Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimies täällä heräsi :)

Vierailija
01.01.2017 |

Huomenta kaikille! Kilttimies tässä heräsi ja laittoi kahvit tippumaan :) Yksin tietenkin :)
Miten meni vuodenvaihde? Täällä oli komeat ilotulitukset :)
Yksin katselin niitä parvekkeelta :)
Ette tietenkään ole vielä hereillä kun juhlankunniaksi olette valvoneet myöhään kumppaneidenne kanssa ja pitäneet hauskaa :) Varmaan teillä on romantiikkaa ollut yllinkyllin siellä :) Itselläni ei ollut :) Eikä ole ollut koskaan muutenkaan :)
Nyt kuppi kahvia ja parvekkeelle haistelemaan vuotta 2017 :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda terapeuttia tai terapiamuotoa. Jotkut on silkkaa rahastusta eikä auta mihinkään.

Vierailija
22/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda terapeuttia tai terapiamuotoa. Jotkut on silkkaa rahastusta eikä auta mihinkään.

Miksi? Tämä nykyinen on ihan täydellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan surkea T. Av-palstan lukijat

Vierailija
24/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt jotain tuolle ongelmallesi. Mene terapiaan uuden vuoden kunniaksi. Jotain terapian tarvetta on, jos naista ei löydy ja pitää kirjoittaa aggressiivisen katkerana vauvapalstalle päivittäin. Jos aloittaisit ongelman ratkomisen itsestäsi käsin, voisi olla hedelmällisempää.

Ei kun nyt keksin. Matkusta vaikka Thaimaahan, varmasti löydät sopivista paikoista naisen joka ottaa kaltaisesi näennäiskiltin paskiaisen. Ai mutta et uskalla. No ole sitten ilman!

Tämä aloitus on ihan positiivinen. Jopa toiveikas. Eikö voisi vastata samalla tavalla

T. Kilttirouva

Vierailija
25/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti nainen yksin heräillyt tässä, jännämiehen kanssa meni poikki huhtikuussa, aah, ihanaa ollut sen jälkeen. Yksi kiltti mies laittoi pari päivää sitten kaveripyynnön facessa, hyväksyin. Aah, nyt on kiltti miehen aika.

Vierailija
26/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun mieltäni vaivasi eräs asia todella kovasti ja kerroin hänelle siitä niin se helpotti oikeasti todella paljon. Olo oli niin helpottunut että melkein itkin jälkeenpäin. Aiemmin en olisi voinut koskaan kuvitellakkaan että puhumisella on jokin vaikutus, kun ei ole ketään kelle puhua näin normaalielämässä.

Vierailija
27/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun mieltäni vaivasi eräs asia todella kovasti ja kerroin hänelle siitä niin se helpotti oikeasti todella paljon. Olo oli niin helpottunut että melkein itkin jälkeenpäin. Aiemmin en olisi voinut koskaan kuvitellakkaan että puhumisella on jokin vaikutus, kun ei ole ketään kelle puhua näin normaalielämässä.

Hups :) Hymiöt unohtui :)

Vierailija
28/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itsesääli ja hanki se nainen, jota jatkuvasti mangut. Ihme saamattomuutta.

Vierailija
29/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se itsesääli ja hanki se nainen, jota jatkuvasti mangut. Ihme saamattomuutta.

Naista ei voi hankkia samoin kuin vaikka auton :) Nainen ei ole edes hankinta :) Pitäähän sen naisenkin pitää minusta sellaisena kuin olen :)

Vierailija
30/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't :) we :) all :) just :) love :) useless :) smileys :) after :) every :) fuckin' :) sentence? :)

Oikeasti, todella rasittavaa ja ärsyttävää tuollainen ylenpalttinen ja tarpeeton hymiöiden viljely. Tulee mielikuva joko sellaisesta vähän yksinkertaisesta ja hyvin epävarmasta ihmisestä, joka yrittää peitellä sitä epävarmuuttaan hymyilemällä - tai vaihtoehtoisesti sellaisesta maanisesti virnuilevasta mielipuolesta, jonka todellakin tahtoo kiertää kaukaa...

Vierailija
31/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisin kirjoittaa ihan samaa. Olen päälle kolmekymppinen nainen. Olin illan yksin (tai no, koiran kanssa), ja kyllähän siihen joku mukava mies olisi ollut tervetullut. Eipä ole näkynyt kuitenkaan. Mennään me silti hyvillä mielin tähän vuoteen ja nautitaan niistä muista asioista, joita elämä meille tarjoaa :)

Vierailija
32/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisin kirjoittaa ihan samaa. Olen päälle kolmekymppinen nainen. Olin illan yksin (tai no, koiran kanssa), ja kyllähän siihen joku mukava mies olisi ollut tervetullut. Eipä ole näkynyt kuitenkaan. Mennään me silti hyvillä mielin tähän vuoteen ja nautitaan niistä muista asioista, joita elämä meille tarjoaa :)

Mikset esim. tapaa Ap:ta vaan vastaavasti valitat kuinka kurjaa on olla yksin? Ole sitten hiljaa jos et halua tai tajua tehdä asialle jotain .

33/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tässä aamupalaa. Illalla olin kotona lapsen kanssa. Mieskontaktia oli viimeksi vajaa vuosi sitten. Ei paljon kiinnosta enää, mukavampaa olla yksin ilman että kukaan vinkuu seksiä ja huomiota.

Vierailija
34/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

Minä kilttinainen heräsin myös yksin - ja yksin menin eilen illalla nukkumaankin. Kilttikoirani pelkää raketteja, joten vietimme aaton kiltisti kotona Netflixiä katsellen (Hannibal, ei kauhean kiltti ole tuo nimihenkilö...). Nyt aamulla keitin itselleni kupillisen teetä ja lähdimme koiran kanssa lenkille raikkaaseen pakkasilmaan. Kiltisti ylitimme kulkuväylät suojateitä pitkin, vaikka liikenne olikin aika vähäistä näin aamutuimaan. Nyt ajattelin pelata hieman ESOa, kiltillä hiilerilläni tietenkin.

Ollaan kiltisti tänäkin vuonna, eiks jee? 

Vierailija
35/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju kilttimiehen uudenvuodenlupaus vai mistä nyt tuulee? En enää vieraannuta naisia kilttimiehistä halventamalla naisia 24/7/365?

Vierailija
36/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju kilttimiehen uudenvuodenlupaus vai mistä nyt tuulee? En enää vieraannuta naisia kilttimiehistä halventamalla naisia 24/7/365?

Olen aika uusi täällä :) Onko siis kilttimiehen tarkoitus olla halventava naisia kohtaan? :) Vai ymmärränköhän edes tuota lausetta :)

Vierailija
37/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika uusi täällä :) Onko siis kilttimiehen tarkoitus olla halventava naisia kohtaan? :) Vai ymmärränköhän edes tuota lausetta :)

Kiltti mies ja kilttimies ovat kaksi eri lajia. Eka on se kiltti, tämä toinen on valekiltti, halveksii naisia oikeasti. On kateellinen jännämiehelle, joka vie kaikki naiset. Kilttimies esittää, että on mukava, mutta oikeasti puhuu naisesta kuin kauppatavarasta, ja hänellekin automaattisesti kuuluvasta hyödykkeestä.

Vierailija
38/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ja kilttimies ovat kaksi eri lajia. Eka on se kiltti, tämä toinen on valekiltti, halveksii naisia oikeasti. On kateellinen jännämiehelle, joka vie kaikki naiset. Kilttimies esittää, että on mukava, mutta oikeasti puhuu naisesta kuin kauppatavarasta, ja hänellekin automaattisesti kuuluvasta hyödykkeestä.

Eikö kilttiin ketjuun voi vastata kiltisti?

Vierailija
39/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa :) Onko jännämies ja jännä mies myös eri asia? :)

Vierailija
40/47 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla hienosti asiat. Voit aloittaa uuden vuoden ilman ainaista akan nalkutusta, saat mennä täysin oman aikataulusi mukaan, tehdä asioita, jotka ovat vain sinulle tärkeitä jne. Hieman olen kyllä kade, myönnetään. Meillä meni vuodenvaihde mököttäen, toinen olisi halunnut yhtä ja toinen toista, ei sitten tehty kumpaakaan ja tuosta mökötyksestä en ainakaan itse pitänyt, tuskin vaimonikaan.

Ihan turha sinkkujen on aina tällaisten juhlapyhien aikaan kuvitella, että kaikki olisi hyvin, kunhan vaan olisi puoliso kainalossa. M51

Niin, ja toisaalta vaikka ei olisi puolisoa kuten minulla, niin ei sitä uutenavuotena silti tarvitse yksin olla. Meitäkin oli yhteensä 10 hlöä täällä minun luonani juhlimassa. Nyt heräsin ensimmäisenä, ja ajattelin vähän siivoilla ja alkaa laittaa brunssia kaikille.

Ei kumppanittomuus tarkoita yksinäisyyttä. Tai ainakaan sen ei tarvitse tarkoittaa.