Vanhat papat rakastuu minuun aina :/ Miksi? Samoin juopot, lapset ja hullut. Normaalit miehet jättää rauhaan.
Kommentit (12)
Miksi puhut noin rumasti tietyn tyyppisistä ihmisistä? Oletkos ajatellut, että heilläkin on tunteet ...
Sama vika, paitsi listaan voi minun kohdallani lisätä myös koirat.
Vierailija kirjoitti:
joo toi jäi mainitsematta tosiaan. Koirat myös ja mummot sekä hiiret...
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut noin rumasti tietyn tyyppisistä ihmisistä? Oletkos ajatellut, että heilläkin on tunteet ...
En puhu rumasti enkä kohtele muita huonosti. Totean vain, että tilanne on tämä ja miksi en kelpaa tavallisille miehille. Tai he eivät lähesty.
Koska olet hyviksen näköinen ja oloinen tarjoat heille sataman. Ei se ole paha juttu . Mutta tietysti pulma löytää ikäisseuraa kyllä. Suomalainen mies ei aidoista hyvisprinsessoista tykkää - ne haulluivat Vickaninkin suohon ja ylistivät pahis Madeleinea koko ajan. Vaikka Victoria on kultaa!
Sulle sopisi vanhempi juoppohullu mies, jonka koet normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet hyviksen näköinen ja oloinen tarjoat heille sataman. Ei se ole paha juttu . Mutta tietysti pulma löytää ikäisseuraa kyllä. Suomalainen mies ei aidoista hyvisprinsessoista tykkää - ne haulluivat Vickaninkin suohon ja ylistivät pahis Madeleinea koko ajan. Vaikka Victoria on kultaa!
no joo, mutta Madde olikin hyvännäköinen.
onko suomalaismiehet todella sellaisia, että hyvikset ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo toi jäi mainitsematta tosiaan. Koirat myös ja mummot sekä hiiret...
Listasta jäi myös mamut
Vierailija kirjoitti:
onko suomalaismiehet todella sellaisia, että hyvikset ei kelpaa?
Suomimies haluaa äidin joka komentaa. Ne kutsuvatkin vaimojaan äidikseen. Ne haluavat että äiti ymmärtää ja tukee. Hyvistyttö kaipaa suojelua ja siihen ei suomimiehestä ole. Se liittyy vatsarintaliikkeeseen.
Ehkä kaikkien olisi syytä jättää sut rauhaan.