulkoilun kanssa. Pysyy marsu paremmin hengissä.
Oon aika varma että ap vastailee itelleen, provo oli selvä jo otsikosta. Jatka harjoituksia
Provohan tää oli. Anteeksi ja on tylsää.
Ajatusleikkia siis vain. Oikeasti rakastan eläimiä ja kaikista lähintä sydäntäni on marsut <3
Hauskaa uutta vuotta :) ja tää oli eka provoni ja ehkä vika
Pienikin veto asunnossa voi sairastuttaa marsun. Olisi mielipuolista viedä marsu ulos talvella.
Miksi marsu ylipäätään vietiin ulos näin kylmällä ilmalla. Ne ovat kylmänarkoja. Ja mikä on lapsen ikä?
Edellinen oli sit keskustelun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Etsimään tai eläinkauppaan
Oho, elävä olento meni hukkaan ja on muutaman tunnin päästä viimeistään kuollut! Ei haittaa, ostetaan uus!
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää oli. Anteeksi ja on tylsää.
Ajatusleikkia siis vain. Oikeasti rakastan eläimiä ja kaikista lähintä sydäntäni on marsut <3
Hauskaa uutta vuotta :) ja tää oli eka provoni ja ehkä vika
Haista vittu.
Siis 11 viestin kirjottaja olen mä eli keskustelun aloittaja
Marsuilla on ihan karvattomat jalkapohjat/varpaat. Kuka ääliö vie marsun ulos pakkaseen!! Marsut on päiväntasaajaseudun eläimiä, ei ne selviydy kylmässä.
Aloittaja on kyllä harvinaisen paska ihminen, kun provoilee tällaisella asialla. Marsut muka lähellä sydäntä :D
Sairasta pilailua.....vaikea uskoa eläinrakkaaksi.
No etsimään nyt heti saatana.