Miksi te nuoret äidit joilla koira, ette pissitä koiraanne kuudelta aamulla?
Varsinkin nämä pienten vauvojen äidit. Koiralla on myös aamuisin hätä, koirat eivät pissivaippoihin. Ei pidä unhotaa koiraa, vaikka lapsen saakin.
Kommentit (17)
Ei ole vauvaa, koira ei halua nousta kuudelta, niinpä mennään ulos kahdeksalta.... Mikä on ongelmasi nimi?
Onko kaikissa koirissa joku sisäänrakennettu juttu, että niillä on pissahätä tasan kuudelta joka aamu? Vai koskeeko tämä vain niiden nuorten äitien koiria? Mulle ei ainakaan koiraa hankkiessa koiran kasvattaja maininnut mitään tuollaisesta 😞
No hohhoijaa taas. Mietippä vittu sitä.
Koska me yleensä nukutaan vielä kuudelta, koirat mukaanlukien.
Lapset jo isoja, mutta koirat vien ulosvasta 10-11 aikaan eikä ole ongelmia. Ei meillä koirat ees herää ennen ysiä
Miksi siihen aikaan? Jos lapset valvottaa yöllä ,ja varhainen aamu on ainut aika,jolloin lapsi nukkuu parhaiten,nii eiköhän silloin itsekkin nukuta? Ja miksi tämä koskee vain nuoria äitejä? Ja entäs koiraa ei pissata siihen aikaan? Huhuu?
Jos minä rupeaisin kello 06:00 viemään koiraani ulos...
Niin koiran ilme olisisi se kuuluisa Kummelin " tonninseteli " ilme.
Meillä menee lapsi edelle, koira kyllä malttaa odottaa 9-10 asti. Myös meitä neuvottu tekemään niin, perhetyöntekijä käy meillä. Sinä mummeli saat olla ihan mitä mieltäs tahansa, ei kiinnosta.
Meidän koira herää kun mekin.posottaa vaikka 16h jos minäkin.
Mä vien koiran iltapissalle 23 aikoihin ja aamulla viedään ulos 8-9 välillä.
Tuon välin nukkuu tyytyväisenä eikä pyydä ulos.
Mies avaa koiralle terassin oven klo 7 isolle, aidatulle pihamaalle, mutta koiruli ei haluu mennä sinne, jos sataa, jos tuulee, jos on pakkasta, koira vaan nuuhkii ilmaa tassut tiukasti kynnyksen sisäpuolella ja könyää takaisin lämpimien vällyjen alle.
Seuraava mahdollisuus sillä on päästä klo 9 aikaan pihamaalle, sittenkin koira miettii, että meniskö tonne vai ei. Jos näköetäisyydellä on orava, harakka tai jokin muu ärsyke, silloin kyllä on mahanalus täynnä jalkoja, muuten se edelleen miettii, että viitsisikö sitä vaivautua ulkoilemaan näin aamuvarhain.
Sitten klo 10-11 aikaan mä raahaan sen lenkille, jos meen metsään, se on tosi reipas "hiirenmetsästyskoira". Lähtiessäni kotikadulta lenkille, se valitsee lyhyimmän mahdollisen kierroksen minkä tietää ja kotia päin kuono osoittaa aina.
Joskus se jopa nappaa talutushihnan suuhunsa, ylpeän näköisenä nostaa päätänsä vähän ylöspäin ja taluttaa mua juuri sitä reittiä, mitä haluaa.
Ei ole minullakaan pientä lasta mutta koira on ja se herää vasta kun minäkin, eli jos herään klo 12 niin se menee pissille silloin. Ja silloin kun herään viideltä, se pissii viideltä.
Minun koirani voi olla pissimättä jopa 18 tuntia. Koska olen kotona vien sen aamulla ulos, kun se itse herää. Iltaisin kusilenkki n. klo18. Nukku yöt kun pikkusika, eli hyvin. Ikää sillä on 2,5v. ja se on uros. Tämä on minun kolmas koirani. Aikuinen koira ei siälle tee tarpeitaan, osaa odottaa.
Meidän koira käy normaalisti aamulenkillä 10-12 välillä, joten olisi outoa repiä se hereille aamukuudelta. Jos kuuden aikaan aletaankin meluamaan niin koira vain kääntää tyytyväisenä kylkeä. Ollaan opetettu koira näyttämään kun haluaa ulos niin pääsee kyllä pihalle ihan milloin vain on hätä.
Mutta kysymystä ei varmaan edes oltu osoitettu minulle, en ole enää niin nuori äiti...
Hahhah nuoret äidit ei pissitä koiriaan klo 6.00 :'D tää oli hyvä! Kaduttaako lapsen hankkiminen myöhemmällä iällä, vai mikä on? :D T.koiraton nuori äiti
Koska mies pissittää. Minä käyn kunnon lenkin sitten aamupäivällä.