Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G:Paras lastenlehti?(ov)
14.03.2006 |
Itse aloitan, että meillä 5-vuotias lukemaanoppinut tyttö on tykännyt Lastenmaa lehdestä. On kristillinen lehti, mutta jotenkin ihanan perinteinen ja hyväntahtoinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa