Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki peruu tulonsa

Juon suruuni
31.12.2016 |

Lapsuudessa meillä ei käynnyt vieraita lainkaan. En ole tottunut ns. emännöintiin ja nyt rohkenin järjestää kutsun uutta vuotta juhlistamaan ja kaikki näköjään peruu. Oon siivonnut, kiillottanut hopeat, (tämä outoa) asun kantakaupungissa, ostannut ruokaa ym. Ehkä yksi kutsutuista tulee!

Tosi pettynyt olo, niinkuin ipanilla joiden synttäreille ei kukaan tule.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut tullakin, mutta et sinä sitä olisi tarjonnut mitä minä olisin halunnut, joten surraan kaikki itseksemme.

Vierailija
2/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko alunperin useampi tulossa?

Älä murehdi niitä, jotka eivät tule, vaan iloitse sitäkin isommin siitä vieraasta, joka tulee paikalle. Nyt teillä on hyvä tilaisuus tutustua toisiinne vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ankeaa tuollainen käytös mutta tuntuu olevan nykyajan tapa. Hyvät syyt ymmärrän jos on sairastunut mutta voisi sitä silti ajoissa ilmoittaa. Toinen tähän liittyvä on, että ei ilmoiteta ollenkaan ollaanko tulossa ja tullaan myöhässä. Siinä sitten arvot monelleko katat pöydän.

Vierailija
4/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi tai ainakaan ota itseesi. Itsekin jouduin perumaan kaikki uuden vuoden menot flunssan takia. Nyt teillä ruokaa ja juomaa kahdelle yllin kyllin! Vuosia itse emännöineenä voin sanoa, että aina kaikenlaista yllätystä ja perumista sattuu ja tapahtuu!

Vierailija
5/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt kuitenkaan ihan vielä niitä perseitä vedä. jos kuitenkin tulee väkeä ja emäntä on tuhannen änkyrässä jo illan aluksi, niin huono homma

Vierailija
6/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja kumarrus. Tosiaan oon stressannu monta päivää ja siivonnut, että kaikilla ois hyvä ja viihtyisä olla. Jotekin tuntuu apealta ja heti tulee ajatus ettei kukaan halua mun luokse.

Se yksi kuka tulee on mun paras ystävä jo ennestään eli näillä eteenpäin.

Eipä lopu syömiset kesken ja siivouskaan hukkaan mene. Naurattaa nyt kun lautasliinoja etsin hikipäissäni ja ihan turhaan.

Hyvää uutta vuotta ja ehkä 2017 saan emännöidä.

Vierailija
7/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sattumalta tiedä onko naapureissasi ketään joka olisi yksin, käy kutsumassa mukaan. Voi olla oikeasti ihan hauska ihminen.

Vierailija
8/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin, jos kutsuttais jonnekin. Jo toinen uusi vuosi yksin kotona.

Vierailija
9/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin kutsuttu 5 vierasta (tuttua), en ole vaan tottunut tilanteeseen joten jännitin. Riittääkö ruoka, miten katan pöydän, milloin alkupalat...kaikki tämmöinen jännittää.

Jotkut tekee tämmöisen ns. vasemmalla kädellä, luontaisesti, minä en.

Yritän nyt parhaani sen yhdenkin kanssa, ehkä menee seuraavat kutsut sitten paremmin.

Mutta kiitos kannustuksesta!

Vierailija
10/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli 4 kutsua uudenvuodenjuhliin. Kaksi ilman lapsia, kaksi lasten kera. Kaikki kutsut tuli tekstarilla tai soittona tällä viikolla eli minusta aika pikaisella aikataululla. Jokaiselle vastasin samantien, että valitettavasti ei päästä. Ja kaikista tuli vielä aamulla, että hei, ihan oikeasti, tulisitte nyt.

Hankala tulla, ollaan 150 km päässä kotoa anopin mökillä. Kaverit pitävät meitä outoina, kun emme biletä.

Vierailija
11/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan Hyvää Uutta Vuotta ap:lle ja ystävälleen. Pitäkää hauska ilta!

Vierailija
12/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo juntit mulkvistit on ilmoittaneet perumisen syyksi?

Mulla oli tuttava, jotka miehineen kutsuin syömään uudenvuodenaattona minun ja miesystäväni kanssa hyvissä ajoin. Vasta samana päivänä tuli peruutus. Ja mikä oli syy? Ei voi jättää koiraa yksin, koska se pelkää ilotulitteita! Ei tullut sitten aiemmin mieleen, vaikka kyseinen koira on heillä jo monta vuotta ollut.

Eli tekosyy. Mutta pointtini on, että I feel you. Sinuna etsisin uusia kutsuttavia ensi vuodelle. Itse en tuon perujan kanssa ole enää tekemisissä, nuo kertomani eivät olleet ainoat oharit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä