Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaveripiirini sinnku, ja sain taas huomata etten kelpaa mukaan.

Vierailija
31.12.2016 |

Nyt mulle riitti. Kaveriporukassani on, tai oli... 4 naista, +40 kaikki. Ovat naimisissa ja kaikilla lapsia. Minä olen ainut sinkku, ja lapseton, +40 kanssa. Kelpaan kyllä mukaan, kun naiset menee keskenään jonnekkin. Silloinkin tullut tunne, että olen ollut vain osuus rahanmaksusta.... Korviini on kantautunut usein juttuja, että "Erjan ja Pirjon perhe" oli sielä ja ne taas täälä ym. Tänään on yhden facebookis päivitys, et "illalla juhlat, ja kaverien kanssa kohti uutta vuotta" ym.ällöä hypetystä. Eipä vaan ole mua kutsuttu. En ole faces, mut tämän ihmisen sivut julkisia. Nyt loppuu. Nyt kertakaikkiaan loppuu tämä. Haistakoot v...i.un.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä on muuta miettimistä kun sun kutsuminen? Olet aikuinen ihminen, kysy pääsetkö mukaan haloo.

Vierailija
2/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusia ystäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki uusia ystäviä

Tai ylipäätään ystäviä.

Eihän nuo aloituksessa kerrotut ihmiset ole mitään ystäviä.

Vierailija
4/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton, +40v sinkku, joka ei ole fb:ssa. Olet varmaan melkoinen riippakivi kavereillesi, ei millään pahalla.

Vierailija
5/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Ihan perussettiä eronneellekin. Vuosia yksin jo enkä edes jaksa tutustua uusiin ihmisiin, kun olen näihin muka ystäviin niin pettynyt. Nyt vuosien jälkeen yksi laittelee viestiä lapsensa psyykkisten ongelmien vuoksi. Hieman myöhäistä anella tukea pitkän hiljaiselon jälkeen. Eivät ilmeisesti pariskuntaystävätkään jaksa kuunnella vuodatusta ongelmista.

Vierailija
6/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kun eroavat niin sitten otetaan yhteyttä 😃

Lapseton sinkku nainen

Vierailija
7/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että kaverisi ovat noin - suoraan sanottuna - kusipäisiä. Annan kaksi neuvoa. Opettele nauttimaan omasta seurastasi, sekä yritä löytää parempia ystäviä.

Vierailija
8/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla että sinut kutsutaan mukaan juuri silloin, kun kyseessä on juttu missä pääsee halvemmalla jos on enemmän maksajia. Nykyään mietin itse ihan kylmästi siltä kannalta, että mitä saan ihmissuhteista itse irti. Jos en oikein mitään, en enää näe ko. ihmisiä.

Kannattaa silti tutustua uusiin ihmisiin jatkuvasti. Ei vaan saa ottaa niin "tosissaan" mitään ihmissuhteita. Suurin osa ihmisistä nyt vaan on itsekkäitä paskoja.

Vierailija
9/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että arastelevat kutsua sinua pariskuntien joukkoon ainoana sinkkuna.

Vierailija
10/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän kuuloista ja mullakin osin samanlaisia kokemuksia toisesta kaveripiiristäni. Näihin kavereihin tutustuin aikanaan opiskeluaikana yliopistossa, kun kaikki oltiin enemmän tai vähemmän sinkkuja. Pikku hiljaa, kun muut perustivat perheen (itse jäin sinkuksi), tipahdin osasta menoista pois. Mukaan kelpasin tosiaan näihin "jaetaan kustannuksia mitä enemmän on tulossa" - menoihin, mutta monista jäin myös paitsi, vaikka olin itse aktiivinen ja kutsuin muita mukaan. Näistä "ystävistä" olen sittemmin jättäytynyt eroon.

Sen sijaan toisessa ystäväporukassani, joka onkin aitoa ystävyyttä, olen aina ollut tervetullut kaikkiin siinä missä perheellisestkin. Tuossa ystäväporukassa on sekä sinkkuja, pariskuntia kuin lapsiperheitäkin. Sinkutkin ovat tervetulleita esimerkiksi lapsiperheiden uudenvuodenjuhliin ja jos esim. minä pidän vappuaaton vastaanoton, järjestän aktiviteettja ja leluja myös mukaan tulevien kavereiden lapsille. Ja lapsiperhe-kaverit tosiaan myös tulevat sinkun järjestämiin illanviettoihin ihan mielellään, ei niin että hymähdetään ylimielisesti ja sanotaan että "kuule eiköhän meidän bileajat ole jo onneksi ohi".

Vierailija
11/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 jatkaa vielä: koita ap saada uusia ystäviä aktiivisesti. Esim. facebookissa on välillä ollut näitä "etsitään uusia ystäviä"-tapaamisia. Aikuisiällä uusien ystävien etsiminen voi olla hankalaa, mutta ei mahdotonta. Pitää vaan olla riittävän aktiivinen itse.  Mutta kannattaa yrittää vaikka fb:n kautta, et voi nykytilanteeseen nähden aikanaan hävitä mitään!

Vierailija
12/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap. Olen ratkaissut ongelman etsimällä parempia kavereita. Heidän kanssaan olen tämän uudenvuoden. 

Tuntuu kyllä uskomattoman pahalta, kun jätetään ulos. :( Itselleni tätä on käynyt myös sinkkuporukoissa, syytä en käsitä, minulla on läheisiä ystäviä ja kaveriporukoita, jotka pyytävät mukaan aina kuin mahdollista. Minkäpä teet, kaikkia ei voi miellyttää. 

Vierailija
13/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että arastelevat kutsua sinua pariskuntien joukkoon ainoana sinkkuna.

Mitä arastelemista siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi