Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saan erään tietyn naisen ymmärtämään että olen kiinnostunut hänestä?

Vierailija
01.01.2017 |

Näin tumpelo mies minä nyt sitten oon.
Koko syksyn katselin harrastusryhmässä erästä naista ja haaveilin hänestä. Joka viikko päätin että nyt sen teen, menen pyytämään treffeille. Ja joka viikko kävelin harrastuksesta pois uskaltamatta tehdä asialle mitään.

Nyt harrastus alkaa taas parin viikon kuluttua ja mun on todellakin tehtävä tälle asialle jotain.
Kokemattomuudestakaan ei pitäisi olla kiinni, olen jo 47v ja tämä nainen oletettavasti samaa ikäluokkaa. Itsellä avioero takana ja muutama lyhyempi suhde mutta nyt en saa tätä naista mielestäni millään.
Hän on myös eronnut ja olen ymmärtänyt että olisi vapaa. Mutta mistä tiedän että hän olisi valmis uuteen suhteeseen?
En nyt haluaisi pilata tätä hätiköimällä. Olisi kamalaa jos hän antaisi pakit tai jostain syystä ei voisikaan aloittaa suhdetta.Mutta pelkään että jos en tuo tunteitani esiin, joku muu ehtii ensin.

Mitenkä minun pitäisi nyt toimia?
Miten saisin hänet huomaamaan minut ja ymmärtämään että minulla on tunteita häntä kohtaan?
Harrastus on tavallaan fyysinenkin joten ajoittain pääsen hänen lähelleen.
Millainen käytös tai ele olisi sopivan hienovarainen mutta silti sellainen että siitä ymmärtää että olen kiinnostunut hänestä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en pitäisi siitä että minultatullaan kysymään suoraan lähdenkö treffeille jos asia tulisi minulle ihan yllätyksenä. Jos sen sijaan olisitte jo vaihtaneet katseita tai olisit muutoin tehnyt tämän kiinnostuksesi selväksi, olisi nainen saanut miettiä asiaa jo ikäänkuin valmiiksi.

Itse voisin yllätystilanteessa vaikka panikoida ja kieltäytyä lähtemästä treffeille vaikka hetken mietittyäni saattaisin myöntyäkin.

Eli "pehmittele" ensin hieman.

Vierailija
22/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en pitäisi siitä että minultatullaan kysymään suoraan lähdenkö treffeille jos asia tulisi minulle ihan yllätyksenä. Jos sen sijaan olisitte jo vaihtaneet katseita tai olisit muutoin tehnyt tämän kiinnostuksesi selväksi, olisi nainen saanut miettiä asiaa jo ikäänkuin valmiiksi.

Itse voisin yllätystilanteessa vaikka panikoida ja kieltäytyä lähtemästä treffeille vaikka hetken mietittyäni saattaisin myöntyäkin.

Pehmittele ja tee asia sitten heti alussa selväksi suht nopeasti ettei käy kuin minulle.

Oli vähän vastaavanlainen tilanne ja jäin herrasmiehenä liian taka-alalle liian pitkäksi aikaa. Eihän nainen ollut varmaan tajunnut kiinnostustani ( vähän kuin sinä nyt) ja niinhän siinä kävi että toinen ehti hurmata hänet ensin.

Kyllä sapetti kunnolla ja mieli oli musta pitkän aikaa.

Ihan oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmittele ja tee asia sitten heti alussa selväksi suht nopeasti ettei käy kuin minulle.

Oli vähän vastaavanlainen tilanne ja jäin herrasmiehenä liian taka-alalle liian pitkäksi aikaa. Eihän nainen ollut varmaan tajunnut kiinnostustani ( vähän kuin sinä nyt) ja niinhän siinä kävi että toinen ehti hurmata hänet ensin.

Kyllä sapetti kunnolla ja mieli oli musta pitkän aikaa.

Ihan oma vika.

Näin siinä usein käy. Kun ei suu vaan aukea oikeessa kohdassa eikä myöhemminkään.

T. Kohtalotoveri.

Vierailija
24/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia virheitä kannattaa myös välttää, jos olet oikeasti tosimielellä liikkeellä: alat flirttailemaan muiden kanssa, lähestyt muita enemmän kuin ihastuksesi kohdetta (ihastuksesi voi kokea kokea että oletkin kiinnostunut muista paitsi hänestä), vetäydyt, alat empimään (ihastuksesi luulee ettet ole kiinnostunut hänestä).

Vierailija
25/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia virheitä kannattaa myös välttää, jos olet oikeasti tosimielellä liikkeellä: alat flirttailemaan muiden kanssa, lähestyt muita enemmän kuin ihastuksesi kohdetta (ihastuksesi voi kokea kokea että oletkin kiinnostunut muista paitsi hänestä), vetäydyt, alat empimään (ihastuksesi luulee ettet ole kiinnostunut hänestä).

Joo, toi toisten kanssa flirttailu on ehdoton no-no.

Vaikka tietäisinkin jonkun olevan kiinnostunut minusta mutta hän flirttaiee muiden kanssa, se olis mulle selvä signaali että minä en olekaan se ykkönen vaan yksi rivissä muiden kanssa. Tai jopa ettei hän olekaan kiinnostunut minusta. 

Toi vetäytyminen on niin totta. Mulle eräs mies lähetteli selviä signaaleja mutta yhtäkkiä hän lopettikin sen. Vieläkään en tiedä miksi. Luulin silloin ( ja luulen edelleen) että hän olikin varattu mutta halusi vain kokeilla pureeko hänen viehätysvoimansa. 

Moni nainen on jo kokenut tämän miehen vetäytymisen ja siksi ei välttämättä ihan heti lämpeä kun pikkuisen saa huomiota. Tavallaan jo odottelee milloin mies vetäytyy.

Vierailija
26/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaas kuinka monta kertaa sitä huomiota täytyy antaa ennenkuin voi pyytää vaikkapa sinne konserttiin?

Eli jos harrastus on kerran viikossa niin monennellako kerralla voi kysyä ettei ole liian agressiivinen lähetymistapa mutta toisaalta ei jäisi liiaksi odottelemaan?

Vierailija
27/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tuollaiset limaiset äijät jotka koittavat iskeä minua harrastuksissani. Minä en todellakaan aloittanut harrastusta jotta löytäisin miehen. Miehet voisivat pitää himonsa kurissa edes harrastuksissa. YÖK!

Vierailija
28/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää tuollaiset limaiset äijät jotka koittavat iskeä minua harrastuksissani. Minä en todellakaan aloittanut harrastusta jotta löytäisin miehen. Miehet voisivat pitää himonsa kurissa edes harrastuksissa. YÖK!

No ap on kyllä käyttäynyt herrasmiehen tavoin, sehän tässä ongelmana hänellä kai onkin?

Mistä olet saanut käsityksen että hän oisi jotenkin limainen äijä...

Minusta tuo ainakin vaikuttaa oikein romanttiselta. Emmekä me muut tiedä onko ap alottanut harrastusta sen vuoksi että löytäisi jonkun.  Joskus niin vain käy. 

Mieluummin minä tapaisin miehen harrastuksessani kuin baarissa tai Tinderissä.

Vierailija
29/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas kuinka monta kertaa sitä huomiota täytyy antaa ennenkuin voi pyytää vaikkapa sinne konserttiin?

Eli jos harrastus on kerran viikossa niin monennellako kerralla voi kysyä ettei ole liian agressiivinen lähetymistapa mutta toisaalta ei jäisi liiaksi odottelemaan?

Eikö kukaan osaa vastata tähän?

Vierailija
30/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla, jäät hengailemaan ja odotat, että voit poistua harrastuksesta samaan aikaan. Tai ennen harrastuksen alkua teet tikusta asiaa ja lähdet kulkemaan hänen seurassaan. Ja juttelet... Vaikka siitä harrastuksesta... Kun tiet eroavat esim autolla, bussipysäkillä tms. Katsot silmiin ja sanot oli erittäin mukava jutella. Ja nähdään taas ensiviikolla. Jos nainen vaikuttaa rentoutuneelta ja hyväntuuliselta, olet onnistunut herättämään huomion.

Kuitenkin on vain sattumankauppaa kuinka nainen reagoi.

On myös luvallista kehua -hei, onnistuit tosi hienosti tänään. Se kertoo naiselle, että mies on huomannut naisen.

Jaa, sanoisin, että jos nainen reagoi hyvin, niin viimeistään kolmen viikon kuluttua olisi hyvä kysyä esimerkiksi sinne konserttiin.

Vierailija
31/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet edes yritä. Haaveile vaan itseksesi.

Vierailija
32/50 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet hänet ensin kalliiseen ravintolaan syömään ja sitten konserttiin.  Tietenkin sinun piikkiisi.

Alkaa lohjeta.

Vierailija
33/50 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen eyenemään normaalin jutustelun kaitta. Mene juttelemaan aluksi ihan tavallisia ssioita ja hymyile ja katso silmiin hymyillen. Jos saat myönteistä vastakaikua niin tee samaa lisää. Muutaman kerran jälkeen voit ehdottaa jitain, mutta ota huomioon onko hän esim yh ja saako lapsenvahtia tai mi kä ikäiset lapset. Eli ei ole välttämättä aikaa vaikka olisi halua käydä yksin jossain. Tapailin oman mieheni kanssa aluksi hoplopissa, lintsillä ja korkeasaaressa molempien lapset mukana. Kahdenkeskiset tapaamiset oli lyhyitä kävelylenkkejä.

Vierailija
34/50 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se sun harrastuksesi oikein jatkuu taas?

Tuuthan kertomaan meille miten oet edennyt?

Ihanan romanttista...  Miksei mulle voi koskaan tapahtua tuollaista. :) 

Vierailija
35/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että harrastuksessani eräs mies alkoi osoittaa huomiotaan minulle. Aika pian tajusin että hän oli kiinnostunut ja olin jo valmiiksi miettinyt suostuvani treffeille jos/kun hän kysyy. 

Muutaman kerran jälkeen tämä mies kuitenkin vetäytyi kuoreensa ja peräytyi. Luulin että kiinnostuksensa lopahti. Jonkin ajan kuluttua samasta ryhmästä toinen mies alkoi lähettää signaaleja. Hänen kanssaan asiat etenivätkin suht nopeaa ja olemme edelleen yhdessä. :) 

Kuulin kiertoteitse että herra nro 1 on harmitellut asiaa kovasti, hän kun olisi halunnut treffeille kanssani.

Mikä ihme siinä on niin pelottavaa että "kesken kaiken" täytyy peräytyä? Vaikka haluaisi jatkaa?

Ymmärrättehän miehet että perääntyminen on sama kuin antaisi pakit naiselle? Tai ainakin nainen luulee vähintään että oletkin varattu tms.

Vierailija
36/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika nöyryyttävää jos tuleekin torjutuksi.

Syö itsetuntoa.  Me nössömiehet mieluummin tehdään päätös naisen puolesta ettei tämä haluakaan mua.

Säästynpähän siltä murskaavalta tunteelta.

Vierailija
37/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun puhutaan aikuisista ihmisistä, tässäkin taitaa olla40+  niin eivät nämä käyttäydy kuin pahaiset kakarat.

Aikuinen nainen osaa antaa pakit sivistyneesti ja nöyryyttämättä sinua. 

Sitäpaitsi voisit joskus päästä treffeille jos uskaltaisit viedä asian loppuun asti.

Vierailija
38/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ihan mennä muina miehinä juttelemaan. Kerrot vaikka että on mukava nähdä häntä tai kehut miten hän tekee hyvin jonkun jutun tai jotain muuta positiivista. Kyllä se siitä sitten kehittyy itsekseen jos kiinnostus on molemminpuolista. Pääasia että syntyy keskusteluyhteys.

Vierailija
39/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi ihan mennä muina miehinä juttelemaan. Kerrot vaikka että on mukava nähdä häntä tai kehut miten hän tekee hyvin jonkun jutun tai jotain muuta positiivista. Kyllä se siitä sitten kehittyy itsekseen jos kiinnostus on molemminpuolista. Pääasia että syntyy keskusteluyhteys.

Tää keskusteluyhteys on kyllä hyvä aloitus.

Mutta yritä siihenkin saada sellainen pieni lämpö mukaan.Sellainen mitä et muiden ryhmäläisten kanssa jaa.

Ei kuitenkaan liian painostava ettei nainen säikähdä. Mutta niin ettet vahingossakaan anna itsestäsi kuvaa että olisit kylmäkiskoinen häntä kohtaan.

Yksikin kymä kohtaaminen tai perääntyminen sinun puoleltasi vaatii kymmenen lämmintä kohtaamista paikatakseen vahingon.

Vierailija
40/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat naisen huomion, pidäthän huolta että hän huomaa sinun olevan kiinnostunut VAIN hänestä.

Naiset törmää pelimiehiin vähän joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä