Olen 15-vuotias, kysyttävää?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole kavereiden kanssa uutta vuotta vastaanottamassa?
Oon perheeni kanssa mökillä.
-ap
Hyvää uuttavuotta! Varo vieraita ja säilytä yksityisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uuttavuotta! Varo vieraita ja säilytä yksityisyytesi.
Yass, kiitos samoin! 😊
-ap
Jättäisivätkö vanhempasi sinut kotiin yksin viikoksi heidän etelänreissunsa ajaksi, jos et haluaisi mukaan reissuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinaat yläasteen jälkeen?
Lukioon 😊
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jättäisivätkö vanhempasi sinut kotiin yksin viikoksi heidän etelänreissunsa ajaksi, jos et haluaisi mukaan reissuun?
Apua. Luulen, että saisin olla kotona aika itsenäisesti, mut kyllä ne varmaan mummon passittaisi täällä välillä käymään katsomassa miten mulla menee.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sukupuolta olet?
Naispuolinen oon ✌🏻
Poltatko tupakkaa? / oletko polttanut?
KA? Mitä tulevaisuuden suunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Poltatko tupakkaa? / oletko polttanut?
En polta, en oo kokeillutkaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvo on 9, oon kiinnostunut valtio-opista ja poliittisesta historiasta, ja aion lähteä yliopistoon näitä lukemaan. Vapaaehtoisen asepalveluksenikin varmaan suoritan jossain vaiheessa. 😊 Ja tää perus kaksi lasta, mies, omakotitalo ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvo on 9, oon kiinnostunut valtio-opista ja poliittisesta historiasta, ja aion lähteä yliopistoon näitä lukemaan. Vapaaehtoisen asepalveluksenikin varmaan suoritan jossain vaiheessa. 😊 Ja tää perus kaksi lasta, mies, omakotitalo ja koira.
Varo vaan, siitä miehestä tulee kolmas lapsi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, siitä miehestä tulee kolmas lapsi ;)
Haha 😂
-ap
Vierailija kirjoitti:
Suhtautumisesi maahanmuuttoon?
Suhtaudun melko kriittisesti. Hallittu maahanmuutto ja esim. työn perässä muuttaminen on ihan jees ja tietenkin jos maahantulija tulee oikeasti huonoista oloista ja haluaa integroitua niin se on fine.
-ap
Mikset ole kavereiden kanssa uutta vuotta vastaanottamassa?