No jo alkoi vi******an
Alkaa Faceen taas tulemaan näitä "koira säikähti raketteja ja karkas"...Onko ihan pakko viedä ulos siinä vaiheessa, kun paukuttelu alkaa ja jos on, niin panta niin tiukalle, että ei pääse irti. Koira ei siihen kuole ja saa ainakin varmasti vietyä takas kotiin. Koira ei myöskään kuole, vaikka se lenkki tehtäiskin vähän eri aikaan kuin normaalisti. Itsellänikin toinen koira pauketta aristaa, niin käytiin huomattavasti ennen klo 18 ja seuraavan kerran sitten yöllä, kun tilanne rauhoittunut.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei tänäkään vuonna auta, vaikka ollaan tiiviisti sisällä klo 18-02, täällä kun on paukuteltu jo pari päivää...
Ei tietty jos paukuttelu alkaa ennen aikojaan, mutta nämä on nyt karanneita. Ja se alapeukuttaja voi painua metsän siimekseen. -ap
No onhan toi paukuttelu nyt aivan perseestä. Rasittaa ihmisenkin nuppia niin perkeleesti.
Mulla naapurit oli kohteliaita, kun kävin pyytämässä etteivät paukuttelis ihan tuossa minun asunnon vieressä, kun koirat pelkää ja naapurit lupasivat paukutella loput vähän kauempana :) Minusta kyllä sais olla taloyhtiön säännöissä ettei paukuteltais pihassa, naapurikin kännissä kuin käki, että polttaa vielä jonkun talon tuota menoa.
No itse menin viemään koiraa ulos puoli kuudelta, hihna kiinni sekä pannassa että valjaissa, mutten silti uskaltanut lähteä talon viereistä metsikköä kauemmas, kun täälläkin on ammuskeltu jo useampi päivä. Ajattelin kuitenkin että uskaltaisi edes alaovesta ulos mennä, mutta eikä mitä, naapurin äijä siellä räjäyttelee poikansa kanssa papatteja heti alaoven edessä. Hyvä ettei koira saanut niitä silmilleen, kun ne pamahtivat juuri kun astuimme ulos. Kiitti v*tusti.
Vierailija kirjoitti:
No itse menin viemään koiraa ulos puoli kuudelta, hihna kiinni sekä pannassa että valjaissa, mutten silti uskaltanut lähteä talon viereistä metsikköä kauemmas, kun täälläkin on ammuskeltu jo useampi päivä. Ajattelin kuitenkin että uskaltaisi edes alaovesta ulos mennä, mutta eikä mitä, naapurin äijä siellä räjäyttelee poikansa kanssa papatteja heti alaoven edessä. Hyvä ettei koira saanut niitä silmilleen, kun ne pamahtivat juuri kun astuimme ulos. Kiitti v*tusti.
Tässä tulee kyllä hyvin ilmi tuo ihmisten minä minä-asenne, että voin räjäyttää mitä vaan missä vaan. Kevään koittaessa nämä samat varmaan taas valittaa koiran paskasta, mutta kätevästi unohtavat , että taisi jäädä omatkin rakettiroskat keräämättä. -ap ja ps. Ihanaa, kun alapeukut jaksaa 😂
Meillä ei tänäkään vuonna auta, vaikka ollaan tiiviisti sisällä klo 18-02, täällä kun on paukuteltu jo pari päivää...