Uusi vuosi on surullinen juhlapäivä yksinäiselle
Muut ovat ystävien ja rakkaiden ympäröiminä, mutta me kiltit miehet olemme vuodesta toiseen yksin. Edes Joulu ei tunnu yhtä pahalta, sillä sitä leimaa hartauden ja omaan perheeseen keskittyminen. Sen sijaan Uusi vuosi on riehakkaan remuamisen ja biletyksen päivä. Itse en kuitenkaan koskaan pääse viettämään sitä, olen liian kunnollinen ja kiltti että naiset huolisivat minut :(
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene baariin tai johinkin yleisötapahtumaan? Voisit siellä tavata naisenkin.
Kiltille miehelle tällainen on utopiaa. Sitäpaitsi tänään on paljon jännämiehiä liikkeellä.
Itse olin joulun yksin ja niin aion olla uuden vuodenkin. Ei haittaa.
T. Nainen
Mene rientoihin mukaan. Itse oon lomilla.
Minä joogaan ihanasti niin pitkään kuin huvittaa, työnnän lasagnen uuniin, makaan saunan lauteella nauttimassa ja sitten syön ja avaan samppanjapullon. Ihan yksin. :) En voi kuvitella mitään ihanampaa. Tsemppiä!
Olet liikaa itsesäälissä kieriskelevä ruikuttaja. Siksi et kelpaa. Aloituksesi tympivät jo.
Vittu, että alkaa mennä hermo näihin kilttimies-ulinoihin! En ole IKINÄ elämässäni (43 v) tähän mennessä nonsoleerannut yhtäkään miestä sen takia, että hän olis ollut liian kiltti. Kyllä siihen naisettomuuteen on aina joku muu syy.
Nämä nykypäivän kilttimieskitisijät on oikeasti sellaisia luusereita, jotka kuvittelee, että heidän ainoa vikansa on se, että heissä ei ole mitään vikaa. Nykynaiset on syypäänä heidän naisettomuuteen, koska naiset haluaa vain jännämiehiä.
Läpsisin poskille, jos kuulisin oman poikani vänisevän tällaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vittu, että alkaa mennä hermo näihin kilttimies-ulinoihin! En ole IKINÄ elämässäni (43 v) tähän mennessä nonsoleerannut yhtäkään miestä sen takia, että hän olis ollut liian kiltti. Kyllä siihen naisettomuuteen on aina joku muu syy.
Nämä nykypäivän kilttimieskitisijät on oikeasti sellaisia luusereita, jotka kuvittelee, että heidän ainoa vikansa on se, että heissä ei ole mitään vikaa. Nykynaiset on syypäänä heidän naisettomuuteen, koska naiset haluaa vain jännämiehiä.
Läpsisin poskille, jos kuulisin oman poikani vänisevän tällaista roskaa.
On noita luusereita ollut aina, ei ole uusi ilmiö. On samalla tavalla kitiseviä naisiakin. Kaikki on aina muiden syy.
Hei paljon zemppiä kaikille yksinäisille! Minultakin kaverit puuttuvat.
Tee jotain hyvää ruokaa, ota skumppaa ja sauno jos sellainen on.
Kaikille yksinäisille oikein hyvää ja parempaa vuotta 2017 :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene baariin tai johinkin yleisötapahtumaan? Voisit siellä tavata naisenkin.
Kiltille miehelle tällainen on utopiaa. Sitäpaitsi tänään on paljon jännämiehiä liikkeellä.
Ei jännämiehiäkään kotoa kukaan hae. Mukaan vaan!
Älä nyt, reilut 20 vuotta sitten sain "säälipillua" uvana ja aika yllättävältä taholta ilman mitään vaivaa ->
Opiskelijasolukämpässä kämppikselläni oli pikku kokoontumiset ja seurueessa oli hänen naisseuralaisensa miehetöntä kaveria. Ajattelin viettää uvan lukemalla kirjaa & nappailemalla punkkua, kun keittiössä käydessäni toinen ylijäämäpimu törmäsi minuun kirjaimellisesti. Pahoittelut & hetken aikaa jutustelua ja kätkeydyin boksiini.
Noin tunnin kuluttua oveeni koputettiin ja sama neitonen halusi tulla lisää juttelemaan, vähän lisempi rohkaisua nauttineena ja alkii tehdä tuttavuutta. Hän tokaisi yhdessä vaiheessa "saanko mä jäädä tänne sun seuraksi kun noi lähtee baariin?". Hmmmms...no mikä ettei, perusnätti ja hauska nainen, hyvää seuraa eli rylsä tekotaiteellinen kirja jäi toiseksi auttamatta. Muiden häivyttyä baariin hän kiipesi muitta mutkitta syliin ja ei siinä enää kauaa kestänyt kun vaatteet oli lattialla kasassa.
Aamulla olikin sitten neljän vähän räjähtäneen & nussitun näköisen aamiaistreffit keittiönpöydän ääressä, nolostuneen hihittelevässä ilmapiirissä. Meinaan kunnatkin leidit olivat aika äänekästä panoseuraa...
Ei muutakun ykköset päälle ja baariin! Tanssilattialla ei tarvi olla yksin kun kaikki baarit täynnä porukkaa :)