Laitetaanpa tähän kehuja Stokkalle!
Narinat toiseen ketjuun.
Minä aloitan. Tampereen Stokkalta saa irtoluomumunia, vieläpä ruskeita! Voin ottaa kotoa tyhjän kennon mukaan ja täyttää ja punnita sen Stokkalla - ei tule kartonkijätettä. Luomumunia muutenkin ostaisin, mutta ruskeita ei muualta saa! Ainakaan Tampereella. Eikä mene munia sinkkutaloudessa vanhaksi, kun voin ostaa vaikka vain yhden, jos tarvitsen vain yhden.
Kommentit (15)
No kyllä mä ainakin tykkään paljon Stockasta ja nimenomaan Hgin keskustan tavaratalosta. Se on yhä edelleen kunnon perinteinen tavaratalo, josta voi olla ylpeä. Esim. Manhattanilla shoppaillessa tuli huomattua, ettei Stockmann yhtään kalpene kansainvälisessäkään vertailussa (Macy's oli mulle jonkinlainen pettymys). Toivon todella, että Stockan taru jatkuu myös tulevaisuudessa, koska menetys olisi kyllä suuri.
Stockasta tulee hieno, kun sinne saneerauksen yhteydessä palkataan hyvällä vainulla varustettuja ostajia. Iloinen ja luonteva myyntitapahtuma on varmasti myös tulevaisuutta. Tsemppiä Stocka :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä värillä on?
Ruskeakuorisen munan keltuainenkin on herkullisemman värinen eikä kalvakan vaaleankeltainen, ja siksi olevinaan maistuukin paremmalta :-)
Mutta varsinaisesti suosin ruskeita siksi, kun Suomessa niitä on niin vaikea saada. Aina monokulttuuria vastaan! -ap
Vaatteet on yllättävän kohtuuhintaisia vaikka yleisesti Stockkalla taitaa olla vähän elitistinen leimaa. Herkusta saa harvinaisempia ruokatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ainakin tykkään paljon Stockasta ja nimenomaan Hgin keskustan tavaratalosta. Se on yhä edelleen kunnon perinteinen tavaratalo, josta voi olla ylpeä. Esim. Manhattanilla shoppaillessa tuli huomattua, ettei Stockmann yhtään kalpene kansainvälisessäkään vertailussa (Macy's oli mulle jonkinlainen pettymys). Toivon todella, että Stockan taru jatkuu myös tulevaisuudessa, koska menetys olisi kyllä suuri.
Sama kokemus Manhattanilta - Stokka onnistuu olemaan samaan aikaan sekä se vähän parempi tavaratalo että avoin kaikille. Siisti, valoisa ja vielä joskus nykyäänkin aavistuksen ylellinen.
Casa Stockmann liinavaatteet ja astiat ovat erinoimaisia hintalaatusuhteeltaan. Harmittaa, jos niitä ei kohta enää saa.
Stockan herkku on kaupungin paras ruokakauppa! Rakastan keskustan tavarataloa ja ennen myös akateemista.
Stockkan nykyinen vaatevalikoima on loistava, mukaan on otettu ihania kansainvälisiä merkkejä. Kantiskortilla vaatteissa usein -20% alennus, mikä on jo kivasti pois vähän kalliimman vaatteen hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Stockkan nykyinen vaatevalikoima on loistava, mukaan on otettu ihania kansainvälisiä merkkejä. Kantiskortilla vaatteissa usein -20% alennus, mikä on jo kivasti pois vähän kalliimman vaatteen hinnasta.
Ja voisivat antaa sen -20% automaattisesti. Kuka helvetti mitään kuponkeja tänä päivänä raahaa mukanaan?
Stocka oli hyvä työnantaja opiskelijalle 90-luvun alussa.
Olen lapsesta asti käynyt Stockalla ja siihen liittyy voimakkaita muistoja. Se on mennyt kyllä valikoimiltaan paljon huonommaksi, en ole käynyt moneen vuoteen enää. Yksi syy on se, että kun Hlsingin keskustaan ei ole enää pakko mennä työn takia, niin vältän sitä kuin ruttoa. Siitä on tullut niin helkkarin epämiellyttävä paikka.
Silti surettaa, jos se kaatuu. Mieluummin tukisin Stockaa niillä verorahoilla mikä nyt menee Ylen propagandan rahoittamiseen.
Olispa tässäkin kaupungissa Stockan Herkku!