Elämässäni ei koskaan tapahdu mitään
Samaa arkea vuodesta toiseen, sama mies ja yksi lapsi. Muut vaihtavat miehiä, tekevät lapsia yms. Onko muilla tylsä elämä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Elämässä täytyy olla muutakin kuin sama mies ja yksi lapsi :D
Yritä pinnistellä ulos pienestä ympyrästä, mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon!
Joo ap vois tylsyyden karkottamiseks hankkia uuden ukon, lapsikin varmaan tykkää uudesta iskästä! :D
Oletko huomannut, että uutiset ovat lähes aina huonoja uutisia.
Ole siis tyytyväinen ettei tapahdu mitään.
Tämän takia en ikinä kadu miessekoilija-menneisyyttäni.
Mullakin oli sama ajatus 21-vuotiaana. Tosin lasta ei ollut. Mutta ajatus, tässäkö tämä elämä on. Niinpä lähdin tekemään jotain muuta.
Aikuisena ei sitä ajatusta ole enää ollut. Elämäni on tässä. Olen silti voinut opiskella ja vaihtaa työtä. Tehdä mitä haluan
Kun elämässäsi sattuu jokin tragedia, niin tulet muistelemaan "tylsiltä" tuntuneita päiviä haikeudella. Usko pois.
Jotenkin ihailen kolmistaan blogin Karoliinan elämäntyyliä. Siinä tapahtuu jatkuvasti uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kun elämässäsi sattuu jokin tragedia, niin tulet muistelemaan "tylsiltä" tuntuneita päiviä haikeudella. Usko pois.
On noita kaikenlaisia asioita sattunut paljonkin.
Mulla sama, paitsi ettei ole edes miestä.
Minun elämässäni on sen verranmutkia ja tapahtumia tälöäkin hetkellä ettei edes salkkarin käsikirjoittajat kehtaisi keksiä moista sotkua...
Haluutko osan? Ei ole kivaa, mutta on paljon lapsia, useimpia miehiä ja draamaa, ole hyvä. Itse voisin vetäytyä johonkin erämökkiin, tosin äkkiä sinnekin vipinää tulis kun viimeisin juonenkäänne alkais muutaman kuukuauden päästä syntyä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, paitsi ettei ole edes miestä.
Miehiin kyllästyy.Taas ollut 10 v saman miehen kanssa ja tympii.
Tuohan on vain hyvä asia, voit suunnata aikasi ja energiasi yhteiskunnallisiin asioihin.
Mä niin tykkään kun ei tapahdu mitään, sama mies jo 20 vuotta ja samat lapset jo melkein 18 vuotta. Viimeaikoina tapahtumat on ollut vakavia ja sairauksia. Ei oikein ees osaa nauttia hyvästä, kun omille läheisille sattunut niin kurjia asioita. Toivon todella että vuonna 2017 ei tapahtuisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vain hyvä asia, voit suunnata aikasi ja energiasi yhteiskunnallisiin asioihin.
Tai itsensä kehittämiseen
Ap, kuullostaa siltä ettei ongelmasi ole se, ettei mitään tapahdu elämässäsi, vaan se ettet tee elämälläsi mitään. On helppo jumittua lapsiperheen rutiineihin ja miettiä sen jälkeen mihin elämä oikein valuu. Ja tuskin haluat vaan draamaa draaman takia. Olet kyllästynyt, koska et tiedä mitä haluat elämältäsi, etkä tiedä mikä tekee sinut onnelliseksi. Onko sinulla hyviä ystäviä? Monelle pelkästään ystävät tuovat jo paljon sisältöä elämään. Onko sinulla harrastuksia tai unelmoitko matkustelusta? Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi? Kun tiedät mitä haluat, huomaat että aikaa on aina liian vähän rakastamiesi asioiden tekemiseen :-)
Miesten vaihtaminen kuin sukkia on naisten käsitys jännästä elämästä? Voi hyvää päivää...
Mitä te tarkoitatte sillä että olette tehneet jotain muuta? Saatte sen kuulostamaan siltä että lähdette ulos kotoo ja yhtäkkiä vastaan tulee sitä kaveria tai miestä.
Olen kohta 30v elänyt samaa päivää jo 10 vuotta. Minä en ymmärrä sitä käsitettä että mene ja tee. Mitä teen ja missä? Ihmisiin tutustuminen on nykyään mahotonta.
Elämässä täytyy olla muutakin kuin sama mies ja yksi lapsi :D
Yritä pinnistellä ulos pienestä ympyrästä, mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon!