Mies näin saat naisen heti:
Ole asiallinen mutta rento ja älä ikinä esitä mitään härskiä tai naista loukkaavaa vitsiä . Osoita kunnioitusta.
Ole siisti muttei sliipattu. Ajanmukainen . Älä jätä olemukseen yhtäön sottakohtaa. Partaa saa olla mutta hallittu vaikutelma.
Ja sitten tarjoa naisellesi turvaa . Osoita että puolustat häntä joka tilanteessa.
Äläkä vilkuile muita naisesi nähden.
Näillä onnistut 100%!!! Kukaan nainen ei lähde ikinä pois myöskään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, tämän käytöksen pitää olla aitoa , sisäistettyä ,ei esittävää ja huomiohakuista. Mutta jos ei kuulu se kuuluisa klick , ei siinä ritarillisuuskaan auta.
Kyse on kunnioituksesta . Nainen lähtee justiinsa pois ellei mies osaa kunnioittaa häntä. Miestä joka ei osoita kunnioitusta ja suojelunhalua naiselleen ei KUKAAN normaali nainen toivo.
Erikseen ovat sitten sairaat ne turpiinsa haluavat.
Lähden pois jos minua ei kunnioiteta, oli tökerösti käyttäytyvä sitten mies, nainen, vanhus tai lapsi. Mitään naisen kunnioittamista en odota. Mitä se edes on? Ihan vain kunnioitus käy.
Suojelunhalu ei kelpaa. Olen elänyt melkein koko ikäni sinkkuna ja selvinnyt mainiosti ilman suojelua. Arat vätysnaiset ehkä tarvitsevat suojelijaa. Itse en ole ikinä ollut tilanteessa että turpiin saaminen olisi ollut ajankohtainen asia kenellekään paikalla olevalle. Jos itse joutuu niin usein tuohon tilanteeseen, että elämänkumppani on valittava suojelunhalunsa perusteella, sellainen ihminen ei pärjää aikuisten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no eipä noista apua ole kun en ole komea ja pituutta ei ole että voisi antaa sen turvallisuuden vaikutelman naisille. Eli ei tuo ole se 100% varmuus todellakaan kaikille miehille
Tällä ei ole mitään tekemistä perityn ulkonäön tai pituuden kanssa. Kaikki riippuu taidoista olla naisen kanssa. Opetelkaa tuo taito . Se on 100 % varma tie menestykseenne . Kun sen opettelette niin voitte valita naisista parhaat - olittepa minkänäköisiä tahansa. Kunhan nuo kriteerit täytätte.
Luuletko siis ihan oikeasti että naisten tapailu on jokin taito minkä kun vaan osaa niin saa niin paljon naisia kun haluaa? Jos näin olisi niin miten vaan jotkut miehet osaisivat heti syntymästään nämä taidot? Kyllä se näin on että naiset ovat visuaalisia siinä missä miehetkin ja ulkonäkö on isoimmassa roolissa toisen sukupuolen miellyttämisessä. Tollainen on suoraan sanottuna mutta ei pahalla aivan paskaa mitä väität
Se on nimenomaan taito jota ei enää opeteta kotona nykyään ja se näkyy ettei. Omat veljeni oppivat nämä kotona ja kaikki sujui hyvin. Näen koko ajan miehiä joilta puuttuu juuri tämä perusohjaus miehuuteen. Siihen kuuluu vastuu naisesta ja kodista ja lapsista. Kunnioittakaa naista ja hän palkitsee teidät:)!
Palkitsee? Kuin temppuja tekevän koiran? Ja vastuu naisesta? Näet miehet palkittavina koirina ja naiset holhottavina lapsina.
Näillä ohjeilla pääsee jo pitkälle. Voi päästä vaikka jo toisille treffeille. Minua ainakin hyvät käytöstavat viehättävät. Mukaan tulee sitten vielä ne yhteiset asenteet ja elämänkatsomukset, jotka buustaa tykkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, tämän käytöksen pitää olla aitoa , sisäistettyä ,ei esittävää ja huomiohakuista. Mutta jos ei kuulu se kuuluisa klick , ei siinä ritarillisuuskaan auta.
Kyse on kunnioituksesta . Nainen lähtee justiinsa pois ellei mies osaa kunnioittaa häntä. Miestä joka ei osoita kunnioitusta ja suojelunhalua naiselleen ei KUKAAN normaali nainen toivo.
Lähden pois jos minua ei kunnioiteta, oli tökerösti käyttäytyvä sitten mies, nainen, vanhus tai lapsi. Mitään naisen kunnioittamista en odota. Mitä se edes on? Ihan vain kunnioitus käy.
Suojelunhalu ei kelpaa. Olen elänyt melkein koko ikäni sinkkuna ja selvinnyt mainiosti ilman suojelua. Arat vätysnaiset ehkä tarvitsevat suojelijaa. Itse en ole ikinä ollut tilanteessa että turpiin saaminen olisi ollut ajankohtainen asia kenellekään paikalla olevalle. Jos itse joutuu niin usein tuohon tilanteeseen, että elämänkumppani on valittava suojelunhalunsa perusteella, sellainen ihminen ei pärjää aikuisten maailmassa.
Kyllähän sitä selviää... mutta elämä voikuule olla muutakin :)! Et ikisinkkuna selvästi tiedä mitä edes sisimmässäsiolisi herännyt jos olisit luopunut tuosta kontrollistasi ja antautunut ja sitoutunut miehelle! Ei siinä mitään jos tuo sinulle riittää...mutta elämässä on loistokkaampaakin. Mm kohdata se toinen sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no eipä noista apua ole kun en ole komea ja pituutta ei ole että voisi antaa sen turvallisuuden vaikutelman naisille. Eli ei tuo ole se 100% varmuus todellakaan kaikille miehille
Tällä ei ole mitään tekemistä perityn ulkonäön tai pituuden kanssa. Kaikki riippuu taidoista olla naisen kanssa. Opetelkaa tuo taito . Se on 100 % varma tie menestykseenne . Kun sen opettelette niin voitte valita naisista parhaat - olittepa minkänäköisiä tahansa. Kunhan nuo kriteerit täytätte.
Luuletko siis ihan oikeasti että naisten tapailu on jokin taito minkä kun vaan osaa niin saa niin paljon naisia kun haluaa? Jos näin olisi niin miten vaan jotkut miehet osaisivat heti syntymästään nämä taidot? Kyllä se näin on että naiset ovat visuaalisia siinä missä miehetkin ja ulkonäkö on isoimmassa roolissa toisen sukupuolen miellyttämisessä. Tollainen on suoraan sanottuna mutta ei pahalla aivan paskaa mitä väität
Ja sitten on tullut tavattuun niitä vastuutaa kovasti työssään kantavia naisia jotka ovat ihan vellipolvia kun sattuukin mies kohdalle:)!
Tällä vastuunotolla ei nyt tarkoiteta mitään pinnallista vaan sitä että mies osoittaa suojeevansa naistaan tarkoittaa että än on mies suhteessa eikä se ämmä.
Jos on ämämies ja miesnainen voi sekin toimia mutta väittäisin marginaalissa tyyliin pena tarja- tai voihan olla että tuommonen tarja onkin velliä petissä:)!
Se on nimenomaan taito jota ei enää opeteta kotona nykyään ja se näkyy ettei. Omat veljeni oppivat nämä kotona ja kaikki sujui hyvin. Näen koko ajan miehiä joilta puuttuu juuri tämä perusohjaus miehuuteen. Siihen kuuluu vastuu naisesta ja kodista ja lapsista. Kunnioittakaa naista ja hän palkitsee teidät:)!
Mun naiset ovat ottaneet vastuun itsestään, eletäänhän jo vuotta 2016 ja kohta käännyttään seuraavalle vuodelle. Kiitos ei 50-luvun perhemallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ettet kuulu enään tähän nuoreen ikäluokkaan. Voin sanoa että eivät ne ikäiseni nuoret naisetkaan noudata noita perinteisiä naisen rooleja: käyttäydytään miesmaisesti, ei kunnioiteta miehiä ja tuskin edes lapsia halutaan. Varmasti pinnallisempiakin kun ennen. Eniten näyttävät saavan suosiota juuri miehet jotka ovat päinvastaisia käsitykseesi verrattuna mutta he ovatkin komeita. Silti vaaditaan miehiltä hirveästi vaikka itsellä ei ole muuta annettavaa kun pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä selviää... mutta elämä voikuule olla muutakin :)! Et ikisinkkuna selvästi tiedä mitä edes sisimmässäsiolisi herännyt jos olisit luopunut tuosta kontrollistasi ja antautunut ja sitoutunut miehelle! Ei siinä mitään jos tuo sinulle riittää...mutta elämässä on loistokkaampaakin. Mm kohdata se toinen sinä.
Antaudu sinä miehille jos mielesi tekee. Vätys. Ja kun antautumisesta tykkäät, antaudu samalla vaikka kielioppikurssille. Olet kipeästi sellaisen tarpeessa. Tekstiäsi voi hädin tuskin lukea.
Lukutaitosi on hakusessa myös. Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana "melkein" tuossa kommentissani?
Olen noudattanut vain ensimmäistä lausettasi ja aina on ollut helppoa löytää nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen noudattanut vain ensimmäistä lausettasi ja aina on ollut helppoa löytää nainen.
Tai siis härskejä vitsejä voi kyllä ihan hyvin kertoa, kunhan niihin ei oteta siitä naisesta inspiraatiota, jonka kanssa sillä hetkellä on. Tai niinkin voi tehdä, jos se on samalla jonkinlainen taitava piilokehu.
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Ole asiallinen mutta rento ja älä ikinä esitä mitään härskiä tai naista loukkaavaa vitsiä . Osoita kunnioitusta.
Ole siisti muttei sliipattu. Ajanmukainen . Älä jätä olemukseen yhtäön sottakohtaa. Partaa saa olla mutta hallittu vaikutelma.
Ja sitten tarjoa naisellesi turvaa . Osoita että puolustat häntä joka tilanteessa.
Äläkä vilkuile muita naisesi nähden.
Näillä onnistut 100%!!! Kukaan nainen ei lähde ikinä pois myöskään.
*tirsk*
Tuosta tulee mieleen partainen mies puvussa, aurinkolasit päässä yökerhossa, radiokuuloke korvalla leikkimässä henkivartijaa, jollekin teinipissikselle. Juu, ei kiitos. Pitäköön muijat tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten kun sen kunnioituksen pitäisi kulkea molempiin suuntiin, on vaan useimmilla naisilla aika pahasti hakusessa. Miesten haukkuminen esim. tyttöjen illoissa on kansallislaji. Miehet eivät vastaavaa harrasta.
Mun naiset ovat ottaneet vastuun itsestään, eletäänhän jo vuotta 2016 ja kohta käännyttään seuraavalle vuodelle. Kiitos ei 50-luvun perhemallille.