Hahhah Sipilälle buuattiin siinä Suomi 100 v. juhlaohjelmassa :D
Itsekin kyllä keskarin kanssa seurasin hänen tuloaan. Harvoin vihaan ketään ihmistä mutta tuon Sipilän kanssa alkaa olla tosi lähellä!
Kommentit (95)
En ihmettele. Siinä miehessä ei ole mitään hyvää.
Kyllä on naurettavan lapsellista porukkaa.
Kyllä on naurettavan lapsellista porukkaa.
Varmasti ajattelette, että olen tynnyrissä elävä, mutta kun en seuraa politiikkaa milläänlailla. Tiedän sen, että Sipilä on politikko, mutta mitä se on tehnyt, kun kaikki sitä niin vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ajattelette, että olen tynnyrissä elävä, mutta kun en seuraa politiikkaa milläänlailla. Tiedän sen, että Sipilä on politikko, mutta mitä se on tehnyt, kun kaikki sitä niin vihaa?
Yksinkertaisesti sanottuna: Tuhonnut Suomen ennen näkemättömällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt kääntää tai edes jarruttaa Suomen talouden syöksykierrettä, mutta sitähän ei sossun tuilla elävät pummit voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kummempaa kuin moni muukaan poliitikko mutta kun vasurijollottajille opetettiin muutama kuukausi sitten yleisradion toimesta että sipilä on itse pääpiru niin nuohan uskoivat.
En pidä kepusta ja sipilä on ns. evvk mutta tämän muutaman kuukauden pelleilyn jälkeen alan pikkuhiljaa kannattaa sitä että lopetetaan koko yleisradio. Miksi verovaroista pitää maksaa yhden ideologian propagandatuotantoa ja vieläpä jättimäisellä miehityksellä.
Sipilä on kokematon valtakunnan politiikassa. On toiminut Pohjois-Pohjanmaalla, taustaltaan rauhansanalainen. Ei osaa (kai vielä) ajatella muutoin kuin nurkkakuntaisesti. Sipilällä ei ole tajua miten tavalliset suomalaiset elävät, koska on itse Kempeleen miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kummempaa kuin moni muukaan poliitikko mutta kun vasurijollottajille opetettiin muutama kuukausi sitten yleisradion toimesta että sipilä on itse pääpiru niin nuohan uskoivat.
En pidä kepusta ja sipilä on ns. evvk mutta tämän muutaman kuukauden pelleilyn jälkeen alan pikkuhiljaa kannattaa sitä että lopetetaan koko yleisradio. Miksi verovaroista pitää maksaa yhden ideologian propagandatuotantoa ja vieläpä jättimäisellä miehityksellä.
Siis ihanko totta kuvittelet että ainoastaan tuo Yle-kohu on vaikuttanut ihmisten mielipiteisiin Sipilästä?! Se äijähän on ollut ihan pelle pääministeriytensä ensimetreiltä asti, kyllä me nyt jessus sentään osataan omilla aivoillamme ajatella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti sanottuna: Tuhonnut Suomen ennen näkemättömällä tavalla.
Ehheh, göbbelsin propagandaopit käytössä vasureilla, hoetaan valetta riittävän pitkään joten lopulta ihmiset rupeavat uskomaan. Suomen teollisuus ja talouden perusta ja hyvinvointivaltio on tuhottu jo kauan ennen nykyhallitusta. Esim. edellinen hallitus jossa istui joka-ainoa vähänkin vasemmistolainen puolue ei tehnyt neljään vuoteen talouden hyväksi yhtään mitään.
Vasurit eivät yksinkertaisesti kykene ratkomaan yhteiskunnan ongelmia. Sitten kun joku ratkoo heidän puolestaan nin kiljutaan oppositiosta että yhyy ei saa leikata.
Sipilä kääntää rahahanat omiin taskuihinsa. Leikataan köyhimmiltä, mutta rahaa riittää maajusseille ja sukulaisten paskakaivokseen, joka olisi pitänyt kuopata aikaa sitten. Ei ymmärrä miettiä sanojaan ennen kuin laukoo kaikenmaailman kutsuja Lähi-itään ja järjestää hallituksen hätäkokouksia omille sukulaisilleen. Sellainen pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt kääntää tai edes jarruttaa Suomen talouden syöksykierrettä, mutta sitähän ei sossun tuilla elävät pummit voi hyväksyä.
Ja mitenkähän se syöksykierre lakkaa, kun on leikannut meidän perheeltä vuosittain n. 1500e ja veronkevennyksin antanut takaisin 70e? Nyt meillä on 1430e vähemmän käytettäväksi suomalaisiin palveluihin, partureihin, lasten harrastuksiin, jalkahoitoon jne. Ulkomaista ruokaa toki ostamme jatkossakin, koska se on halvempaa. Kuinka tämä politiikka tukee Suomen taloutta?
Totuus on että vasemmistolaiset taikaseinätyypit ja vihreät maailmanhalaajat tän maan on tuhonneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkähän se syöksykierre lakkaa, kun on leikannut meidän perheeltä vuosittain n. 1500e ja veronkevennyksin antanut takaisin 70e? Nyt meillä on 1430e vähemmän käytettäväksi suomalaisiin palveluihin, partureihin, lasten harrastuksiin, jalkahoitoon jne. Ulkomaista ruokaa toki ostamme jatkossakin, koska se on halvempaa. Kuinka tämä politiikka tukee Suomen taloutta?
Ja ollaan siis työssäkäyvä lapsiperhe! Sen lisäksi, että Sipilä on meiltä jo leikannut, on myös tulevaisuus epävarma. Työnantajani, jolla olen 10 vuotta ollut töissä, ei ole 2 vuoden päästä työnantajani, mutta en tiedä mikä tulee tilalle. Samalla työehtosopimus vaihtuu, tai tulee kokonaan uusi TES, enkä tiedä siitäkään sen enempää. Todennäköisesti huonommin ehdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ollaan siis työssäkäyvä lapsiperhe! Sen lisäksi, että Sipilä on meiltä jo leikannut, on myös tulevaisuus epävarma. Työnantajani, jolla olen 10 vuotta ollut töissä, ei ole 2 vuoden päästä työnantajani, mutta en tiedä mikä tulee tilalle. Samalla työehtosopimus vaihtuu, tai tulee kokonaan uusi TES, enkä tiedä siitäkään sen enempää. Todennäköisesti huonommin ehdoin.
Ja Sipilän vika sekin, tietenkin. Kaikkialle se ehtiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sitä hän ei nimenomaan ole tehnyt. Rikkaille ja varakkaille keveennyksiä satelee viikoittain ja pienituloisia ja köyhiä rankastaan kokoajan. Miten ostovoiman häviäminen suomesta saa syöksykierteen loppumaan? Johan ulkomaita myöten on ihmetelty Sipilän touhuja. Suomi on ollut hyvinvointivaltio, mutta Sipilä yrittää kaikin tavoin sitä muuttaa maaksi, jossa on selkeästi ökyrikkaat ja slummilaiset. Sitä asiaa hän ajaa. Ja en ole sossun tuilla elävä pummi vaan ihan tavallinen työssäkäyvä ihminen.
Ja mitenkähän se syöksykierre lakkaa, kun on leikannut meidän perheeltä vuosittain n. 1500e ja veronkevennyksin antanut takaisin 70e? Nyt meillä on 1430e vähemmän käytettäväksi suomalaisiin palveluihin, partureihin, lasten harrastuksiin, jalkahoitoon jne. Ulkomaista ruokaa toki ostamme jatkossakin, koska se on halvempaa. Kuinka tämä politiikka tukee Suomen taloutta?[/quote]
Hyvä ja konkreettinen esimerkki. Kiinnostaisi tietää, tarkemmin niistä leikkauksista, siis mistä on leikattu ja miten paljon.
Lopetin 23 jälkeen sen saastan katsomisen, siihen asti olisi saanut buuata koko ohjelmalle.
Mutta aina tietysti erityisesti Sippilalle.