Kilttimies täällä heräsi :)
Huomenta kaikille! Kilttimies tässä heräsi ja laittoi kahvit tippumaan :) Yksin tietenkin :)
Miten meni vuodenvaihde? Täällä oli komeat ilotulitukset :)
Yksin katselin niitä parvekkeelta :)
Ette tietenkään ole vielä hereillä kun juhlankunniaksi olette valvoneet myöhään kumppaneidenne kanssa ja pitäneet hauskaa :) Varmaan teillä on romantiikkaa ollut yllinkyllin siellä :) Itselläni ei ollut :) Eikä ole ollut koskaan muutenkaan :)
Nyt kuppi kahvia ja parvekkeelle haistelemaan vuotta 2017 :)
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
On sulla hienosti asiat. Voit aloittaa uuden vuoden ilman ainaista akan nalkutusta, saat mennä täysin oman aikataulusi mukaan, tehdä asioita, jotka ovat vain sinulle tärkeitä jne. Hieman olen kyllä kade, myönnetään. Meillä meni vuodenvaihde mököttäen, toinen olisi halunnut yhtä ja toinen toista, ei sitten tehty kumpaakaan ja tuosta mökötyksestä en ainakaan itse pitänyt, tuskin vaimonikaan.
Ihan turha sinkkujen on aina tällaisten juhlapyhien aikaan kuvitella, että kaikki olisi hyvin, kunhan vaan olisi puoliso kainalossa. M51
Juuri samat sanat.
Minua väsytti, mies lähti kauppareissulta kesken kotiin, kun huomautin juomisesta (2,5 oloa viiniä) - edellisiltana oli vetänyt yksikseen kolmeen asti. Ja meillä on alakouluikäinen lapsi!
Niin että riitelyksi meni. Valkokaulusjuopponi suunnitteli illalla avioeropapereita samppanjaa siemaillessaan.
Niin että täällä on kohta eronnut kilttinainen vapaana.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla hienosti asiat. Voit aloittaa uuden vuoden ilman ainaista akan nalkutusta, saat mennä täysin oman aikataulusi mukaan, tehdä asioita, jotka ovat vain sinulle tärkeitä jne. Hieman olen kyllä kade, myönnetään. Meillä meni vuodenvaihde mököttäen, toinen olisi halunnut yhtä ja toinen toista, ei sitten tehty kumpaakaan ja tuosta mökötyksestä en ainakaan itse pitänyt, tuskin vaimonikaan.
Ihan turha sinkkujen on aina tällaisten juhlapyhien aikaan kuvitella, että kaikki olisi hyvin, kunhan vaan olisi puoliso kainalossa. M51
Juuri samat sanat.
Minua väsytti, mies lähti kauppareissulta kesken kotiin, kun huomautin juomisesta (2,5 oloa viiniä) - edellisiltana oli vetänyt yksikseen kolmeen asti. Ja meillä on alakouluikäinen lapsi!
Niin että riitelyksi meni. Valkokaulusjuopponi suunnitteli illalla avioeropapereita samppanjaa siemaillessaan.
Niin että täällä on kohta eronnut kilttinainen vapaana.
N51
Me kiltit miehet ei ryypiskellä ollenkaa, ollaan tosi kilttejä kiltille naiselle.
Sitten kun eronnutta kilttiä naista haluttaa kiltti mies, mie voin olla sulle kiltti.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiltti ole kovin epäkäytännöllinen asu Suomen talvessa?
Heh heh :)
Mitä? Pakkohan kyse on olla kiltistä, koska adjektiivina kiltistä ei tule yhdyssanaa miehen kanssa. Se olisi kiltti mies.
O(m)pa hieno saivartelua. Äipänope nyt koittaa kuitenkin ymmärtää tekstin asiasisällön välttäen pilkunviilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Don't :) we :) all :) just :) love :) useless :) smileys :) after :) every :) fuckin' :) sentence? :)
Oikeasti, todella rasittavaa ja ärsyttävää tuollainen ylenpalttinen ja tarpeeton hymiöiden viljely. Tulee mielikuva joko sellaisesta vähän yksinkertaisesta ja hyvin epävarmasta ihmisestä, joka yrittää peitellä sitä epävarmuuttaan hymyilemällä - tai vaihtoehtoisesti sellaisesta maanisesti virnuilevasta mielipuolesta, jonka todellakin tahtoo kiertää kaukaa...
Juu, olen samaa mieltä.
Positiivisuus on niin lääst siison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisin kirjoittaa ihan samaa. Olen päälle kolmekymppinen nainen. Olin illan yksin (tai no, koiran kanssa), ja kyllähän siihen joku mukava mies olisi ollut tervetullut. Eipä ole näkynyt kuitenkaan. Mennään me silti hyvillä mielin tähän vuoteen ja nautitaan niistä muista asioista, joita elämä meille tarjoaa :)
Mikset esim. tapaa Ap:ta vaan vastaavasti valitat kuinka kurjaa on olla yksin? Ole sitten hiljaa jos et halua tai tajua tehdä asialle jotain .
Ei valita. Yrmiö!
Vierailija kirjoitti:
Kilttirouva heräsi myös. Laitoin kahvit tulemaan ja annoin kissalle ruokaa. Kilttimieheni nukkuu ja kilttipoikani myös. Kilttityttöni on kaverilla yötä.
Ihana uusi vuosi kilttiperheessä
Wanha ketju, mutta pakko kommentoida: teillä kaikilla on varmaan kiltit päällä.
Kilttimies = skottimies
Huomenta, ja hyvät uudetvuodet! Täällä ei-niin-kiltti sinkkuäiti nukahti ja heräsi yksin myös. Nukuttiin lasten kanssa kylläkin 9 :)
Tälle vuodelle suunnitelmana on saada ratkaistua että meinaako lasten isä (jännämies..) muuttua vähemmän jännäksi vai aikooko jatkaa ryyppäämistä samaan tapaan.
Todennäköisesti aikoo, joten sinkkuna jatkankin. Fuckbuddykin katseltuna ja pohjustettuna, jotenka sinne siis kun tsäänssi sattuu.
Ah, nautin vieläkin niin paljon tästä tunteesta, kun juhlapäivien jälkeen ei tarvii herätä vanhan viinan hajuun, ei tarvitse hiipiä ja hyssytellä lapsia ja kaikki on minun päätettävissäni! Saan sisustaa miten tykkään, saan tehdä lasten kaa mitä tykkään, ei tarvitse odottaa apua jota ei tule, ei tarvitse pelätä ja kytätä onko toinen taas kännissä. Iltaisin saan olla ihan rauhassa.
Hyvää uuttavuotta kaikille! Olkaa rohkeita, ja jos teillä on huono suhde, niin muistakaa että sinkkunakin on parempi kuin voida pahoin joka ikinen päivä! :)