Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asentohuimauksesta kokemuksia?

Vierailija
31.12.2016 |

On eilen ja tänään tullut muutamaan otteeseen semmoisia voimakkaita pyöriviä huimauskohtauksia, muutama sekunti kerrallaan, makuulla kylkeä kääntäessä ja vessassa alaspäin päätä kääntäessä. Klassisesti asentohuimauksen oireilta vaikuttavat.

Googletin jumppaohjeita, ja ainakin asenhoito.auttaa.fi :ssä on aika hemmetin sekavat ja monimutkaiset ohjeet. Helpompiakin löytyy, http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/dlk/dlk00224.pdf

Mikä teillä on tehonnut ja kuinka nopeasti? Aika hurja olo, ensin pelottikin, mutta onneksi oireet täsmäsivät niin selvästi, että rauhotti mieltä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota jälkimmäistä mulle on neuvottu, tein pari viikkoa ja helpotti. Voi tosin uusia aika helposti.

Vierailija
2/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ykkönen! Maanantaina soitan työpaikkalääkärille, mutta voisin tuota jo kokeilla.

Onko muita kokemuksia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla se alkoi niskajännityksestä päätteellä työskennellessä ja siihen se usein liittyykin. Siellä vaan jumittuu jotain . Se oli pelottavaa vippasi vasemmalle . Jos päätä nosti ylöspäin sama. Ostin sellaisen pyörivän laitteen ja aloin treenata parissa viikossa ongelma muine jumppineen asettui.

Pelottavaa oli kun ei tiennyt mikä vaivasi.

Vierailija
4/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tepsinyt myös tuon jälkimmäisen tyyppinen hyvin. On uusiutunut tosin useamman kerran, mutta hyvin sen kanssa pystyy nyt elämään, kun tietää, mistä kyse ja mikä auttaa. Alkuun säikäytti kyllä, on hurja ja kurja tunne! Tsemppiä sinulle, kyllä varmastikin on juuri tuosta kyse sinullakin.

Vierailija
5/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ohjeet. Olisiko n. 1vrk mennyt että helpotti huomattavasti. Monta kertaa päivässä tehty.

Vierailija
6/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Helpottaa kuulla. Nyt täytyy vaan jumpata ja välttää toistaiseksi autolla ja pyörällä ajoa.

Ap

Vierailija
7/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ykkönen! Maanantaina soitan työpaikkalääkärille, mutta voisin tuota jo kokeilla.

Onko muita kokemuksia?

Ap

Minulla oli alussa voimakkaita hyvänlaatuisia asentohuimauskohtauksia,maailma pyöri silmissä ja useana päivänä annoin ylen.Lääkäri diagnosoi menieren oireyhtymän.Lääkäri neuvoi,että käy vuoteeseen kyljelleenmakuulle ja käännyt puolelta toiselle 10-kertaa peräkkäin.Pyörrytys hävisi,väheni.Nyt on ollut oireeton,eikä tarvi voimistella.

Vierailija
8/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jumppa auttaa. Mulla ollut kerran niin pahana että olin sairaalassa, kun ei tiedetty ensin mikä on. En pysynyt lainkaan pystyssä. Muutama päivä oli pahana, sitte jumpalla helpotti.

Vierailija
9/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli. Meni lääkäriin ja lääkäri tiesi heti, että kyseessä on asentohuimaus ja lääkäri jumppautti saman tien tiettyjä asentosarjoja niin että maailma vain pyöri äidilläni. Mutta väkisinkin tehtiin tietyt asennot tietyn kaavan mukaan. Ja puf*, heti tuon asentojumpan jälkeen huimaus katosi kuin savuna ilmaan jo siinä vastaanotolla eikä ole sen koommin tullu takas. Tuosta on aikaa jo varmaan 10 vuotta. Tätä äitini aina jaksaa päivitellä.

Vierailija
10/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti tietää, että se on vaaratonta. Uusii tosiaan helposti, mutta jos nuo helpot harjoitteet auttaa, niin ei paha.

Vierailija
11/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain apua niskaseisonnasta.  Yhtäkkisiä pään kääntämisiä varottava, silloin pyörryttää.  Hartiat jäykistyivät kun tein joululeivonnaisia.

Kova alusta ja kyljellä makuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme