Olen ylpeä että saan olla Suomalainen!
Valitusta kuuluu joka suunnasta: ''Suomalaiset ovat rumia, alkoholisoituneita ja epäsivistyneitä juntteja'', niin ehkä olemmekin mutta mitä sitten? Meillä riittää sisua ja meillä ei turhaan valiteta kaikesta niinkuin ruotsissa. Olen 20-vuotias ja en ole käynyt armeijaa vielä silloisen sairausdiagnoosin takia. Nyt on kuitenkin terveystarkastukset edessä ja olen parantunut. Tarkoituksena olisi astua ensi tammikuussa palveleman maatani ja teen sen ylpeydellä.
Ihanaa olla Suomalainen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Opettele vielä suomen kieli niin hyvä tulee.
*Suomen kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Suomen kieli
Kaivapas se kielioppikirja esille. Kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Siis suomen kieli, mutta suomenkielinen yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Suomen kieli
Kaivapas se kielioppikirja esille. Kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Siis suomen kieli, mutta suomenkielinen yhteen.
Ollaanpas sitä paskantärkeitä.
Olen ylpeä kaksoiskansalaisuudestani. Sitten kun täällä ollaan kusessa hallitsemattoman maahanmuuton takia, voin muuttaa, ah, niin ihanan nationalistiseen Itä-Eurooppaan.
Olen ap:n kanssa täysin samaa mieltä, en ymmärrä tätä negatiivisuutta mitä Suomessa pursuaa. Suomella ei ole mitään hävettävää, enemmänkin pitäisi olla ylpeä! Suomalaiset naiset ovat mielestäni tosi kauniita ja onneksi olenkin suomalaisen naisen kanssa parisuhteesa :)
Suomalaisuudesta saa olla ylpeä vain hetki sitten tänne saapunut rullahuuli tai hiekkaneekeri.
Kantasuomalainen suomalaisuudestaan ylpeä on fasisti.
Onnittelut sinulle! Tottakai voit olla ylpeä siitä, että olet Suomalainen. Ei teitä edes niin hirveästi ole, Väestörekisterikeskuksen sukunimihaun perusteella tarkalleen 3372.
No jaa, keski-ikäisenä ikuisena poikamiehenä masentaa olla suomalainen. AV-palstan mukaan tällaisella miehellä ei ole oikeutta olla onnellinen, ei oikeutta seurustella ja eikä varsikaan oikeutta harrastaa seksiä. Ja mitä vanhemmaksi tule sitä vähäisemmäksi nämä oikeudet käyvät, sillä ovathan he syypäitä kaikkien muiden suomalaisten pahaan oloon.