Kiva siirtyä uuteen vuoteen, kun mies on aloittanut sen käsittämättömän meuhkaamisen uudestaan
Eropäätöksen tein keväällä, mies sai jäämään muuttamalla käytöstään. Luki kirjallisuutta vihanhallinnasta jne. Nyt näen, että lipsuu samaan vanhaan. Ja mulla menee varpaat oven väliin ja tulee fyysiset ja henkiset stressioireet. Mä en kestä sitä mankelia enää uudestaan.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu, ellei ole pysynyt lupauksessaan. Testaa tietenkin olitko tosissasi. Nyt on vaan toteutettava se päätös eikä jäädä huopaamaan edestakas.
Pahinta on, että mä näen sen silmistä ja kasvoista ylipäätään, että sillä on se kausi päällä, ettei sillä ole ihan oikeasti kaikki kunnossa. Ja ne puheet, se on hakkaamassa päätä irti milloin keneltäkin jossain hypoteettisessa tilanteessa. En jaksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu, ellei ole pysynyt lupauksessaan. Testaa tietenkin olitko tosissasi. Nyt on vaan toteutettava se päätös eikä jäädä huopaamaan edestakas.
Pahinta on, että mä näen sen silmistä ja kasvoista ylipäätään, että sillä on se kausi päällä, ettei sillä ole ihan oikeasti kaikki kunnossa. Ja ne puheet, se on hakkaamassa päätä irti milloin keneltäkin jossain hypoteettisessa tilanteessa. En jaksa.
Ap
Ja mitään diagnoosiahan ei ole eikä ole tulossa.
Ap
Käy vaivihkaa, mutta kuitenkin niin että tiedät miehesi näkevän, vetämässä pari kataa takapihan puuhun. Eiköhän tuo ole aika säyseää poikaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käy vaivihkaa, mutta kuitenkin niin että tiedät miehesi näkevän, vetämässä pari kataa takapihan puuhun. Eiköhän tuo ole aika säyseää poikaa sen jälkeen.
:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mitä sillä diagnoosilla tekisit? Nyt jalka pois sieltä oven välistä, ulkopuolelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mitä sillä diagnoosilla tekisit? Nyt jalka pois sieltä oven välistä, ulkopuolelle!
Mun työtilat ja toimeentulo on tässä talossa ja pihapiirissä. Olen sitoutunut muutaman kuukauden ajan tilauksiin. Löydän itseni uudestaan ja uudestaan tästä samasta tilanteesta. En voi nauttia työstäni, jota rakastan.
Ap
Sun pitää nyt kuule vaan alistua, koska olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt kuule vaan alistua, koska olet nainen.
Katsottiin eilen vanhaa elokuvaa, jossa Robert DeNiro näytteli kusipäistä miestä nimeltä Dwight. Mies heitteli semmoisia, että "Onko tuon niinkun mun touhut?" Kohtauksessa, jossa nainen ja lapset iloitsivat keskenään jostain, Dwight sai raivarin. Mun mies alkoi nauramaan ja huutelemaan. Näki itsensä peilistä vissiin.
Ap