Olenko muka ainut nuori nainen joka käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?
On minusta hygieenisempää, voi heti vaihtaa suojan jos vuotoa tms. Harva kuitenkaan pikkareita vaihtaa kuin sen max 1 kerran/vrk. Ja kyllä ne kaikkien naisten alapäät jotain erittää ihan päivittäin, siihen vielä jollain pissavahingot päälle ym...
Kommentit (42)
Itse käytän. Olen 19v. Oon käyttäny varmaan 12-13 vuotiaasta lähtien.
Ne päivät kun en käytä (ovat loppuneet/en ole muistanut ottaa mukaan jos olen muualla kuin kotona) ovat ällöttäviä! Pikkarit täynnä valkosta vuotoa :(
Ja ei, ei ole tulehdusta. Toisilla vaan vuotoa erittyy enemmän kuin toisilla :D
Ei mulla ainakaan. Apn kannattaisi käydä alan lääkärissä tutkituttamassa toosansa.
Minäkin,45v olen käyttänyt päivittäin jo vuosikaudet! Öisin sitten annan toosalle ilmakylpyjä.
Olen viisikymppinen ja käytän silti päivittäin suojia. Olen itseasiassa käyttänyt niitä jo lukioikäisestä asti.
Ei ole mitään vikaa, niin kuin joku tuolla huuteli, vaan valkovuotoa erittyy ilmeisesti vain keskivertoa enemmän. Märissä pikkareissa on ikävä olla. Mieluummin vaihdan suojaa tarvittaessa.
Pissavahingot, mitä nyt hyvän tähden :D??? Ei todellakaan ole normaalia pissiä housuun!
Käytin joskus teininä, enää en jaksa :s välillä pikkarit on kyllä epämiellyttävän märät, mutta vaihan melkein päivittäin
Käyppä Ap tutkituttamassa toosas, ei mulla mitään vuotoja tule?! Ikää 20v en tosiaan mitään suojia käytä.
En käytä. Mulla on terve alapää Eli en vuoda kokoajan eikä varsinkaan ole pissavahinkoja :DD
Mä käytin nuorempana päivittäin, oli niin runsas valkovuoto. Sittemmin vuoto on niukentunut, ehkä kierukan vaikutuksesta tai muuten vain, joten enää ei onneksi ole tarvetta.
Pissavahinkoja luulin säännöllisesti tapahtuvan vain alle kouluikäisille, jos niitä on paljonkin, kannattanee käydä lääkärissä?
Mulla on ehkäisyimplantti ja enemmän tai vähemmän veristä vuotoa kuukautisten välissä. Siksi käytän suojia usein. Mutta kun on kausia että en vuosia, iloitsen siitä että ei tarvitse käyttää mitään! Parempi alapäänkin olla hautomatta niissä suojissa.
Silloin kun vielä olin nuori nainen käytin pikkuhousunsuojaa päivittäin sillä lopputuloksella, että ihoni herkistyi pikkuhousunsuojien/siteiden muovimaiselle pinnalle.
Jouduin siteissä siirtymään Vuokkoset kategoriaan, onneksi ihoni kestää niiden käytön. Pikkuhousunsuojien käyttö loppui kokonaan.
Hygieenistä on vaihtaa pikkarit aamuin ja illoin.
Sitä vuotoa tulee nimenomaan siksi kun haudotte sitä alapäätänne muovissa jatkuvasti. Kun lopetatte pikkuhousunsuojien käytön niin ongelma häviää ajan kanssa.
Ei ole suositeltavaa pitää aina suojia, koska ulkosynnyttimet voivat ärtyä
En käytä, ei ole ylimääräisiä vuotoja, eikä pissa karkaile. En kyllä ole nuori, vaan 47 v.
Kyllä mullakin tulee valkovuotoa, mutten kyllä sen takia laita hiostavaa pikkuhousunsuojaa. Ei sitä niin paljon tule, että pitäis pöksyt suojata. Mua rupee ainakin kutittaan ihan hirveesti jos koko ajan on suoja housuissa. Pidin joskus teininä joka päivä, ja voin kertoa että on paljon parempi nyt kun en pidä kuin kuukautisten aikaan.
Jos noin paljon koko ajan vuotaa niin kannattaisi tarkistaa kampiakselin stefa.
M
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen ja käytän silti päivittäin suojia. Olen itseasiassa käyttänyt niitä jo lukioikäisestä asti.
Ei ole mitään vikaa, niin kuin joku tuolla huuteli, vaan valkovuotoa erittyy ilmeisesti vain keskivertoa enemmän. Märissä pikkareissa on ikävä olla. Mieluummin vaihdan suojaa tarvittaessa.
Oletko ajatellut, että ne suojat lisäisivät valkovuotoa?
Hyi hemmetti teitä, naiset. Oikeastiko se toosa vuotaa jotain koko ajan? :D