Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle treffeille päälle?

Vierailija
01.01.2017 |

Pakkastakin kun on niin voiko mennä vaan normaalivarustuksessa, eli kahdet collegehousut päällekkäin ja mukavan lämmin huppari?(+takki)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annatte miinusta niin kertokaa toki mikä olisi parempi. Kysyn tätä ihan siksi että saisin vinkkejä. Ei pelkkä alapeukuttaminen auta mitään.

Vierailija
2/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet housut päällekkäin? No laita nyt siihen vielä kurahousut päälle niin voit pomppia lätäköiden jäitä rikki siinä matkalla. Eikö sinulla ole siistejä vaatteita, edes farkut? Ja siisti paita + siisti takki? Siistit kengät? Vai lenkkarit jalassako meinasit lähteä? Kuinkas pitkä aika on edellisestä parturilla käynnistä? Ja parran ajoit toissa kuussa...? Alusvaatteista en edes uskalla kysyä. Eikö äitisi opettanut sinua jo pienenä pukeutumaan tilanteeseen sopivalla tavalla? Vai missä vaiheessa asiat ovat menneet noin pieleen? Peru treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään suomessa ainakaan niin kylmä ole että kahdet college housut tarvitsisit että jos nyt vaikka farkut laittaisit

Vierailija
4/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain vähän siistimpää. Kyllä treffeillä pitää olla näyttävä. Ei tarvitse ylipynttäytyä, mutta jotain vähän siistimpää päälle.

Vierailija
5/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit vaatteet vaikka vaan farkut ja ehkä joku neule tai kauluspaita tai jotain sellaista

Vierailija
6/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ekat treffit? Toisaalta on ihan hyvä näyttää heti, minkälainen sun tyyli on. Mä ainakin haluaisin tietää, jos miehen normaalivarustus on kahdet collegehousut päällekkäin. En tiedä jäisinkö selvittämään, onko mies muutenkin n. 10-vuotiaan tasolla.

Vierailija
7/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli otsikosta kuvitelma, että peräkammarinpojan äitimuori kyselee neuvoja saada puettua se Erkki-Matti naapurin Raijan kanssa treffeille.

Vierailija
8/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ekat treffit? Toisaalta on ihan hyvä näyttää heti, minkälainen sun tyyli on. Mä ainakin haluaisin tietää, jos miehen normaalivarustus on kahdet collegehousut päällekkäin. En tiedä jäisinkö selvittämään, onko mies muutenkin n. 10-vuotiaan tasolla.

:D Tosin meidän 10 vuotas osaa pukeutua ilman neuvoa jo siististi ja asiaankuuluvalla tavalla.

Vierailija
9/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas teillä taas ilkeä asenne. Noh, kiitti vinkeistä vaan.

Vierailija
10/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä! Minkälaiset treffit sinulla on tulossa? Minkälainen nainen (vai mies?) siellä odottelee? Kuinka vanha olet?

Vierailija
11/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä piristi heti mieltä kun kysyy jotain ja saa haukkumista vastaukseksi.

Mutta noista farkuista sen verran, että ne ovat todella kylmät. Jos olisi lämpimämpi niin laittaisin mutta eikai nyt pakkasella? Olin sen kirjoittanutkin jo aloitukseen mutta siistiessä pyyhin pois.

Vierailija
12/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette ulkoilemaan, niin college-huppariyhdistelmä on ihan toimiva. Jos menette kahvilaan tai elokuviin, niin laita vaikka farmarit-klubitakkiyhdistelmä spittareilla. Kuten joku aiemmin mainitsikin, kannattaa kiinnittä huomiota myös kalsariosastoon. Joillekin naisille toimii huumorialkkarit, mutta jos et ole varma valitse ehjät, puhtaat ja sopivan kokoiset. Onnea matkaan!

Vierailija
13/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä! Minkälaiset treffit sinulla on tulossa? Minkälainen nainen (vai mies?) siellä odottelee? Kuinka vanha olet?

Olen yli 30v, mutta en ole koskaan käynyt treffeillä. Ei minulla ole treffejä tiedossa, mutta olen ajatellut että voisin koettaa niin olisihan se hyvä olla valmistautunut oikein.

Treffejä kun ajattelen niin ei minulla ainakaan ole mielessä mikään ravintolaillallinen vaan jokin yksinkertainen tapaaminen esim kahvilassa tjms.

Vierailija
14/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne farkkujenkin alle pitkät kalsarit mahtuu, jos muuten paleltaa.

t: helposti paleleva nainen, jolla voi olla kylmällä säällä useammatkin välihousut

Vierailija
15/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut tai chinot. Jos kylmä niin alle pitkät kalsarit. Paidaksi siisti neule tai kauluspaita. Tosin jos treffikumppani on gootti, ei yhdistelmä sytyttäisi. Tuskin nyt töissä käyt mainitsemassasi asussa.

Vierailija
16/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30v, mutta en ole koskaan käynyt treffeillä. Ei minulla ole treffejä tiedossa, mutta olen ajatellut että voisin koettaa niin olisihan se hyvä olla valmistautunut oikein.

Treffejä kun ajattelen niin ei minulla ainakaan ole mielessä mikään ravintolaillallinen vaan jokin yksinkertainen tapaaminen esim kahvilassa tjms.

Vaikutat sympaattiselta kaverilta. Treffeistä ei kannta liikaa sressata, olet vain oma itsesi. Valmiiksi harjoittellut temput ja sloganit, eivät yleensä toimi. Välillä on ihan luonnollista olla myös hiljaa, sillä esimerksi kahviloissa riittää katsojalle virikkeitä. Reippaasti vain treffi-ilmoitusta laatimaan. Muista että puhtaus on monelle naiselle tärkeämpää kuin tietynlaiset vaatteet. 

Vierailija
17/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt ihan mitä muuta tahansa kun colleget! Oletko jotenkin kovin pakkaspelkoinen kun kylmyys tulee esiin joka lauseessa?

Kyllä normaalisti, normaaliverenkiertoinen pärjää farkuissa. Kovilla pakkasilla pitkät kalsarit alle, tietenkin! Ei aikuinen käy collareissa kun lenkillä/jumpassa/lähikaupassa.

Farkut ovat aivan tavalliset arkivaatteet.

En ole ilkeämielinen tai vähättelevä ihminen mutta en kyllä oikeasti tiedä mitä ajattelisin jos aikuinen mies tulisi ensi tapaamiseen kahdet collarit päällekkäin....

Vierailija
18/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet housut päällekkäin? No laita nyt siihen vielä kurahousut päälle niin voit pomppia lätäköiden jäitä rikki siinä matkalla. Eikö sinulla ole siistejä vaatteita, edes farkut? Ja siisti paita + siisti takki? Siistit kengät? Vai lenkkarit jalassako meinasit lähteä? Kuinkas pitkä aika on edellisestä parturilla käynnistä? Ja parran ajoit toissa kuussa...? Alusvaatteista en edes uskalla kysyä. Eikö äitisi opettanut sinua jo pienenä pukeutumaan tilanteeseen sopivalla tavalla? Vai missä vaiheessa asiat ovat menneet noin pieleen? Peru treffit.

Sullakin näköjään äiti jättänyt opettamatta jotain oleellista, oleellisempaa kuin pukeutuminen -käytöstavat nimittäin!

Ohis

Vierailija
19/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sympaattiselta kaverilta. Treffeistä ei kannta liikaa sressata, olet vain oma itsesi. Valmiiksi harjoittellut temput ja sloganit, eivät yleensä toimi. Välillä on ihan luonnollista olla myös hiljaa, sillä esimerksi kahviloissa riittää katsojalle virikkeitä. Reippaasti vain treffi-ilmoitusta laatimaan. Muista että puhtaus on monelle naiselle tärkeämpää kuin tietynlaiset vaatteet. 

Jep. Tsemppiä treffeille! Älä välitä näistä ilkeilevistä kiusanhengistä täällä. Kyllä maailmassa on paljon mukaviakin ihmisiä.

Vierailija
20/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkastakin kun on niin voiko mennä vaan normaalivarustuksessa, eli kahdet collegehousut päällekkäin ja mukavan lämmin huppari?(+takki)

Kuulostaa hyvältä. Naisella on yllään varmasti pieruverkkarit ja tuulitakki. Siinä täydellinen lähiön wt-pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän