Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko e-pillereiden aloituksesta johtuvaa 24/7 pahoinvointia mitenkään helpottaa?

Vierailija
01.01.2017 |

Olen syönyt nyt viikon verran Diane Novan rinnakkaisvalmistetta aknen takia. Olo on ihan hirveä ja oksettava koko hereilläolo ajan. Luulin että kestäisin tämän mutta nyt alkaa jo kaduttaa. Kannattaako vielä luovuttaa vai voiko oireet muuttua ekojen viikkojen jälkeen? Voiko tälle ololle tehdä mitään? Yritän lenkkeillä, mutta pyörryttää jatkuvasti ja mahaan sattuu niin että tekisi mieli käpertyä kuukaudeksi sänkyyn. Tuntuu turhauttavalta edes kokeilla mitään särkylääkkeitä, jos tässä on joku tietty aika mikä elimistölle kestää tottua uuteen pilleriin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tosi itkuinen ja mieliala heittelee enemmän kuin koskaan. Suutun ihan pienestä vaikka yleensä olen tosi pitkäpinnainen ja lempeä.

Vierailija
2/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin raskaustesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ensin raskaustesti

Tehty, en ole raskaana.ap

Vierailija
4/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin. Minulla on vuosia ollut akne ja tiedän hyvin millaista helvettiä se on. En kuitenkaan menisi sekoittamaan kroppani luontaista tasapainoa ulkopuolisilla hormoneilla. Tuollaiset haitat ovat ihan riittäviä siihen että voit lopettaa tai halutessasi vaihtaa.

Vierailija
5/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ei ole sinulle sopiva lääke. Lopeta se, kroppasihan yrittää sanoa, että ei sovi sulle. Akneen on muitakin lääkkeitä kuin e-pillerit, jotka voivat aiheuttaa jopa maksavaurion loppuiäksesi. (Minulla ei ole lääketieteellistä koulutusta)