Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suuttuu jos en jaksa tuijottaa aivottomana hänen pelaamistaan

Vierailija
01.01.2017 |

Pelaa pääasiassa GTA:ta. Ei kelpaa jos olen samalla puhelimellani tai luen vaan pitäisi aina keskittyä töllöttämään pelkästään hänen pelaamistaan. Kerran kun vastasin puhelimeen hänen pelatessaan niin suuttui kunnolla ja käski minun lähteä kotiin "jauhamaan paskaa" No lähdin siinä kohtaa ihan mielelläni...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta poikkis pelaamaan parempia pelejä, suhde voidaan vielä pelastaa.

Vierailija
22/24 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä taitaa olla 12-vuotias. Toi on juuri tyypillistä lapsilta: "katokatoKATO ku mä pelaan!"

Ei se pelin sivusta seuraaminen todellakaan ole kiinnostavaa, etenkin kun voisi tehdä itse jotain itseään kiinnostavaa siinä samalla.

"Eipä tuo ap osallistunut pelaamiseen mutta ei myöskään antanut pelata rauhassa."

Niin, olisi vain pitänyt möllöttää mykkänä vieressä ja pakkokatsoa kun toinen pelaa jotain videopeliä. Se poikaystävähän vaati, että pitää olla vieressä, eikä saa tehdä mitään muuta tai olla muualla...

Ehdottaisin ap:lle, että tekee bänät. Muutaman vuoden kuluttua voi yrittää uudestaan tuon kanssa, jos kakara olisi jo vähän aikuistunut - ja jos ap ei ole löytänyt fiksumpaa poikaystävää.

Minäkin pelaan vaikka olen nainen. Yhdessä pelaaminen voi olla sitä että toinen on puikoissa ja toinen seuraa, ja välillä vaihdetaan.

Tytsy ei ymmärrä pelaamista ja poika ei ymmärrä naisia. Eihän tuosta mitään voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tuollanen käytös... Minunkin poikaystävä pelaa suht paljon, mutta minun ei tarvitse katsoa. Voin maata samalla sohvalla ja selata kaikkea kännykällä/tabletilla, lukea lehteä, neuloa tai mennä tekemään ihan mitä huvittaa. Vaikea uskoa että tällaisia ihmisiä on.

Jos poikaystäväni olisi tuollainen, olisi vakavan keskustelun paikka ja jos mikään ei muutu niin varmaan ero.

Vierailija
24/24 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän