Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saan erään tietyn naisen ymmärtämään että olen kiinnostunut hänestä?

Vierailija
01.01.2017 |

Näin tumpelo mies minä nyt sitten oon.
Koko syksyn katselin harrastusryhmässä erästä naista ja haaveilin hänestä. Joka viikko päätin että nyt sen teen, menen pyytämään treffeille. Ja joka viikko kävelin harrastuksesta pois uskaltamatta tehdä asialle mitään.

Nyt harrastus alkaa taas parin viikon kuluttua ja mun on todellakin tehtävä tälle asialle jotain.
Kokemattomuudestakaan ei pitäisi olla kiinni, olen jo 47v ja tämä nainen oletettavasti samaa ikäluokkaa. Itsellä avioero takana ja muutama lyhyempi suhde mutta nyt en saa tätä naista mielestäni millään.
Hän on myös eronnut ja olen ymmärtänyt että olisi vapaa. Mutta mistä tiedän että hän olisi valmis uuteen suhteeseen?
En nyt haluaisi pilata tätä hätiköimällä. Olisi kamalaa jos hän antaisi pakit tai jostain syystä ei voisikaan aloittaa suhdetta.Mutta pelkään että jos en tuo tunteitani esiin, joku muu ehtii ensin.

Mitenkä minun pitäisi nyt toimia?
Miten saisin hänet huomaamaan minut ja ymmärtämään että minulla on tunteita häntä kohtaan?
Harrastus on tavallaan fyysinenkin joten ajoittain pääsen hänen lähelleen.
Millainen käytös tai ele olisi sopivan hienovarainen mutta silti sellainen että siitä ymmärtää että olen kiinnostunut hänestä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap nyt suunnitelmat selvät?

Eli ensin hellää ja ystävällistä huomiota, katselet välillä syvästi silmiin.

Jos naisen reaktio on positiivinen, kysyt sinne konserttiin. 

Muista ottaa huomioon että hänellä voi olla lapsia joten jos et varmasti tiedä voiko hän lähteä koska vain, älä ainakaan valmiiksi niitä lippuja osta...

Jos pääset konserttiin asti, muista viimeistään lopuksi kiitellä seurasta ja ihanasta reissusta ja kysyä jo valmiiksi voisitteko ottaa vaikka uusiksi. Paitsi tietysti jos et halua enää tavata...

Itse oon joskus ollut juurikin konsertissa vähän samalla tavalla. Meillä oli mielestäni oikein kiva reissu ja kerroinkin sen miehelle. Hän ei ikinä kommentoinut mulle mitään reissusta. Meidän juttu vähän kuin kuivui kasaan sen jälkeen. Olin vähän pettynyt, myönnän. 

Vierailija
42/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi h***tti!

Ap tässä avautuu. 

Eilen harrastus taas jatkui.  Olin niin asennoitunut että nyt panostan kaikkeni tähän projektiin.

Voi hevon kuustoista, ryhmään oli tullut useampikin mies lisää ja eiköhän parikin näistä alkanut ihan heti liehittelemään tätä haaveideni naista . 

Mä niin lamaannuin. En oo ikinä osannut kilpailla tällaisessa tilanteessa.

Mun peli taitaa olla pelattu?  Nää miehet tuntuivat tietävän tasan mitä tekevät. 

Hitto että se on joillekin niin helppoa. 

Harmittaa vietävästi.

Taidan lopettaa koko harrastuksen jos joudun katseleen tuota menoa koko kevään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi h***tti!

Ap tässä avautuu. 

Eilen harrastus taas jatkui.  Olin niin asennoitunut että nyt panostan kaikkeni tähän projektiin.

Voi hevon kuustoista, ryhmään oli tullut useampikin mies lisää ja eiköhän parikin näistä alkanut ihan heti liehittelemään tätä haaveideni naista . 

Mä niin lamaannuin. En oo ikinä osannut kilpailla tällaisessa tilanteessa.

Mun peli taitaa olla pelattu?  Nää miehet tuntuivat tietävän tasan mitä tekevät. 

Hitto että se on joillekin niin helppoa. 

Harmittaa vietävästi.

Taidan lopettaa koko harrastuksen jos joudun katseleen tuota menoa koko kevään. 

No höh.

älä nyt lannistu.

Miltä tämän naisen reaktio vaikutti näiden miesten huomioon?

Hän saattaisi silti haluta mieluummin sinun huomiotasi. Sun täytyy nyt vaan tsempata ja pitää huolta että hän saa tietää tunteistasi. 

Vierailija
44/50 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä!

Tuo 42 ei ole oikea ap.

Harrastus jatkuu vasta ensi viikolla. Onneksi.

Voihan siinä tuolla tavalla käydäkin. Kyllä jännittää.

Ihan älytöntä. Aikuinen mies.

Vierailija
45/50 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin teidän harrastusten parissa olevan vähänaikaa kahdestaankin. Kysy häneltä lähtisitkö elokuviin kannssani, jos sattuisi olemaan aikaa. Ei tietenkään

mitään sotaelokuvia. Jos päätös on häneltä kielteinen, olet ainakin yrittänyt jos

kyllä niin anna hänen päättää. Vaikka sinulla olisi omakin elokuva mielessäsi, aikoinaan vein yhden daamin katsomaan titanckiä. Hetken katsottuamme nainen otti minua kädestäni kiinne ja siitä se sitten seurustelu alkoi. Viikkojen seurustelujen jälkeen lähdimme eriteille, seksistä seurustelu ei ollut kysymys, vaan siitä ajatuksemme maailmankatsomus ja elämänarvot eivät käyneet yksiin. Olemme vieläkin ystäviä, se johon seurustelu päättyi oli hänellä lintujen pongaus. Tämä harrastus oli hänelle jo pakkomielteistä, itse en viitsinyt puskissa kävellä ja siihen taru päättyikin. Ei pakkiensaanti maailmanloppu ole, uutta matoa koukkuun. M

Vierailija
46/50 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan haluatko seksiä. Tulee vastaus kyllä tai flitsari. Koitat samaa parin kolmenviikon jälkeen, Kyllä, ei kinnosta, voi olla että sillä on jo toinen, tai lesbo.

Vierailija
47/50 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorasukainen ja hellä kirjoitti:

Uskoisin teidän harrastusten parissa olevan vähänaikaa kahdestaankin. Kysy häneltä lähtisitkö elokuviin kannssani, jos sattuisi olemaan aikaa. Ei tietenkään

mitään sotaelokuvia. Jos päätös on häneltä kielteinen, olet ainakin yrittänyt jos

kyllä niin anna hänen päättää. Vaikka sinulla olisi omakin elokuva mielessäsi, aikoinaan vein yhden daamin katsomaan titanckiä. Hetken katsottuamme nainen otti minua kädestäni kiinne ja siitä se sitten seurustelu alkoi. Viikkojen seurustelujen jälkeen lähdimme eriteille, seksistä seurustelu ei ollut kysymys, vaan siitä ajatuksemme maailmankatsomus ja elämänarvot eivät käyneet yksiin. Olemme vieläkin ystäviä, se johon seurustelu päättyi oli hänellä lintujen pongaus. Tämä harrastus oli hänelle jo pakkomielteistä, itse en viitsinyt puskissa kävellä ja siihen taru päättyikin. Ei pakkiensaanti maailmanloppu ole, uutta matoa koukkuun. M

Minä en kyllä ottaisi kädestä leffaa katsoessa. 

Mutta esim konsertissa voisin ottaakin. Paitsi jos istutaan ja pönötetään.

Missäpäin asut? Jos esim pääkaupunkisudulla, vie hänet Tavastialle. Tai muuhun paikkaan missä katsellaan seisaaltaan. Mulle tuo olisi luonteva tapa ottaa miestä kädestä. Tavastialla voisi ensin juoda vaikka siiderit niin pahin jännitys poistuisi teitä molemmilta.

Vierailija
48/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon ikäisillä ole se treffien päämäärä että pidellään kädestä...?

Mitään teinejä enää oo.

Vierailija
49/50 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä harrastuksessa kiva ryhmä jonka kanssa voisi mennä vaikka yhdessä johonkin?

Kaverini harrastaa teatteria ja heidän ryhmänsä käy monta kertaa vuodessa yhdessä katsomassa improteatteria. Siis sellaista mitä esitetään jossain ravintolassa. Mukaan lähtee aina sellainen kokoonpano kuin kynnelle kykenee silloisella kerralla. Sivuaa harrastusta hyvin ja samalla pääsevät yhdessä baariin. 

Voisiko joku tällainen olla teille hyvä? 

Pääsisitte tutustumaan paremmin eikä sinun tarvitsisi ottaa stressiä treffeille pyytämisestä.

Veikkaan että parin tällaisen illan jälkeen jo molemmat tiedätte onko välillänne kipinää.

Varmaankin joutuisit tähän joukkotapaamiseen tekemään aloitteen ja alkutyöt itse mutta sen varjolla saisit pyydettyä tämän naisen puhelinnumeron helposti. Ja ekan kerran jälkeen varmaan ryhmätapaamiset rullaisivat itsestään.

Vierailija
50/50 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap aio tulla kertomaan meille miten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän