Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun deitti valehteli pituutensa 10cm pidemmäksi kuin hän oli todellisuudessa :(

Vierailija
31.12.2016 |

Olen pitkä nainen ja innoissani odotin deittiäni saapuvaksi paikalle (pidän kovasti kun mies on mua reilusti pidempi, sillä se saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi). Kun hän sitten tuli oli pettymys aikamoinen. Hän oli valehdellut reilusi pituutensa! Argh! Mitä hän luuli saavuttavansa valheella? Ajatteliko, että en huomaisi? Onko teille koskaan käynyt samalla tavalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kävi juuri pari viikkoa sitten. Mies oli paperilla unelma mies.. mutta ihan kamalaa oli huomata jo kaukaa että voi ei, ei tästä tulekkaan mitään. Olin ihan amatsonialainen verrattuna mieheen. Siinä sitten piti keksiä juttua hetkeksi. Olin niin pettynyt!!!!!!

Nyt osaan kysyä pituuden, mutta ei enää nettitreffejä petyin niin niihin.

Vierailija
2/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö toisille treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitsi ei ainakaan lähtenyt. Siis nro1.

Eli miehet ette koskaan voita mitään valehtelemalla.

Vierailija
4/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavalla tavalla naiset valehtelevat oman painonsa. Näen jo yhdellä vilkaisulla, ettei arvon leidi todellakaan ole "normaali" tai "hoikka", kuten profiilissaan väitti.

Vierailija
5/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valehtelee pituutensa, ikänsä tms ominaisuuden, niin kyllä siinä vaan tulee todella häiriintynyt kuva koko tyypistä. Mitä muutakin se valehtelee? Tai mitä jättää kertomatta?

Vierailija
6/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsiköhän itsekin alkaa valehtelemaan: täällä on mallimittainen nainen, painoa 52 kg. Mitat ylhäältä alas 82, 62, 90.

Sitten treffeillä mies huomaakin että olen vain 150 cm pitkä. Muut mitat sentään tosia. :D

Vierailija
7/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaahan. Pääsee treffeille ja voi olla ihan hauskaa, vaikka ei pääsisikään toisille treffeille. Rehellisyydellä ei pääse edes ensimmäisille treffeille

Vierailija
8/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsiköhän itsekin alkaa valehtelemaan: täällä on mallimittainen nainen, painoa 52 kg. Mitat ylhäältä alas 82, 62, 90.

Sitten treffeillä mies huomaakin että olen vain 150 cm pitkä. Muut mitat sentään tosia. :D

Mun mielestä tää ois hauska :D lähtisin toisille treffeille, jos muutenkin synkkaisi

M31

Vierailija
9/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voita naisetkaan. Kyllä sen miehestä huomaa, jos se laardikasa on valehdeltu olemattomaksi. Katse ei todellakaan vaeltele vartalolla vaan yleensä katselen ylös vasemmalle kun koetan keksiä mahdollisimman nätin tekosyyn poistua paikalta mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
10/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes kiinnosta etukäteen tietää minkä pituinen mies on, mutta jos olisi valehdellut pituutensa, miettisin kuinka patologinen valehtelija on noin muuten.

Vierailija
11/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voita naisetkaan. Kyllä sen miehestä huomaa, jos se laardikasa on valehdeltu olemattomaksi. Katse ei todellakaan vaeltele vartalolla vaan yleensä katselen ylös vasemmalle kun koetan keksiä mahdollisimman nätin tekosyyn poistua paikalta mahdollisimman nopeasti.

Luuleeko joku mies oikeasti, että naiset haluavat, että katse vaeltelee vartalolla? Itse olen aina inhonnut tyyppejä, jotka eivät pysty keskustelemaan silmiin katsoen, vaan tuijottavat rintoja.

Vierailija
12/21 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku mies oikeasti, että naiset haluavat, että katse vaeltelee vartalolla? Itse olen aina inhonnut tyyppejä, jotka eivät pysty keskustelemaan silmiin katsoen, vaan tuijottavat rintoja.

Ei kai jonkun random miehen tekemänä mutta kai sinä nyt sentään haluat tuntea itsesi haluttavaksi? En tarkoita että vartaloa pitäisi tuijottaa mutta mies joka ei tahattomasti katso kiihottavan naisen vartaloa on joko impotentti tai hän ei ole sinusta kiinnostunut. Luuletkos sinä sitten että mies haluaa vaikuttaa idiootilta vetävän naisen silmissä?

Vierailija
13/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää nyt oli vaan viesti joltain idiootilta, joka haluaa vääntää kaiken mahdollisimman negatiiviseksi eikä edes yritä ymmärtää lukemaansa.

Vierailija
14/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Mies oli deitti-ilmoituksen perusteella 185cn, tumma ja komeaksikin kehuttu. Todellisuus, mua ehkä 5cm pidempi n. 173cm, hiukset maantienharmaat, kauhea karsastus ja hammaskalusto sitä luokkaa ettei voinut kasvoihin katsoa. Mutta hei, ego oli kyllä kohillaan! Rahaa kuin roskaa! Juu ei kiitos.

Vierailija
15/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset ihan rehellisesti että löytyykö teistä oikeasti yhtäkään jolle ei olisi tärkeintä joku fyysinen pituus miehissä ?

Vierailija
16/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle kävi juuri pari viikkoa sitten. Mies oli paperilla unelma mies.. mutta ihan kamalaa oli huomata jo kaukaa että voi ei, ei tästä tulekkaan mitään. Olin ihan amatsonialainen verrattuna mieheen. Siinä sitten piti keksiä juttua hetkeksi. Olin niin pettynyt!!!!!!

Nyt osaan kysyä pituuden, mutta ei enää nettitreffejä petyin niin niihin.

Voi hemmetti teidän kanssa. Siihen pituuteenko sinä rakastut? Että sinä dumppaat hyvän miehen vain koska hän on liian lyhyt (ei edes lyhyt vaan liian lyhyt sinun makuusi)?

Vierailija
17/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naispuolinen deittini ei valehdellut pituuttaan, joka oli 175cm. Kertoi olevansa siis missin mitoissa.

Unohti kertoa kyllä painonsa, arviolta noin 80-90kg. Kivat ja onnistuneet deitit tuli silti. Mentiin rannalle paistamaan makkaraa ja mökille yhteisen yön viettoon.

Vierailija
18/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voitti. Se pääsi sinusta eroon

Vierailija
19/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto miestä ei haittaa pätkääkään. Oletko 150 vai 180 senttiä pitkä

Vierailija
20/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up