Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma nainen

Vierailija
31.12.2016 |

Eikä rumuus ole haitannut mua mitenkään. Olen ruman miehen kanssa naimisissa. Miksi valitatte että rumuus haittaisi jotenkin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä rumuus estää mua että naiset kiinnostuisi. Ei ole helppoa mennä miehenä tekemään aloituksia kun ruma on

Rohkeasti vaan. On meitä rumiakin naisia ja tajuamme ettemme saa komeaa miestä.t. Ap

Ainahan naiset toitottaa että ovat mielummin yksin kun tyytyvät johonkin ei komeaan mieheen johon eivät tunne vetoa

Vierailija
22/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies, eikä komeus ole hyödyttänyt minua mitenkään. Miksi miehet selittävät, että miehillä olisi jotain ulkonäköpaineita, kun miehen ulkonäöstä ei ole mitään hyötyä?

Eipä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää.

Vierailija
24/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä rumuus estää mua että naiset kiinnostuisi. Ei ole helppoa mennä miehenä tekemään aloituksia kun ruma on

Rohkeasti vaan. On meitä rumiakin naisia ja tajuamme ettemme saa komeaa miestä.t. Ap

Mutta katsos kun ne rumat miehet eivät tätä tajuakaan. Eivät he lähesty rumiakaan naisia, koska he haluavat sen kauniin naisen, niinkuin kaikki muutkin

http://aijaa.com/7tMbGA

Vierailija
25/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ketju. Ikäänkuin kukaan ei uskoisi, kun joku sanoo, että ulkonäkö vaikuttaa tai ei vaikuta. Kunnon keskustelua ei synny.

Vierailija
26/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies, eikä komeus ole hyödyttänyt minua mitenkään. Miksi miehet selittävät, että miehillä olisi jotain ulkonäköpaineita, kun miehen ulkonäöstä ei ole mitään hyötyä?

Miten niin ei olisi hyötyä? Naiset juuri ihastuvat komeisiin miehiin ja ulkonäön puutteet laskevat viehätystä ja aiheuttavat ainakin minulle miehenä ulkonäköpaineita

Vierailija
27/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokenut22 kirjoitti:

Rumilla naisilla on yleensä kauniimpi pillu.Kokemusta on.

No kun eihän ne ole puhki nussittuja.

Vierailija
28/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei olisi hyötyä? Naiset juuri ihastuvat komeisiin miehiin ja ulkonäön puutteet laskevat viehätystä ja aiheuttavat ainakin minulle miehenä ulkonäköpaineita

Ulkonäköön ihastutaan, muihin ominaisuuksiin rakastutaan.

Se, jota ei ole siunattu edes kohtuullisella ulkonäöllä, joutuu yrittämään huomattavasti kovemmin päästäkseen edes treffeille, joissa ne muut ominaisuudet voisivat tulla ilmi. Jos ei ole komea tai kaunis, on oltava mahdottoman fiksu ja hauska, kun taas kaunis tai komea saa jo treffikutsuja pelkällä ulkonäöllään. Kärjistäen siis näin.

Mutta miettikää, jotkut Makwan Amirkhani ja Janni Hussi on sinkkuja, joten ei se upea ulkonäkö välttämättä ole tie onnelliseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

Vierailija
29/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön ihastutaan, muihin ominaisuuksiin rakastutaan.

Se, jota ei ole siunattu edes kohtuullisella ulkonäöllä, joutuu yrittämään huomattavasti kovemmin päästäkseen edes treffeille, joissa ne muut ominaisuudet voisivat tulla ilmi. Jos ei ole komea tai kaunis, on oltava mahdottoman fiksu ja hauska, kun taas kaunis tai komea saa jo treffikutsuja pelkällä ulkonäöllään. Kärjistäen siis näin.

Mutta miettikää, jotkut Makwan Amirkhani ja Janni Hussi on sinkkuja, joten ei se upea ulkonäkö välttämättä ole tie onnelliseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

Niin no miten saada nainen rakastumaan jos hän ei ensiksi ihastu sinuun ulkonäön takia. Tuo yhtälö on ihan mahdoton ilman ihastumista ensin.

Vierailija
30/30 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin väite ikinä. Komeus/kauneus on hyödyksi muissakin elämänalueissa kun seurustelussa. Neuvoitteluissa, työhaastatteluissa, jopa oikeudessa kaunis/komea saa lievemmän tuomion kuin ruma, ja on todennäköisempää että voittaa kiistansa. Selvästi mitattavista olevista tekijöistä kuten miehen pituus ja naisen paino, tekee tästä syrjinnästä kiistatonta, niin selvästi erottuu tilastoissa. Oli sitten oikeuden tuomiot tai vaikka palkka, lyhyille miehille ja paksuille naisille maksetaan vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä