Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vuosi on surullinen juhlapäivä yksinäiselle

Vierailija
31.12.2016 |

Muut ovat ystävien ja rakkaiden ympäröiminä, mutta me kiltit miehet olemme vuodesta toiseen yksin. Edes Joulu ei tunnu yhtä pahalta, sillä sitä leimaa hartauden ja omaan perheeseen keskittyminen. Sen sijaan Uusi vuosi on riehakkaan remuamisen ja biletyksen päivä. Itse en kuitenkaan koskaan pääse viettämään sitä, olen liian kunnollinen ja kiltti että naiset huolisivat minut :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene baariin tai johinkin yleisötapahtumaan? Voisit siellä tavata naisenkin.

Vierailija
2/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene baariin tai johinkin yleisötapahtumaan? Voisit siellä tavata naisenkin.

Kiltille miehelle tällainen on utopiaa. Sitäpaitsi tänään on paljon jännämiehiä liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joulun yksin ja niin aion olla uuden vuodenkin. Ei haittaa.

T. Nainen

Vierailija
4/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rientoihin mukaan. Itse oon lomilla.

Vierailija
5/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joogaan ihanasti niin pitkään kuin huvittaa, työnnän lasagnen uuniin, makaan saunan lauteella nauttimassa ja sitten syön ja avaan samppanjapullon. Ihan yksin. :) En voi kuvitella mitään ihanampaa. Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liikaa itsesäälissä kieriskelevä ruikuttaja. Siksi et kelpaa. Aloituksesi tympivät jo.

Vierailija
7/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että alkaa mennä hermo näihin kilttimies-ulinoihin! En ole IKINÄ elämässäni (43 v) tähän mennessä nonsoleerannut yhtäkään miestä sen takia, että hän olis ollut liian kiltti. Kyllä siihen naisettomuuteen on aina joku muu syy. 

Nämä nykypäivän kilttimieskitisijät on oikeasti sellaisia luusereita, jotka kuvittelee, että heidän ainoa vikansa on se, että heissä ei ole mitään vikaa. Nykynaiset on syypäänä heidän naisettomuuteen, koska naiset haluaa vain jännämiehiä.

Läpsisin poskille, jos kuulisin oman poikani vänisevän tällaista roskaa.

Vierailija
8/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu, että alkaa mennä hermo näihin kilttimies-ulinoihin! En ole IKINÄ elämässäni (43 v) tähän mennessä nonsoleerannut yhtäkään miestä sen takia, että hän olis ollut liian kiltti. Kyllä siihen naisettomuuteen on aina joku muu syy. 

Nämä nykypäivän kilttimieskitisijät on oikeasti sellaisia luusereita, jotka kuvittelee, että heidän ainoa vikansa on se, että heissä ei ole mitään vikaa. Nykynaiset on syypäänä heidän naisettomuuteen, koska naiset haluaa vain jännämiehiä.

Läpsisin poskille, jos kuulisin oman poikani vänisevän tällaista roskaa.

On noita luusereita ollut aina, ei ole uusi ilmiö. On samalla tavalla kitiseviä naisiakin. Kaikki on aina muiden syy.

Vierailija
9/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei paljon zemppiä kaikille yksinäisille! Minultakin kaverit puuttuvat.

Tee jotain hyvää ruokaa, ota skumppaa ja sauno jos sellainen on.

Kaikille yksinäisille oikein hyvää ja parempaa vuotta 2017 :).

Vierailija
10/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltille miehelle tällainen on utopiaa. Sitäpaitsi tänään on paljon jännämiehiä liikkeellä.

Ei jännämiehiäkään kotoa kukaan hae. Mukaan vaan!

Vierailija
11/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, reilut 20 vuotta sitten sain "säälipillua" uvana ja aika yllättävältä taholta ilman mitään vaivaa ->

Opiskelijasolukämpässä kämppikselläni oli pikku kokoontumiset ja seurueessa oli hänen naisseuralaisensa miehetöntä kaveria. Ajattelin viettää uvan lukemalla kirjaa & nappailemalla punkkua, kun keittiössä käydessäni toinen ylijäämäpimu törmäsi minuun kirjaimellisesti. Pahoittelut & hetken aikaa jutustelua ja kätkeydyin boksiini.

Noin tunnin kuluttua oveeni koputettiin ja sama neitonen halusi tulla lisää juttelemaan, vähän lisempi rohkaisua nauttineena ja alkii tehdä tuttavuutta. Hän tokaisi yhdessä vaiheessa "saanko mä jäädä tänne sun seuraksi kun noi lähtee baariin?". Hmmmms...no mikä ettei, perusnätti ja hauska nainen, hyvää seuraa eli rylsä tekotaiteellinen kirja jäi toiseksi auttamatta. Muiden häivyttyä baariin hän kiipesi muitta mutkitta syliin ja ei siinä enää kauaa kestänyt kun vaatteet oli lattialla kasassa.

Aamulla olikin sitten neljän vähän räjähtäneen & nussitun näköisen aamiaistreffit keittiönpöydän ääressä, nolostuneen hihittelevässä ilmapiirissä. Meinaan kunnatkin leidit olivat aika äänekästä panoseuraa...

Vierailija
12/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakun ykköset päälle ja baariin! Tanssilattialla ei tarvi olla yksin kun kaikki baarit täynnä porukkaa :)

Vierailija
14/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän miten sen ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi