Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa suhdetta aloititte?

Vierailija
31.12.2016 |

Askarruttaa milloin uudessa suhteessa rohkenee aloittaa piereskelyn toisen kuullen. Olen mies ja kärsin ilmavaivoista. Seksiäkin harrastetaan jo. Maha kipeänä kun ei ole voinut töräytellä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt aikoinaan. Olen tosin nainen, mutta olen sinkkuaikoina tottunut tapoihini. Inhottaa kun miesystävä tekee erityisen mausteisia ruokia yleensä ja jotka aiheuttavat vatsanväänteitä. Käyn usein vessassa...

2/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en töräyttele ollenkaan. Mies aloitti varmaan kun muutettiin yksiin. Ei naisen ole soveliasta töräytellä miehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mies aloitti samantien. Itse rohkaistuin ehkä 1-2 kuukauden jälkeen :D Yritän silti edelleen hoitaa asian jossain muualla, miestä ei ihan niin paljon kiinnosta. Se on enemmänkin hauskaa, paitsi sitten jos sattuu tulemaan hirveän löyhkän kera.

Vierailija
4/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aloitti vienon paukuttelu heti kun vietettiin ensimmäisiä öitä yhdessä ja minä töräyttelin vähän jykevämpiä.

Joskus vaan harmittaa jos on jyystetty huolella ja vaimo ei voi enää pidättää. Peräsuolessa vapautta kohti matkustava ilmakuplia tuntuu myös siellä pimpin puolella, ja viimeistään hihitys jännittää vatsalihakset niin että meinaa pudota kyydistä.

Kerran nuoruudessani pamputin takaapäin yhtä yhdenillan hoitoa, nainen oli valitellut vatsakipua ja ajatteli ehkä että kontillaan pystyy paremmin...Mutta ekan 15 minuutin jälkeen suloinen pyöreä takamus puhalsi syliini hurjan myrkkypilven. Nainen oli saavinaan js syöksyi eteenpäin makuulleen, mutta kuulin pröpötyksen vielä kun se makasi, joten ei mennyt läpi. Tai voihan se olla että se sai niin kovaa että päästi ilopierun, vaikea sanoa. Se oli oudon kiihottavaa, vaikkei kakkaleikit yleensä kiinnosta.

Vierailija
5/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on pöräytelty iät ja ajat miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi