Isäni on vaimo on niin lapsellinen kiukuttelija, että huoooh
Onko muita aikuisia lapsia, joiden isän uusi kumppani on lapsellinen kuin joku pikkuvauva? Olin 15 kun tämä ääliö saapui isäni elämään ja en aluksi tajunnut, mistä kenkä puristaa, koska olin toki lapsellinen silloin itsekin. Mutta olinkin vasta 15. Nyt on isästä edunvalvojuuskiista meneillään ja kyseisen naisen lapsellisuus vain huvittaa... Nainen haluaisi olla se edunvalvoja ja koska mä en suostu niin nyt sitten haukutaan ja syytetään minua jos ei pääsekään siksi, vaikka itse aloitti ja maistraattihan sen asian päättää, en minä.
Kommentit (28)
Tedän perheen, jossa isän lapset eivät uutta vaimoa hyväksyneet ikinä. Mutta kun vanha isä tuli vuodepotilaaksi, niin vaimo nakitettiin omaishoitajaksi kyllä. Lapset kävi jouluna moikkaamassa.
Tämän äitihullun ei tarvitse edes rekisteröityä, aloitukset tunnistaa jo ensimmäisestä virkkeestä... Täällä se sitten istuu jankuttamassa koko uuden vuoden aaton. Vai että isän vaimo on lapsellinen kiukuttelija... :D :D :D
Joko Ismo poisti sun seksuaaliset traumasi?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko isälläsi muistisairaus? Ottakaa se yleinen edunvalvoja. Kokemus on opettanut, että tuollaiset isän uudet ovat laskelmoivia vallankäyttäjiä.
Laskelmoiva vallankäyttäjä on hyvä kuvaus. Ehkä ne ekat vaimotkin joskus on, mutta sitä ei niin huomaa tai se ei haittaa ainakaan lapsia, koska äiti harvemmin estää lapsiaan tapaamasta isäänsä, jos on tämän kanssa yhdessä. Tai estää lasten isää pitämästä lapsiin yhteyttä. Tai saa itkuraivarit isälle, joka pitää.
ap
Eih, täällä sitä sitten taas jankutetaan koko päivän.
Onko teidän suvussa yhtään täysjärkistä ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän suvussa yhtään täysjärkistä ihmistä?
Äitihullun tarinoista päätellen hänen äitinsä.
No ap on vauvapalstan ihka oma kylähullu. Joten joo, ei sillä ole kaikki kunnossa.