Isäni on vaimo on niin lapsellinen kiukuttelija, että huoooh
Onko muita aikuisia lapsia, joiden isän uusi kumppani on lapsellinen kuin joku pikkuvauva? Olin 15 kun tämä ääliö saapui isäni elämään ja en aluksi tajunnut, mistä kenkä puristaa, koska olin toki lapsellinen silloin itsekin. Mutta olinkin vasta 15. Nyt on isästä edunvalvojuuskiista meneillään ja kyseisen naisen lapsellisuus vain huvittaa... Nainen haluaisi olla se edunvalvoja ja koska mä en suostu niin nyt sitten haukutaan ja syytetään minua jos ei pääsekään siksi, vaikka itse aloitti ja maistraattihan sen asian päättää, en minä.
Kommentit (28)
Kerro esimerkkejä tuosta lapsellisuudesta niin voidaan miettiä kumpi on lapsellinen
Anna mää arvaan. Nainen on sellainen röllykkämahainen, kananpersetukkainen, persevilkkuulökäreistä-nainen, ajaa opelilla ja luulee olevansa joku lastenkasvatus-guru?
En kerro esimerkkejä, ettei tunnisteta. Mutta ei-lapsellinen hyväksyisi sen, että joku on eri mieltä sanomatta sen erimieltä olevan ajatuksia mustamaalaamiseksi, kun ne ovat faktoja.
ap
Kiusa se on pienikin kiusa, mutta toivottavasti edes sinä saat jotain iloa käytöksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiusa se on pienikin kiusa, mutta toivottavasti edes sinä saat jotain iloa käytöksestäsi.
Mitä tarkoitat? Totta kai se harmittaa kun itekin vasta nyt tajuaa naisen käytöksen olleen pitkin matkaa lapsellisuutta. Olisin alkanut suhtautua jo ajat sitten hieman toisin isääni ja häneen jos olisin sen tajunnut.
Jaaha, avoliiton seksiongelmatko on nyt taas sivuutettu ja palattu haukkumaan isän vaimoa?
En mä hauku, mä vain ymmärsin, mistä se hänen omituinen käytöksensä kumpuaa. On lapsellinen. Nyt ei haittaa se käytös niin pahasti, siis puoliani haluan oppia pitämään toki yhä, mutta kun näen lähtöajatteluaan selkeämmin, niin puolieni pitäminen on helpompaa. Se onkin lapsellinen. Siihen ei tarvitse niin hirveästi sanoa edes mitään.
ap
Tottakai isän vaimo on lapsellinen. Olleet naimisissa vasta 30 vuotta! Luultavasti häntä ei tämä teidän välinen kiista kiinnosta yhtään. Kuka tästä jauhaa? Kuka luulee edelleen olevansa 6 tai 15?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Totta kai se harmittaa kun itekin vasta nyt tajuaa naisen käytöksen olleen pitkin matkaa lapsellisuutta. Olisin alkanut suhtautua jo ajat sitten hieman toisin isääni ja häneen jos olisin sen tajunnut.
Nyt vasta tajuat ja olet asiasta jauhanut pari vuotta
Tee uudenvuodenlupaus Äitihullu. Ei enää palstalla jauhamista
Kaikki kiittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajuat ja olet asiasta jauhanut pari vuotta
Niin, nyt se vasta näyttäytyy minulle lapsellisuutena, aiemmin näin sen jonain muuna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai isän vaimo on lapsellinen. Olleet naimisissa vasta 30 vuotta! Luultavasti häntä ei tämä teidän välinen kiista kiinnosta yhtään. Kuka tästä jauhaa? Kuka luulee edelleen olevansa 6 tai 15?
Kyllä häntä kiinnostaa kun kuulin tädiltäni mitä puhuu minusta.
ap
Itselle se vain on valtava helpotus kun tajuaa, miksi toinen puhuu läpiä päähänsä, niin ei sitten tarvitse alkaa sen kummemmin siihen mukaan. Vaikka ei ole tietenkään kiva havaita, että aikuinen isän elämään tullut ihminen ei olekaan tosiaan ihan aikuiseksi kasvanut.
ap
Häh? Tottakai puoliso on ensi sijainen edunvalvoja. Ja yhtään "lapsellisuusesimerkkiä" emme ole vieläkään täältä lukeneet. Onko sulla ap itsellä kaikki asiat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tottakai puoliso on ensi sijainen edunvalvoja. Ja yhtään "lapsellisuusesimerkkiä" emme ole vieläkään täältä lukeneet. Onko sulla ap itsellä kaikki asiat kunnossa?
No isäni ensinnäkin vastustaa edunvalvontaa, miksi ihmeessä vaimolle ei käy yleinen edunvalvoja? Isällä on aika paljon omaisuutta ja totta kai edunvalvojan pitää osata pitää hyvää huolta varoista. Minä en sitä yleistäkään haluaisi, mutta jos vaimo haluaa edunvalvojan.
ap
Siis onko isälläsi muistisairaus? Ottakaa se yleinen edunvalvoja. Kokemus on opettanut, että tuollaiset isän uudet ovat laskelmoivia vallankäyttäjiä.
Ismo arvatenkin heräsi tänä aamuna jankutukseen ja lähti taas 12 tunnin lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Pimpelipomillako?
Pitäis olla maailmankaikkeuden järjestämänä joku "pääsykoe" tms. vanhemman uudeksi kumppaniksi, ettei nyt ainakaan ole lapsellisempi kuin vanhemman omat lapset. Siitä aiheutuu hirveästi harmia nimittäin näille lapsille :(
ap