Hitsi miten sydän hypähti kun ihastukselta tuli viesti
Ihan semmonen neutraali, mutta kuitenkin, se on ajatellut mua edes vähän :)
Ihan turha viesti tämäkin mutta piti vaan laittaa jollekin :)
Kommentit (19)
Juu kyllähän tuollainen aina tuntuu hyvälle :)
Voi onnea sinulle, tuo on ihanaa. Minulle oli ihastus yrittänyt eilen soittaa kun olin töissä. Olen yrittänyt tämän ihastuksen unohtaa, mutta se ei vain onnistu. Ja nyt olen ihan hämilläni, kun yritän järkeillä, onko hän todella yrittänyt tavoittaa minua vai onko se puhelu ollut vahinko.
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäset pennut täällä jo pörrää??
Niinpä, aikuiset eivät ihastu.
Aikuiset ihmiset menevät treffeille kysymään tulot ja lastentekosuunnitelmat ja jos sopii, he muuttavat yhteen. Käytännöllistä ja järkevää, ei mitään tunteilua tai romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että ihastumisella on ikäraja? Voi lapsi parka! Tulet vanhemmiten huomaamaan, että ei se niin mene! Ja onneksi näin... Ihmisellähän ei olisi mitään, jos tunteita ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
40v :D ap
Vierailija kirjoitti:
Voi onnea sinulle, tuo on ihanaa. Minulle oli ihastus yrittänyt eilen soittaa kun olin töissä. Olen yrittänyt tämän ihastuksen unohtaa, mutta se ei vain onnistu. Ja nyt olen ihan hämilläni, kun yritän järkeillä, onko hän todella yrittänyt tavoittaa minua vai onko se puhelu ollut vahinko.
Kutkuttavia nuo ajatukset, kai soitit tai laitoit viestiä takas? Jos et niin laita heti, joohan! ap
Joskus se just on parasta, kun tulee viesti jossa ei ole mitään asiaa. Silloin toinen on oikeastikin vain halunnut viestiä just sulle.
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko sinä tunteiden tuntemisen, kun täytit 18 vuotta? Aika ankea elämä, ei käy kateeksi.
Nimenomaan se sydämen hypähdys on ihana tunne :) Toki jotain muljahduksia voi tulla muistakin syistä, mutta se, kun toinen ajattelee sua ja itse et voi lakata ajattelemasta häntä - ei oo todellakaan vain "pentujen" hommaa.
Surullista, jos joku ei ole lapsuusaikojensa jälkeen ollut kertaakaan ihastunut keneenkään.
Tänään se dippaa munaansa toisen pillussa kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Tuossa neljänkympin tienoilla se on vähän tuollaista tosiaan. Ei millään ole oikein väliä ja kellään ei ole enää tunteita, niin paukutetaan suuntaan ja toiseen. Ap:kin "pettämässä" miestään kohta tuon "ihastuksensa" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin mahdollista. Mut tuo äskeinen hetki oli MUN! Täytyy nauttia näistä pienemmistä hyvän mielen murusista :) Parempaa uutta vuotta sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutkuttavia nuo ajatukset, kai soitit tai laitoit viestiä takas? Jos et niin laita heti, joohan! ap
No en laittanut! En vain uskalla. Jos se olikin vahinko. Minulla on nimittäin sellainen käsitys, että hän ei ole kiinnostunut. Ja nyt kärvistelen täällä. Mitä minä edes siihen viestiin laittaisin, kun olen hänelle tavallaan vähän loukkaantunutkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa neljänkympin tienoilla se on vähän tuollaista tosiaan. Ei millään ole oikein väliä ja kellään ei ole enää tunteita, niin paukutetaan suuntaan ja toiseen. Ap:kin "pettämässä" miestään kohta tuon "ihastuksensa" kanssa.
Eikös se muuten ole näin tutkimusteknikko mukaan? Muistaakseni todella nuoret ja vanhat arvostaa eniten uskollisuutta parisuhteessa ja nämä keski-ikäiset ja sitä nuoremmat aikuiset ovat kaikkein kovimpia pettäjiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin mahdollista. Mut tuo äskeinen hetki oli MUN! Täytyy nauttia näistä pienemmistä hyvän mielen murusista :) Parempaa uutta vuotta sullekin!
Niin mitä se laitto?