Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on liian hyvännäköinen mies (omaan tasooni)

Vierailija
30.12.2016 |

Olen itse huomannut rupsahtaneeni viimeisten viiden vuoden aikana todella paljon. Syynä lienee kaksi huonounista vauvaa. En ole ylipainoinen, mutta terhakkuus ja kiinteys ei enää pysy ilman nälkäkuureja tai himojumppaa. Pahin rupsahdus on tapahtunut kuitenkin kasvoissa, olen helposti turvonneen ja väsyneen näköinen. Nenäni on lisäksi kasvanut!

Jotenkin pystyisin olemaan rennommin jos mieheni ei sen sijaan olisi vain komistunut vuosien varrella. Olemme 35-vuotiaita ja hän edelleen näyttää kasvoista yhtä hyvältä, kroppaan on tullut miehekästä raamia. Minun rupsahtamiseni oikein korostuu yhteiskuvissa. Kerran mieheni sanoi 4 vuotta vanhasta kuvastani, "näytätpäs sinä eriltä tässä" . Ei sanonut pahalla, mutta vahvisti käsitystäni muutoksesta. Myös eräs ystäväni sanoi ohimennen minun muuttuneen paljon.

Ihan välillä herää pelko, ettähän tulee jättämään minut jonkun freesimmän naisen vuoksi. Elän jo suht terveellisesti, mutta pitäisi varmaan turvautua kirurgiin, jotta näitä ikääntymisen merkkejä voisi estää. En todellakaan sitä halua, ja olen ihan sinut ulkonäköni suhteen, mutta ärsyttää tämä meidän "tasoero" Toivoisin että mieheni rupsahtaisi edes vähän.

Ketään kohtalotoveria?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/2 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! ollaan vela, mutta siltä minä olen lihonut ja rumistunut, naama roikkuu tissit roikkunut jo vuosia yli 35v ollaan. Mies lihonut mutta charmikkuutta ja särmää vaan tullut lisää. Aloitamme taas laihdutuksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän