Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tekevät näin, kun puhuvat syömistään ruokamääristä

Vierailija
31.12.2016 |

* keskustelua syömisestä pienestä budjetilla *
Henkilö A: hyvin pärjää kolmella eurolla, kun tekee jauhelihakeiton ja syö sitä neljä päivää
Henkilö B: ai että jauhelihakeitto neljän päivän ruoat, minulla olisi kamala nälkä
Henkilö A: hyvin selviää ilman nälkää, kun muistaa aamupalat, välipalat ja iltapalat, esimerkiksi jukurttia ja leipää

????

Ne jukurtit ja leivät tuplaavat syömiseen menevän rahamäärän heti.

Laskevatko ihmiset ruokakuluiksi ainoastaan lämpimien aterioiden ainekset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihmetellyt kun täällä on ketjuja joissa ap kysyy miten vitosella pärjää viikon kun kaapit ammottavat tyhjyyttään, ja vastaajat olettavat että ap:lla olisi kuitenkin välipalat valmiina. Noissa ketjuissa annetaan vinkit vain päivällisen valmistamiseen.

"Vitosella saa paketin jauhelihaa, sipulin ja muutaman pari pussia makaronia niin hyvin pärjää."

Vierailija
2/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä välipalat? Ei aikuinen ihminen tarvitse mitään välipaloja. Aamupalalla ja kahdella safkalla pärjää hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä välipalat? Ei aikuinen ihminen tarvitse mitään välipaloja. Aamupalalla ja kahdella safkalla pärjää hienosti.

Tarvii ne välipalat, niitähän suositellaan ihan. Ei moni käytä omia aivoja syömisissään, vaan tekevät siten kuin joku muu "määrää"  :D:D

Vierailija
4/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun "jukurtti"?

Vierailija
5/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aamupalasyömisetkin jotain maksaa. Vai taivaastako ne tipahtaa?

Mä joudun kyllä ostamaan ne ihan kaupasta, paitsi jos kalaonni on suosinut, hirvi osui sopivasti tähtäimeen ja pakastin täynnä itse poimittuja marjoja ja sieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän