Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilan hanaveden maku

Vierailija
01.01.2017 |

Tykkäättekö? Mun mielestä toi on tosi pahaa. Ei ollenkaan raikasta. En tiedä, onko alueellinen juttu vai onko vika näissä putkissa. Muutin juuri ja harmikseni totesin veden olevan pettymys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen muuttopäätöstä asuntoon tutustuessa kannattaa koemaistaa hanavesi!

Vierailija
2/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tiksissä töissä ja mulla oli muuten oma vesipullo aina mukana, kun työpaikalla tuli kamalan makuista vettä. Luulin, että johtui vain työpaikasta, mut voisko sittenkin olla isompi ongelma? Työpaikka oli Kielotien viereisellä kujalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus tiksissä töissä ja mulla oli muuten oma vesipullo aina mukana, kun työpaikalla tuli kamalan makuista vettä. Luulin, että johtui vain työpaikasta, mut voisko sittenkin olla isompi ongelma? Työpaikka oli Kielotien viereisellä kujalla.

Mä asun sadan metrin päässä Kielotieltä... Ap

Vierailija
4/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikka oli siinä ihan alkupäässä Kielotietä oikealla puolella tietä. Oiskohan sit putkissa jotain? :-(

Vierailija
5/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään vikaa. Just join monta lasillista. Ihan saman makuista kuin aina ennenkin. Asun junaradan lähistöllä.

Vierailija
6/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikka oli siinä ihan alkupäässä Kielotietä oikealla puolella tietä. Oiskohan sit putkissa jotain? :-(

Tarkoitatko itäpuolella vai mistä katsottuna oikealla?

Vierailija
7/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sieltä Lidlin päästä katsottuna alkupäässä ja oikealla puolella Kielotietä.

Vierailija
8/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä Hiekkaharjussa on hyvää hanavettä

Vierailija
9/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten että Tikkurilan ja koko Vantaan vesi on samaa kuin Helsingissä. Pääkaupunkiseudun vesijohtoverkosto on Helsingin seudun ympäristöpalvelut (HSY) nimisen lafkan ylläpitämä ja vesi tulee Päijänteestä. Vantaan vesijohtoputket tulee Helsingin puolelta Vanhankaupungin ja Pitkäkosken puhdistamoilta. Joskus putkitöiden seurauksena verkostoon tulee paineiskuja jotka irroittaa ruostetta, kaikenlaista limottumaa ja muuta sakkaa putkien pinnoilta ja se sekoittuu juomaveteen. Ei välttämättä vaarallista muttei niin kivaakaan.

Vierailija
10/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan vesi ihan hirveen makusta munki mielestä, varmasti jossain isoimmissa putkissa jotain vikaa. Puistolan juna aseman vieressä olevista kämpistä vesi maistuu ihan erilaiselta, paremmalta. Harmittaa. Saisikohan sitä jotenkin kotikonstein tislattua? Kalkkijäämiä myös muodostuu iha helvetin nopeasti.

Vierailija
11/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa vesikannu, jossa samalla vedensuodatin! Ei maksa paljoa, mutta veden maku muuttuu huomattavasti paremmaksi, kun siitä saa suodatettua ylimääräisiä "kemikaaleja".

Onkohan kannun nimi brita tms, saa ihan suurista tavarataloista.

Vierailija
12/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa vesikannu, jossa samalla vedensuodatin! Ei maksa paljoa, mutta veden maku muuttuu huomattavasti paremmaksi, kun siitä saa suodatettua ylimääräisiä "kemikaaleja".

Onkohan kannun nimi brita tms, saa ihan suurista tavarataloista.

Suurkiitos vinkistä! Ei Tikkurilassa mutta pk-seudulla olen tuskaillut jo vuosia ajoittain kaamean makuisen veden kanssa. Ei maistu juomakelpoiselta. Muovikanistereita kurja kantaa kaupasta jo ekologisistakin syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan