Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä hajottaa aina tavarat ja vaatteet ennen poisheittämistä "ettei kukaan pääse hyötymään"

Vierailija
01.01.2017 |

En ymmärrä hänen logiikkaansa. Viimeksi rikkoi esimerkiksi uudet kenkänsä kun eivät tuntuneetkaan pidemmän päälle hyvältä jalkaan. Taloyhtiön roskiksessa on kuitenkin kierrätyshylly joka on ihan tunnetusti ahkerassakin käytössä.

Selittäkää joku, mitä järkeä tuossa on?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunainen, pikkumainen, itsekäs, lapsellinen. Enpä katselisi päivääkään noilla luonteenpiirteillä varustettua ihmistä.

Vierailija
62/62 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tottuneet siihen, että kaikki mitä elämässä saat on ansaittava itse. Naiset ovat tottuneempia elämään muiden (lähinnä miesten) siivellä, joten he älähtävät herkemmin, jos joku mies tuhoaa omaisuuttaan. Naiset ovat lokkeja.

Esitän eriävän mielipiteeni. Naisilta odotetaan työelämään osallistumista, kotirouvakulttuuri ei kuulu nykyiseen Suomeen. Tuntemani naiset, minä ja tyttäreni mukaanlukien, älähtäisivät lähinnä käyttökelpoisen tavaran lyhytnäköisestä ja epäekologisesta tuhoamisesta, tosin meitä ei ole opetettu tuhlaamaan.

Itse olen elättänyt kahta aviomiestä pienillä palkkatuloilla. Exääni, koska tämä ei osannut hoitaa raha-asioitaan ja järjesti toistuvasti itsensä luottotiedottomaksi, ja nykyistä, joka sairastui vakavasti ja päätyi pienelle työkyvyttömyyseläkkeelle alle nelikymppisenä. Näissä on kieltämättä eroja; ensimmäinen otti päähän, toinen ei.

Suomessahan juuri on pummi kulttuuri. Täällä oikein tuetaan sitä että yleensä nainen jää kotiin hoitamaan lasta pariksi kolmeksi vuodeksi.

Korjatkaa, jos olen väärässä, omasta äitiyslomastani on jo aikaa eikä minulla ei ollut vaihtoehtoa jäädä kotiin sen jälkeen. Tietääkseni myös isä voi jäädä hoitovapaalle alle kolmevuotiaan kanssa? Joka tapauksessa, olen ymmärtänyt, että lasten kotihoito säästää yhteiskunnalta pitkän pennin päivähoidon kuluihin verrattuna.

On myös huomioitava, että suomalaiset työnantajat eivät (ilmeisesti vielä nykyäänkään) juuri jousta osa-aikatyön mahdollistamiseksi pikkulapsivuosina, eli käytännössä on oltava kokonaan töissä tai kokonaan kotona.

Pummaamiseen en näe syy-yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi